|

در قرار عاشقانه چی بپوشیم؟

معرفی چند استایل جذابِ قرار عاشقانه؛ جوری لباس بپوش که نتونه ازت چشم برداره!

استایل قرار عاشقانه

یکی از دغدغه های مهم این است که در قرارهای عاشقانه و هنگام ملاقات پارتنر خود چه لباسی بپوشیم که جدا از داشتن ظاهر آراسته جذاب به نظر برسیم؟

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- یکی از مهم ترین دغدغه های مهم در بین همه خانم ها این است که در قرار عاشقانه یا هنگام ملاقات با پارتنر خود چه لباسی بپوشند تا علاوه بر داشتن ظاهری شیک و آراسته، جذاب به نظر برسند. اگر بخواهیم منصفانه نظر بدهیم این دغدغه بسیار معقول است زیرا ظاهر و استایل ما بر روی شناخت شخصیت و قضاوت اطرافیان درباره ما نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. در نتیجه سعی کنید در قراهای عاشقانه خود لباس خیره کننده ولی نه عجیب و غریب بپوشید طوری که پارتنرتان نتواند از شما چشم بردارد. در نتیجه لباسی را بپوشید که مدل آن به اندام شما می آید ولی دقت کنید که اصلا لباس غیر متعارفی نپوشیده. شما باید بهترین خودتون باشید ولی سعی کنید که با استایل های همیشگی‌ خود تفاوت چندانی نداشته باشید، پس از سلیقه شخصی خود خیلی فاصه نگیرید. برای مثال اگر می خواهید یک مانتو شیک و کلاسیک انتخاب کنید می توانید یک مانتو کتی ساده ولی با یک رنگ خاص و زیبا را امتحان کنید.

در استایل قرار عاشقانه لباسی را بپوشید که دوستش دارید و با آن احساس راحتی و حس خوب می کنید، نه فقط لباسی که شما رو شیک نشان می دهد زیرا لباسی که لوکس و چشمگیر باشد ولی شما رو معذب کند آثارش در چهره و رفتار شما قابل مشاهده خواهد بود.

استایل قرار عاشقانه

استایل قرار عاشقانه

مانتو کتی رنگی بپوشید؛ استایلی دخترانه و عروسکی داشته باشید

یکی از رازهای داشتن استایلی زیبا و دخترانه در استفاده درست و به موقع از رنگ ها است. شما اگر برای رفتن به یک قرار عاشقانه و دونفره آماده می شوید اولین قدمی که بهتر است بردارید انتخاب آیتم های ساده ولی با رنگ های خاص و فانتزی است برای مثال یک مانتو کتی سرخابی یا آبی بپوشید و برای تکمیل استایل خود از اکسسوری های شیک و لوکس استفاده نمایید. مثلا برای یک مانتو سرخابی از یک شال یا روسری سرخابی طرح دار و یا یک کفش ورنی سرخابی کمک بگیرید و یا اگر در فصل تابستان هستید صندل های دوست داشتنی و زیبای بندی را فراموش نکنید.

استایل قرار عاشقانه

استایل قرار عاشقانه

کت و شلوار بپوشید؛ به سبک الگانت لوکس لباس بپوشید

پوشیدن لباس های ستی مانند کت و شلوار همیشه و در همه دوران ها وسبک های استایل بوده و مورد استقبال قرار گرفته است. پس اگر می خواهید در یک قرار عاشقانه علاوه بر شیک و لوکس بودن خانومانه و زیبا به نظر برسید فقط کافی است یک کت و شلوار بپوشید. فرقی نمی کند که کت و شلوار شما سبک کلاسیک یا اور سایز دارد در هر صورت قرار است شما را شیک نشان دهد. البته ست کردن این دو سبک با هم کمی متفاوت است و یکی از نکته هایی که در انتخاب کیف و کفش و یا انواع اکسسوری باید در نظر بگیرید همان سبک کت و شلوار انتخابی شما است.

استایل قرار عاشقانه

استایل قرار عاشقانه

به سبک مونوکروم و مینیمال لباس بپوشید تا دخترانه و ملیح در خاطرش بمانید!

با وجود اینکه قوانینی برای انتخاب لباس برای قرار های دونفره وجود ندارد ممکن است انتخاب رنگ و سبک آیتم ها خیلی سخت باشد در نتیجه ممکن است که همه خانم‌ ها در قرارهای عاشقانه خود موقع لباس پوشیدن تصمیم اشتباهی بگیرند ولی با انتخاب سبک و رنگ مناسب دیگر جای نگرانی نخواهد بود. یکی از سبک های محبوب و دخترانه سبک مینیمال و مونوکروم است شما می توانید برای داشتن استایلی زیبا و ملیح در یک قرار عاشقانه یک استایل مونوکروم صورتی یا کرم را انتخاب کنید و ظاهر خود را تفاوت از روزهای قبل نشان دهید.

استایل قرار عاشقانه

استایل قرار عاشقانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها