|

فینگر فود چی درست کنم؟

طرز تهیه پاستا پَنه اما از نوع فینگر فود چوبیش؛ یعنی هوش از سرت میبره هااا!

اگه مهمونی داری که دلت میخواد خیلی خاص و ویژه ازش پذیرایی کنی یه فینگر فود خارجکی طور میتونه حسابی غوغا به پا کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو این دوره زمونه فینگر فود ها بین مردم محبوبیت بالایی پیدا کردند و از عروسی گرفته تا مهمونی های عصرونه تو اکثرشون فینگر فود سرو میشه. از طرف دیگه یکی از غذاهایی که میتونه دل هر ایرانی ای رو با خودش ببره پاستا پنه است، واقعیت اینه که کمتر کسی پیدا میشه بتونه دست رد به سینه این غذای خوش طعم و وسوسه انگیز ایتالیایی بزنه. حالا فکرش رو بکنید که فینگر فود این جذاب ایتالیایی میتونه تا چه اندازه محبوب دل ها واقع بشه و هیجان انگیز باشه و شما رو به وجد بیاره!!!

اگر اهل درست کردن فینگر فود هستید بهتون پیشنهاد میکنیم که حتما حتما این مدلش رو هم امتحان کنید، چون علاوه بر این که قرار نیست خیلی به دردسر بندازدتون، طعم بسیار فوق العاده ای داره و تو مدت زمان نسبتا کمی آماده میشه.

طرز تهیه فینگر فود چوبی پاستا پنه

مواد لازم برای فینگر فود پاستا پنه چوبی:

پاستا پنه

سس کچاپ

پنیر پیتزا

ژامبون

گوجه گیلاسی

زیتون (اگر دوست دارید می تونید از زیتون سیاه استفاده کنید)

فلفل دلمه

نمک

فلفل

آویشن

برای مواد اولیه میزان ذکر نکردیم چون بسته به این که شما برای چند نفر دارید تهیه تدارک می بینید و این که ذائقتون چطوره می تونید خیلی راحت میزانشون رو تغییر بدید و بالا پایین کنید، هیچ کدوم از این مواد اونقدر حیاتی نیستند که با ذره ای کم و زیاد شدنش طعم فینگر فود شما خراب بشه پس نگران نباشید و با خیال راحت به آشپزیتون برسید.

طرز تهیه فینگر فود چوبی پاستا پنه

آماده سازی:

در مرحله اول پاستا ها رو توی آب جوش میریزیم تا نرم بشند، درست مثل اماده کردن ماکارونی میمونه، پس از نرم شدند پاستا ها رو آبکش میکنیم و دونه دونه به سیخ چوبی میزنیم سپس به وسیله قلموی آشپزخانه روی پاستاها رو سس کچاپ میکشیم.

در مرحله دوم به ترتیب پنیر پیتزا، ژامبون هایی که از قبل ریز خرد شده، فلفل دلمه های خرد شده، گوجه گیلاسی و ادویه ها رو به روی پاستا ها میریزیم. سپس فینگر فود ها رو داخل ظرف مورد نظر که برای فر مناسبه قرار میدیم و اون ها رو درون فر با دمای 170 درجه سانتی گراد میگذاریم و گریل فر رو هم روشن میکنیم. به محض این که پنیر ها تغییر رنگ بدند و طلایی بشند میتونید اون ها رو از داخل فر خارج کنید.

طرز تهیه فینگر فود چوبی پاستا پنه

فینگرفود های چوبی و خوشمزه شما آماده اند. امیدواریم که از طعم و مزه این پاستا های قشنگ لذت ببرید و نظرات و پیشنهادات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها