|

بررسی استایل حبیبی

استایل دخترانه و عروسکی الناز حبیبی در اکران پیتوک؛ مثل دخترک هشتگ خاله سوسکه رنگی بپوش!

استایل الناز حبیبی

الناز حبیبی فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تدوین و لیسانس رشته کارگردانی می باشد، او فعالیت هنری خود را از سال 1376 با بازی در تئاتر آغاز کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- الناز حبیبی متولد 21 مرداد ماه سال 1367 در تهران است، او در سال های اخیر مادرش را از دست داده و 5 خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد در نتیجه او ته تغاری خانواده است. تمام اعضای خانواده الناز مهاجرت کرده و در کشور سوئد زندگی می کنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید او بازیگر خوش‌ چهره و کم‌ حاشیه‌ سینما و تلویزیون است که همه ما بیشتر او را با بازی در کارهای طنز می‌ شناسیم. الناز حبیبی فعالیت حرفه ای خود را در 18 سالگی و از سال 1385 با نقش آفرینی در سریال سال های برف و بنفشه به کارگردانی سعید سلطانی آغاز کرد و با بازی در سریال روزگار غریب در سال 1386 و سریال فاصله ها در سال 1389 و سریال تا ثریا ساخته سیروس مقدم در سال 1390 شهرت یافت. شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی یکی از دلایل شناخته شدن و محبوبیت این بازیگر خانم ریزه میزه استایل ها و لباس هایی است که به تن می کند. او همانند بازی در نقش هایش در انتخاب سبک استایل و رنگ بندی مانتو خود با استعداد عمل می کند.

با یک نگاه کلی به استایل های الناز حبیبی می توان گفت او یکی از طرفداران سبک کژوال است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با استایل های دخترانه و زیبای الناز حبیبی آشنا شوید.

b411e54b266471da1510858754ab1b33-niksho-com

الناز+حی

الناز حبیبی با استایل سیاه و سفید در اکران فیلم پیتوک

الناز حبیبی همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم یکی از طرفداران استایل کژوال است، در نتیجه راحتی در درجه اول برای او قرار دارد. الناز حبیبی برای حضور در مراسم اکران فیلم پیتوک با استایلی متفاوت و خاص ظاهر شد و با استایل دخترانه و عروسکی خود همه را متعجب کرد. او در این مراسم یک پیراهن سفید چین چینی به تن کرده بود و برای تکمیل استایل خود از رنگ مشکی برای آیتم های شال، جوراب شلواری و کفش کمک گرفته بود و با ذکاوت خاصی کیف دستی خود را سفید انتخاب کرده بود. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این استایل الناز حبیبی استفاده از زیورآلات و اکسسوری های زیبا و سفید بود.

فیلم پیتوک

النابی

استایل دارک و نیمه کلاسیک الناز حبیبی در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر

الناز حبیبی از آنجایی که در کل کلاسیک یا الگانت پوش نیست نمی تواند تمام آیتم های استایل خود را کلاسیک انتخاب کند در نتیجه همانطور که در تصاویر پایین می بینید استایل کلاسیک و کژوال را برای حضور در سی و نمهمین جشنواره فیلم فجر با هم ادغام کرده بود و نتیجه استایل دارکی شد که می بینید. او یک پالتو مشکی کلاسیک، یک شلوار مام استایل، یک جوراب قرمز و یک جفت کفش مشکی در استایل خود جای داد و استایلی متفاوت و خاص را به نمایش گذاشت. الناز در این استایل از یک کیف دستی مشکی با نوعی طراحی خاص برای ایجاد جذابیت کمک گرفته بود که این کیف خیلی مورد توجه همگان قرار گرفت.

فجر 39

84026174_221230269011909_8144795235882931034_n

الناز حبیبی رنگی رنگی پوش در اکران سریال هشتگ خاله سوسکه

یکی از ویژگی هایی که در استایل الناز حبیبی به راحتی می توان دید و حس و حال دخترانه و شاد است. این خانم بازیگر برای شرکت در مراسم اکران سریال هشتگ خاله سوسکه یک کت زرد را با یک پلیور قرمز و نیم بوت های زرد ست کرد و زیبایی خود و استایل خود را بیش از قبل به نمایش گذاشت. این بازیگر جوان و با استعداد سینمای ایران با جسارت کاملا وصف نشدنی از جوراب های زرد و قرمز و کارتونی برای تکمیل این استایل خود استفاده کرده بود و جالب است که بدانید باز هم راحتی را در الویت قرار داه بود حتی با وجود کت کلاسیک در استایلش.

اکران خاله سوسکه

196413_508

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها