|

رازهای رژلب قرمز

برای درخشیدن تو مهمونی ها فقط کافیه رژلب قرمز بزنی؛ رازهای ایجاد جذابیت در چهره با رژ لب

رژلب قرمز

رژ لب قرمز بدون شک یک انتخاب عالی برای داشتن یک ظاهر کلاسیک و رمانتیک است. رژلب قرمز از قدیم تا امروز جزو اصلی از لوازم آرایش ما بوده است.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شما حالتی را تصور کنید که صورت خود را آرایش کرده اید ولی رژ لب نزده اید یا یک رژ لب نود زده اید در حالی که چشم های خود را سایه اسموکی زده اید. در این حالت انگار آرایش صورتتان ناقص است و هر کسی با نگاهی سطحی حتی متوجه این نکته خواهد شد، در نتیجه یکی از مهم ترین بخش های میکاپ صورت قسمت انتخاب رنگ رژ لب است. رژ لب قرمز بدون شک یک انتخاب عالی برای داشتن یک ظاهر کلاسیک و رمانتیک است. رژ لب قرمز  از قدیم تا امروز جزو یکی از اصلی ترین نوع های لوازم آرایش ما بوده است. اگر به قدرت رژلب قرمز اعتقاد دارید، باید بدانید که ظاهر آن روی لب های شما کاملا به نحوه استفاده از آن بستگی دارد. ما در ادامه یک راهنمای مفید در مورد نحوه زدن رژ لب قرمز و تمیز در آوردن آن به شما ارائه خواهیم کرد پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

استفاده از رژلب قرمز علاوه بر این که کمی سخت و چالش برانگیز است، تمدید مجدد آن در طول روز کسل کننده و خسته کننده می باشد، بنابراین خیلی از خانم ها از زدن رژلب قرمز خودداری می کنند. ولی اگر می خواهید رژ قرمز بزنید و بدون ظاهری آشفته به ادامه کارهای خود بپردازید باید از رازهای زدن آن آگاه باشید.

رژ لب قرمز

رژ لب قرمز

با هر رنگ پوستی که هستید رژ لب قرمز بزنید تا در چهره خود معجزه کنید

جالب است که بدانید رژ لب قرمز بر خلاف رنگ های دیگر رژ لب به بیشتر تنازهای پوستی می آید و شما با هر رنگ پوستی می توانید از این رژ لب استفاده کنید. برای مثال اگر پوستی گندمی یا حتی خیلی سفید دارید با رژلب قرمز ظاهری خیره کننده و بسیار جذاب خواهید داشت. البته یکی از نکته هایی باید به آن دقت کنید انتخاب نوع قرمز نسبت به رنگ پوست است برای مثال سفید پوست ها بهتر است از قرمز های تیره یا اصطلاحا جیگری و سبزه پوست ها از قرمز های روشن تر یا اصطلاحا گوجه ای استفاده کنند.

رژ لب قرمز

چگونه حرفه ای و زیبا رژ قرمز بزنیم؟

یکی از دلایل زیبایی چهره شما با زدن رژ لب قرمز این است رژ لب قرمز باعث بولد شدن لب های شما می شود، در نتیجه اگر رژتان را حرفه ای و بی نقص نزنید به جای چهره ای زیبا چهره ای نا مرتب و شلخته خواهید داشت. برای زدن رژ لب حرفه ای ابتد باید از یک بالم لب مغذی استفاده کنید تا لب های خشکی نداشته باشید و در ادامه برای زیرساز رژ مقداری کرم پودر یا کانسیلر به پوست لب و اطراف آن بزنید و پخش کنید تا پوستی یک دست داشته باشید. بعد از این کار برای تکمیل آرایش لب خود خط لب بکشید و با رژ لب قرمزتان داخل خط لب را پر کنید تا ظاهری یک دست و تمیز پیدا کند.

رژ لب قرمز

رژ لب قرمز

رژ لب خود را دورگیری کنید تا ماندگار و تمیز بماند

رژ لب شما در واقع یکی از مهم‌ترین اجزای استایل شما است و از نظر اهمیت با اکسسوری‌ ها برابری می‌ کند که به همین دلیل باید در انتخاب و نحوه زدن آن دقت زیادی به خرج دهید. به عنوان مرحله آخر برای داشتن لب های زیبا و تمیز با ماندگاری بالا بهتر است بعد از اتمام مراحل زدن رژ لب  یک بار دیگر با خط لب، لب های خود را دورگیری کنید و اگر جایی را بیرون زده پاک کنید و پوست خود لکه گیری کنید. بعد از دورگیری بهتر است که داخل لب خود را یک لایه نازک مجددا رژ بزنید تا ماندگاری آن را افزایش دهید.

رژ لب قرمز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها