|

استایل بهاره با مینی اسکارف

استایل بهاری با مینی اسکارف و دستمال سر؛ عروسکی و متفاوت به استقبال عید برو

مینی اسکارف

مینی اسکارف نوعی روسری­ با قواره کوچک ولی ترند و دوست داشتنی است که معمولا هم دارای ابعاد ۷۵ سانت در ۷۵ سانت و به شکل مربع می باشد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- روسری یکی از اکسسوری های محبوب و پر کاربرد در تمام دنیا برای خانم ها است؛ جالب است که بدانید روسری در تمام فرهنگ ها و جوامع برای زیبایی و ایجاد جذابیت در استایل خانم ها استفاده می شود ولی در ایران قسمت مهمی از استایل محسوب می شود و شما برای داشتن استایلی زیبا و شیک ناچار هستید همانگونه که بقیه آیتم های استایل خود را مدرن و از بین ترندها انتخاب می کنید این اکسسوری را هم مدام به روز نمایید. برای امسال بهار اگر می خواهید استایلی شیک و کلاسیک را به شکل امروزی تجربه کنید بهتر است یک مینی اسکارف را جایگزین شال یا روسری نمایید.  مینی اسکارف یکی از انواع روسری های ترند و زیبایی است که امروزه در دنیای مد کاربرد زیادی دارد و اغلب بانوان در استایل های متفاوت خود از آن استفاده می کنند. حال که با مینی اسکارف و ترندهای جدید روسری آشنا شده اید شاید برایتان سوال باشد که این دلبرهای زیبا را با چه آیتم هایی می توان ست کرد و یا کدام مدل آن برای فصل بهار و استایل رسمی ما مناسب است.

برای توضیح کامل تر بهتر است بدانید مینی اسکارف ها روسری های کوچکی می باشند که دارای ابعاد ۷۵ سانت در ۷۵ سانت هستند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های زیبای بهاری با مینی اسکارف و نوع بستن آن آشنا شوید.

مینی اسکارف

مینی اسکارف

مینی اسکارف مجلسی را ساده سر کنید؛ بهار را خانومانه بگذرانید

شاید به نظرتان کمی عجیب بیاید ولی یکی از مدل های محبوب و شیک بستن روسری، نوع ساده آن با یک گره در زیر چانه است. مینی اسکارف ها همانطور که در قسمت بالا گفتیم نوعی روسری فانتزی و کوچک هستند که به دلیل ابعاد ریز و جمع و جوری که دارند نمی توان در نوع بستن آنها تنوع زیادی ایجاد کرد. در نتیجه اگر می خواهید یک کت و شلوار کلاسیک را با یک کفش پاشنه بلند و رسمی ست کنید بهترین گزینه برای شما استفاده از یک مینی اسکارف ست با استایلتان است زیرا این مینی اسکارف ها می توانند ظاهر شما کلاسیک و تکراری شما را به یک استایل امروزی و مدرن تبدیل کنند.

مینی اسکارف

مینی اسکارف

مینی اسکارف را به شکل دستمال سر ببندید؛ بهاری دلبرانه و دخترانه

اگر شما هم جزو افرادی هستید که جسارت زیادی در انتخاب و نوع پوشیدن لباس های خود دارند، می توانید امسال بهار را با یک مینی اسکارف خاص و متفاوت بگذارانید. این روسری‌ ها برای استفاده در انواع استایل‌ های کژوال و رسمی مناسب هستند؛ در نتیجه شما می توانید مانتو کتی، پالتو، شومیز، پیراهن‌ های سنتی و بلند را برای استفاده با آن ها گزینه‌ های جذابی به حساب بیاورید. خب حالا که متوجه شده اید مینی اسکارف ها مناسب چه نوع استایل و لباس هایی هستند باید بدانید که بستن آنها به شکل دستمال سر فقط برای استایل های کژوال و به همراه کتانی مناسب است. ولی از آنجایی که شما انسان جسوری هستید می توانید یک کت کلاسیک را با یک شلوار مام استایل بپوشید و برای تکمیل استایل جذاب خود یک مینی اسکارف را بصورت دستمال سر استفاده کنید.

مینی اسکارف

مینی اسکارف

روسری کوچک خود را پشت گردن ببندید؛ جذاب و لوکس عید را جشن بگیرید

خانم هایی که که از مانتو کتی و شلوار های جین ساده و بدون طرح برای استایل خود استفاده می کنند؛ می توانند برای خارج کردن استایل خود از حالت بی روح از روسری کوچک طرح شکوفه های بهاری با رنگ های متنوع استفاده کنند. استفاده از این طرح روسری به دلیل الهام گرفتن از طبیعت برای استایل دخترانه بهاری مناسب است. اگر هم از بستن روسری خود به شکل ساده خسته شده اید می توانید به سبک اروپایی گره روسری خود را پشت گردن بزنید و استایل خود را زیبا و منحصربفرد کنید.

مینی اسکارف

مینی اسکارف

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها