|

فینگرفود خوشمزه چی درست کنم؟

طرز تهیه فینگر فود مرغ تو سیم ثانیه واسه مهمون بازا؛ اینجوری باید مهمونا رو کَف بُر کرد

اگه دنبال یه فینگر فود جذاب میگردی که هم راحت درست شه و تو دردسر نندازتت و هم طعم خوبی داشته باشه فینگرفود مرغ سوخاری بهترین گزینه روی میزه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها فینگر فود ها در بین مردم جایگاه بالایی پیدا کردند و از اون ها به مراتب در مراسم ها برای پذیرایی استفاده میشه و دقیقا هر چی مراسم رسمی تر و شیک تر تنوع و جذابیت فینگر فود ها هم بیشتر. از طرف دیگه ما ایرانی ها از قدیم الایام به مهمون نوازی و پذیرایی درست و حسابی از مهمان هامون شهرت داشتیم پس طبیعیه که دنبال غذاهای خوش رنگ و لعاب با طعم های بی نظیر و خارق العاده و فینگر فود های جذاب و هیجان انگیز باشیم.

با توجه به این که مرغ یکی از محبوب ترین غذاها در کشور ما به حساب میاد پس می تونیم بگیم که فینگر فود مرغ هم یک انتخاب خوب و هوشمندانه است. در ادامه با ما همراه باشید تا طرز تهیه این فینگرفود جذاب رو با شما به اشتراک بگذاریم.

طرز تهیه فینگرفود مرغ

مواد لازم برای فینگر فود مرغ:

مرغ آب پز شده: 5 تکه

سیب زمینی آب پز: 1 عدد

پیاز رنده شده: 1 عدد

فلفل دلمه ای: 1 عدد

تخم مرغ: 1 عدد

پنیر پیتزا: 3 قاشق غذاخوری

آرد سفید یا آرد سوخاری: به میزان لازم

نمک: به میزان لازم

فلفل: به میزان لازم

زردچوبه: به میزان لازم

پاپریکا: به میزان لازم

طرز تهیه فینگرفود مرغ

آماده سازی:

به گزارش شایانیوز، در قدم اول توجه داشته باشید که مرغ های انتخابی شما بسته به سلیقه خودتون میتونه ران، سینه یا فیله باشه اما نکته ای که مهمه اینه دقت داشته باشید هیچ گونه استخوانی نداشته باشند. سپس بعد از آب پز کردن مرغ ها و سیب زمینی ها اون ها رو به همراه پیاز، فلفل دلمه، تخم مرغ، پنیر پیتزا و ادویه جات درون غذا ساز میریزیم و چند پالس میزنیم تا خوب با هم ترکیب و یک دست بشند.

در مرحله بعد پس از این که مواد رو از داخل غذا ساز خارج کردیم یک قاشق از مواد رو کمی گوله می کنیم و بعد داخل ظرف ارد میندازیم و غلت میدیم تا کاملا به آرد آغشته بشه سپس با دست فرمش میدیم و به سیخ چوبی میزنیمش درست مثل کباب کوبیده. در مرحله آخر هم مرغ هایی رو که به سیخ کشیدیم درون روغن داغ سرخ میکنیم؛ اگر هم دلتون می خواد میتونید بدون سیخ کردن مرغ ها رو سرخشون و به همون شکل سرو کنید.

طرز تهیه فینگرفود مرغ

فینگر فود های خوش طعم شما آماده اند امیدواریم که از طعم و مزه اون ها لذت ببرید و نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها