|

با پالتو و استایل زمستونی چه شلواری بپوشیم؟

شلوارهای ترند 2023 رو بشناس؛ دیگه نیازی نیست نگران ست کردن شلوار با پالتوت باشی!

ست شلوار و پالتو

شلوار بخش مهمی از استایل همه ما است و جالب است که فرقی نمی کند که کدام سبک لباس می پوشیم در هر صورت باید از شلوار مناسب خود استفاده کنیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- با پالتو یا مانتو خود چه شلواری بپوشیم؟ این سوالی هست که هر خانم شیک پوشی حداقل یک بار از خود پرسیده است. در استایل های تابستانی تا حدودی تکلیف معلوم است و شما برای انتخاب شلوار مناسب برای مانتو خود کمتر دچار مشکل خواهید شد در حالی که در استایل های زمستانی به خاطر ضخیم و حجیم بودن لباس ها و استفاده از بوت و نیم بوت کمی انتخاب شلوار مناسب سخت خواهد بود. اگر می خواهید استایلی زیبا و شیک مانند فصل های دیگر در زمستان داشته باشید باید کمی با دقت و ظرافت به انتخاب شلوار بپردازید برای مثال شلواری که با پالتو کتی ست می شود، برای کاپشن بلند یا یک پافر مناسب نخواهد بود یا بوت و چکمه های بلند را فقط با شلوار اسکینی و جذب می توان استفاده کرد. در نتیجه شما در استایل زمستانی در بین آیتم های دوست داشتنی خود باید تعادل برقرار کنید طوری که در کنارهم ظاهری ناخوشایند پیدا نکنند.

امروزه، انواع مختلف شلوار جین در سبک ها و مدل های مختلفی وجود دارد که  ساخت یک استایل منحصر به فرد را نسبت به گذشته، کمی دشوارتر کرده است. در ادامه این مقاله برای دیدن چندتا از جذاب ترین ست های زمستانی با شلوار همراه ما باشید.

D6E6603A-228E-4DFE-8F69-32CC99E83D9E

شلوار بگ و بوت کات

در زمستان هم می توانید شلوار بگ بپوشید؛ استایلی دخترانه و مدرن داشته باشید

شلوار بگ یا baggy pants شلوار‌های گشادی هستند که در کمر آن‌ ها از کش استفاده شده است. در برخی از مدل‌ ها دور مچ پا نیز از کش استفاده می‌ شود ولی در کل این شلوار‌ها کاملا آزاد و راحت هستند. اگر می خواهید زمستان امسال را مدرن و شیک بگذرانید می توانید یک شلوار جین بگ را با یک شکت چهارخانه ست کنید و برای تکمیل این استایل کژوال از یک کتونی و شال ساده کمک بگیرید. اگر هم به استایل کژوال علاقه ندارید می توانید یک پالتو کتی را با شلوار بگ بپوشید ولی در این استایل بهتر است به جای کتونی  و شال از نیم بوت پاشنه بلند و یک مینی اسکارف استفاده نمایید.

شلوار بگ و بوت کات

شلوار بگ و بوت کات

شلوار مام فیت جین یا کتان بپوشید؛ جذاب و حرفه ای لباس هایتان را انتخاب کنید

شلوار مام استایل زنانه و شلوار مام فیت تقریبا شبیه یکدیگر هستند، اما در حقیقت تفاوت خیلی زیادی دارند. اگر این تفاوت ها را بدانیم بهتر می توانیم نوع مناسب آن را با توجه به استایل و اندام خود انتخاب کنیم. شلوارهای مام استایل به شکل گشاد و فاق بلند طراحی و تولید می گردند در حالی که شلوارهای مام فیت در قسمت کمر معمولا جمع می‌ شوند و به صورت کشی هستند و یا اینکه با کمربند جمع می‌ شوند و بیش از اندازه گشاد نیستند همانطور که از اسمش مشخص است فیت بدن می باشد. در نتیجه شلوار مام فیت گزینه مناسب تری برای هوای سرد فصل زمستان است. شما می توانید یک شلوار مام فیت را با یک کاپشن بلند یا یک پالتو تا زانو بپوشید و برای تکمیل استایل خود از بوت های چلسی کمک بگیرید.

شلوار بگ و بوت کات

شلوار بگ و بوت کات

شلوار بوت کات بپوشد و استایلی شیک و خوش فرم را تجربه کنید

شلوارهای بوت کات یک ویژگی مثبت دارند که آن هم این است شما را لاغرتر و کشیده تر نشان می دهند. در نتیجه اگر قد نسبتا کوتاهی دارید حتما یک شلوار بوت کات را امتحان کنید. شما برای داشتن استایلی خوش فرم و زیبا فقط کافی است که یک پافر یا پالتو اور سایز کوتاه را با یک شلوار جین یا پشمی بوت کات ست کنید و برای تکمیل استایل خود از یک نیم بوت پاشنه دار یا یک کتونی لژدار و درشت کمک بگیرید. در استایل های اینچنینی دقت کنید که انتخاب کفش تاثیر زیادی بر روی جلوه و زیبایی شلوار شما خواهد داشت.

شلوار بگ و بوت کات

شلوار بگ و بوت کات

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها