|

چگونه استایل نود زمستانی داشته باشیم؟

دیگه مانتو و کاپشن های رنگی رنگی مد نیست؛ برای یک استایل شیک و باکلاس نود بپوش

استایل نود

کاپشن و پالتوهایتان را از رنگ‌ هایی خنثی مانند شتری، کرم و یا نسکافه ای انتخاب کنید، زیرا می‌ توانید آن‌ ها را به راحتی با هر رنگی ست کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اگر می خواهید در زمستان هم شیک و با کلاس لباس بپوشید و استایلی منحصربفرد و متفاوت از بقیه خانم ها داشته باشید بهتر است که یک پالتو از رنگ های نود تهیه کنید و آن را با ظرافت دقیق با دیگر آیتم های هم طیف ست کنید. قبل از هر چیزی با یک توضیح مختصر به شما خواهیم گفت که رنگ نود چه نوع رنگی است و چه رنگ هایی در این دسته قرار می گیرند. رنگ نود در اصل از رنگ پوست مردم قفقازی الهام گرفته شده است و در لغت به معنای برهنه می باشد، این رنگ همانطور که می دانید پایه کرم رنگ و بژ دارد و دارای طیف های مختلفی از خیلی روشن گرفته تا نوع تیره است. رنگ های نود همیشگی هستند و نمی توان برای آنها زمان یا دوره ای را نام برد، اما در چند سال اخیر به یکی از ترندها تبدیل شده اند. مهم نیست به دنبال پالتو نود هستید و یا دوست دارید یک لباس مجلسی رنگ نود بپوشید، به هر حال می‌ توانید یک لباس متناسب با سلیقه و استایل خودتان در طیف رنگ نود پیدا کنید.

جالب است که بدانید رنگ نود یک انتخاب بی نظیر برای استایل مینیمال و سبک مونوکروم است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با سه تا از شیک ترین استایل های زمستانی با رنگ نود آشنا شوید.

استایل نود

استایل نود

در زمستان هم رنگ روشن بپوشید؛ چرا که نه کِرم یا شیری به تن کنید

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم رنگ های نود دارای طیف های مختلفی هستند که نودهای روشن یکی از رنگ هایی است که در فشن شوهای 2023 جزو ترندهای سال حضور پر رنگی داشته است. ولی جالب است که بدانید اکثر خانم ها از پوشیدن آن ها پرهیز می کنند زیرا خیال می کنند کرم های روشن برای تابستان مناسب هستند در حالی که شما با انتخاب یک پالتو کرم با یک شلوار یا لگ نسکافه ای می توانید استایلی شیک و لوکس را در زمستان تجربه کنید. در ست کردن پالتو یا کاپشن های روشن همیشه به خاطر داشته باشید بهتر است آیتم های دیگر را تیره تر انتخاب کنید تا جذابیت استایل خود را چندین برابر نشان دهید.

استایل نود

استایل نود

رنگ های نود متوسط بپوشید؛ زمستان را جذاب و خاص تجربه کنید

نوبت هم باشد دیگر نوبت پوشیدن رنگ های نود متوسط است، این رنگ ها همیشه در دنیای مد و فشن حضور داشتند و از طرف خانم های شیک پوش و زیبا پسند مورد استقبال قرار گرفته اند. پس اگر می خواهید لوکس و جذاب لباس بپوشید بهتر است یک پالتو یا کاپشن نخودی یا نسکافه ای روشن را انتخاب نمایید و برای ست کردن آن از کرم های روشن تر کمک بگیرید. البته اگر قصد رفتن به مهمانی را ندارید بهتر است به جای استایل مونوکوم از شلوارهای جین آبی استفاده کنید زیرا آنها هم در کنار این طیف از رنگ های نود ظاهری زیبا و جذاب خواهند داشت.

استایل نود

استایل نود

نسکافه ای یا شتری بپوشید؛ فراموش نکنید زمستان با نودهای تیره جذاب تر است

خب فراموش نکنید که زمستان با رنگ ها تیره جذاب تر است زیرا شما با استایل خود با آسمان ابری یا شهر سفید پوش تضاد ایجاد می کنید و این تضاد باعث زیبایی بیشتر شما خواهد شد. در نتیجه از رنگ های نود تیره غافل نشود یکی از تصورات خانم های این است که رنگ های نود فقط روشن هستند در حالی که نسکافه ای های تیره و مایل به قهوه ای هم نیز جزو رنگ های نود محسوب می شوند. در نتیجه برای داشتن یک استایل مدرن و امروزی بهتر است یک پالت شتری تیره که در زمستان امسال بسیار ترند شده است را انتخاب کنید و آن را با یک لگ، شال و پلیور کرم ست نمایید.

استایل نود

استایل نود

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها