|

بهترین سینمایی های ژانر بقا

پنج سینمایی خارق العاده با ژانر بقا که خون تو رَگات منجمد میشه؛ حسابی اوووف دارن دیگه!

اگه به دنبال ند تا فیلم خوب و هیجان انگیز میگردی که میخکوبت کنن به تلویزیون این ژانر با اثر هاش بهترررین گزینه ممکنند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- معمولا افراد وقتی به تماشای یک سینمایی می نشینند دوست دارند تا با داستانی تازه و روایتی نو سر و کار داشته باشند که آن ها را در خود غرق کند و تجربه ای از زندگی ای دیگر را به آن ها هدیه دهد. معمولا از نظر مخاطبین سینمایی ای خوب و درجه یک است که بتواند شما را در خود غرق کند و حس همزاد پنداریتان را بیدار نماید. فیلم های سینمایی با ژانرهای مختلف زمانی که شما را با خود یکی کنند تجربه ای خارق العاده و گاها ترسناک را برای شما به همراه می آورند، مثل تجربه مرگ و یا تلاش برای زنده ماندن، بقا.

ژانر بقا یکی از پر طرفدار ترین ژانر های سینمایی در سر تا سر دنیا به حساب می آید و تا به حال هم آثار بسیار خارق العاده ای در این ژانر ساخته شده است؛ احتمالا شما هم تا کنون فیلم های بسیاری را در این ژانر مشاهده کرده اید اما تا کنون چند تا از آن ها توانستند چنان تاثیری روی شما بگذارند که انگار زندگی شماست که در خطر است، که هیجان و اضطراب را با ذره ذره وجودتان احساس کنید؟! مهم نیست که تا به حال چند بار چنین تجربه ای داشته اید در ادامه ما به شما پنج سینمایی از بهترین های این ژانر را معرفی می کنیم که قطعا چنین حس و حالی را برای شما به همراه خواهند آورد.

1.اپوکالیپتو – 2010

به گزارش شایانیوز، اپوکالیپتو یا آخرالزمان یکی از هیجان انگیز ترین سینمایی های اکشن با درون مایه ژانر بقا است که مل گیبسون کارگردانی آن را به عهده داشته است. این سینمایی داستان سربازان یک تمدن مهاجم است که طی حمله های خود به روستا ها و نواحی اطراف سکونت خود مردان را می کشند و زنان و اموال آن ها را به غارت می برند، تا این که در یکی از این حملات اوضاع به گونه دیگری پیش می رود.

امتیاز IMDb : 7.8 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 65 / 100

بهترین سینمایی های ژانر بقا

2.مدفون – 2010

تصورش را بکنید که چشم هایتان را باز می کنید و خود را در یک جای تنگ و تاریک می یابید، یک تابوت، هرچه فریاد کمک سر می دهید هیچ کس صدای شما را نمی شنود، اما چه طور در این وضعیت قرار گرفتید؟ حالا باید چه کنید؟ همراه با شما چه چیز های دیگری در تابوت قرار دارد؟ خب چطور بود؟ به قدر کافی برایتان گیرا بود؟ مدفون داستان مردی به نام پل است، یک غیر نظامی امریکایی که در عراق کار می کند و از خواب که بلند می شود خود را داخل یک تابوت می یابد به همراه یک فندک، یک خودکار و یک گوشی هوشمند؛ اما فکر نکنید که به این راحتی ها قرار است نجات پیدا کند.

امتیاز IMDb : 7.0 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 87 / 100

بهترین سینمایی های ژانر بقا

3.کاپیتان فیلیپس – 2013

سینمایی کاپیتان فیلیپس یکی از متعدد هنرنمایی های خارق العاده تام هنکس می باشد. داستان از این قرار است که یک گروه از دزدان دریایی کشتی باری امریکایی را می دزدند و کاپیتان فیلیپس به عنوان مسئول کشتی سعی می کند تا خدمه خود را نجات دهد. آنچه که تماشای این فیلم سینمایی را هیجان انگیز تر می کند آگاهی از این موضوع است که داستان کاپیتان فیلیپس حقیقت دارد.

امتیاز IMDb : 7.8 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 93 / 100

بهترین سینمایی های ژانر بقا

 4.در دل دریا – 2015

دریا زیباست و البته آرامش بخش اما تا زمانی که آن روی خود را نشان داده باشد. سینمایی در دل دریا روایتگر داستان گروهی از مردان کشتی سوار صید نهنگ است که کشتی آن ها در مواجه با یک نهنگ عظیم الجثه آسیب جدی می بیند و آن ها برای 90 روز در آب های آزاد سرگردان هستند و گرسنگی تنها یکی از مشکلات آن هاست و آن ها باید بتوانند از پس بیماری ها و حتا آدم خوار ها نیز بر بیایند.

امتیاز IMDb : 6.9 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 42 / 100

بهترین سینمایی های ژانر بقا

5.مریخی – 2015

و بدون شک یکی از جذاب ترین سینمایی های در این ژانر را باید مریخی معرفی نمود، سینمایی خارق العاده ای که روایتگر فضانوردی تنهاست که بر روی مریخ گیر افتاده و حالا تمام تلاش خود را می کند تا هر طور شده زنده بماند و درخواست کمک کند. مریخی از آن دست فیلم های سینمایی ایست که توانست حسابی مورد توجه مخاطبین و البته منتقدین قرار بگیرد و جایزه های متعددی را نیز در جشنواره های مختلف به دست بیاورد.

امتیاز IMDb : 8.0 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 91 / 100

بهترین سینمایی های ژانر بقا

به نظر شما کاربران شایانیوز چه سینمایی های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها