|

انیمه هایی که باید دید

با این پنج تا انیمه عشق و حال ردیفه؛ بیخیال فیلم و سریال شو که انیمه باز حرفه ای میشی

اگه دنبال تجربه ای متفاوت هستید این بار به جای فیلم و سریال تماشای یک انیمه خوب و خوش ساخت با داستانی ناب روامتحان کنید که عمرا پشیمون بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سریال ها و فیلم های سینمایی در کنار انیمیشن های مختلفی که هر روزه توسط کمپانی های مختلف تولید میشند همیشه از محبوبیت بالایی برخوردارند و مردم در سر تا سر دنیا از این آثار حمایت می کنند، اما یک ژانری از این آثار وجود داره که شاید آنچنان که سزاوار و شایسته است شناخته شده نیست و مردم به اون ها آشنایی ندارند، این ژانر و سبک کمتر شناخته شده اما خارق العاده انیمه نام دارد.

اگر فکر می کنید که تا به حال هیچ انیمه ای تماشا نکردید باید بهتون بگیم که سخت در اشتباهید چون به احتمال بسیار زیاد فوتبالیست ها رو به یاد دارید! مجموعه جذابی که برای سالیان سال و برای نسل های پیاپی از محبوب ترین برنامه های کودک به حساب میومد. البته نکته ای که باید در نظر داشته باشید اینه که بسیاری از انیمه های حرفه ای و درجه یک غالبا مخاطب بزرگسال میطلبند تا کودک. در ادامه لیستی از انیمه های سال های اخیر رو با شما به اشتراک میگذاریم که با تماشا کردنشون قطعا به وجد خواهید اومد و از مخاطبین پر و پا قرص انیمه ها خواهید شد.

1.بل - 2021

به گزارش شایانیوز، داستان دیو و دلبر یکی از محبوب ترن داستان ها در بین انیمیشن های دیزنی به حساب می آید و حالا بل نیز با تاثیر پذیری بالایی که از این انیمیشن گرفته است حسابی خودش را در دل مخاطبین جا کرده. این انیمه جذاب داستان دختری آسیب پذیر به نام بل است که به دنیایی مجازی به نام U راه پیدا می کند و آن جا می تواند با یک نام مستعار همان آدمی باشد که همیشه آرزویش را داشته است.

امتیاز IMDb : 7.1 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 95 / 100

امتیاز Filimo: 92  / 100

انیمه هایی که باید ببینید

2.جوسی، ببر و ماهی – 2020

انیمه جوسی، ببر و ماهی از آن دست انیمه هایی است که ممکن است در قدم اول احساس کنید با داستانی تکراری رو به رو هستید داستانی که امثال آن دنیای سینما و تلویزیون را پر کرده اند، دختری ناتوان، پسری قوی و با پشتکارو دوستی ای که میان این دو شکل میگیرد، با این همه جوسی، ببر و ماهی ارزش تماشا کردن دارد چون قرار است به شما نشان دهد که حتا یک دختر ناتوان هم می تواند رویا پردازی کند و میتواند سعی کند تا با تلاش خودش ترحمی که شرایطش برای او ایجاب می کند را از بین ببرد.

امتیاز IMDb : 7.6 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 100 / 100

امتیاز Filimo: 97  / 100

انیمه هایی که باید ببینید

3.ماکیا: هنگامی که گل موعود می شکفد – 2018

بدون شک یکی از محبوب ترین و بهترین انیمه های ده سال اخیر ماکیا می باشد، داستان جذابی که به کارگردانی ماری اوکادا به روی پرده رفت و طی آن ارزش عشق، زمان، صلح و شجاعت به تصویر کشیده میشود. ماکیا دختر فناناپذیری است که از چنگال انسان های بدخواه و ظالم فرار می کند اما در این میان با نوزاد یک انسان رو به رو می شود که خانواده اش را از دست داده پس تصمیمی می گیرد که از او مراقبت کند اما این نوزاد که اریل نام دارد فنا پذیر است و روز به روز بزرگ تر می شود تا به مردی جوان تبدیل میگردد. از طرفی دیگر ماکیا باید برای نجات جان دوستش که در شرف ازدواج اجباری با پسر پادشاه است جان خود را به خطر بیاندازد.

امتیاز IMDb : 7.4 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 100 / 100

امتیاز Filimo: 95  / 100

انیمه هایی که باید ببینید

4.میخوام پانکراست رو بخورم – 2018

آیا سینمایی بخت پریشان را دیده اید؟ کتاب آن را چی خوانده اید؟ یا مثلا سینمایی من پیش از تو را تماشا کرده اید؟ به احتمال بسیار زیاد تا به حال بار ها آثاری ازا ین دست را دیده اید، فیلم ها یا سریال هایی که به داستان دختری و پسری می پردازد که یکی از آن ها یا شاید هم هر دو آن ها با یک بیماری سخت دست به گریبانند و تنها چند قدم با مرگ فاصله دارند، خب انیمه میخوام پانکراست رو بخورم نیز یکی از همین گونه آثار است اما با رنگ و لعابی متفاوت و غم و اندوهی ناگفتنی و از همه مهم تر پایان بندی ای شوکه کننده که احتمالا هیچ برنامه ریزی ای برایش نکرده اید.

امتیاز IMDb : 8.0 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 93 / 100

امتیاز Filimo: -  / 100

انیمه هایی که باید ببینید

5.در این گوشه دنیا – 2016

هیچ چیز دردناک تر از جنگ نیست و بدون شک همه ما می دانیم که هیروشیما چه دردی را در یکی از همین جنگ ها تجربه کرد، اما حالا با انیمه در این گوشه دنیا قرار است با نگاهی متفاوت به هیروشیما بنگریم. در این گوشه دنیا با روند آرام و لطیف خود داستان دختری را به تصویر میکشد که شاد و سرزنده به زندگی خود ادامه می دهد، ازدواج می کند و از خانواده اش دور می شود، در خانواده جدید زندگیش را ادامه میدهد تا این که آتش جنگ همه جا را فرا می گیرد و زندگی ها را دگرگون میکند.

امتیاز IMDb : 7.8 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 97 / 100

امتیاز Filimo: 85  / 100

انیمه هایی که باید ببینید

به نظر شما کاربران شایانیوز چه انیمه های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها