|

پالتو قرمز را چگونه ست کنیم؟

میدونی دلبر زمستونیتو با چیا باید بپوشی؟ معرفی چند استایل جذاب با پالتو قرمز

پالتو قرمز

از آنجایی که رنگ قرمز جزو رنگ های گرم محسوب می شود بنابراین پوشیدن یک کاپشن یا پالتو قرمز برای فصل پاییز و زمستان گزینه بسیار مناسبی است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- وقتی صحبت از خرید پالتو یا مانتو می شود اکثر خانم ها به سراغ رنگ مشکی می روند، زیرا به نظرشان ست کردن و پوشیدن آن در کنار لباس های دیگر کار آسانی است. البته شاید این تصور تا حدودی درست باشد ولی آن ها با این کار بیشتر جذابیت استایل خود را از دست خواهند داد. از آنجایی که رنگ قرمز جزو رنگ های گرم محسوب می شود بنابراین پوشیدن یک کاپشن یا پالتو قرمز برای فصل پاییز و زمستان گزینه بسیار مناسبی است. البته باید به این نکته هم توجه کنید که پوشیدن رنگ قرمز در خیابان جسارت بالایی می خواهد و معمولا خانم هایی که یک پالتو یا مانتو قرمز را برای خود انتخاب می کنند دارای اعتماد به نفس بالایی هستند. قرمز رنگ عشق، اشتیاق، اعتماد به نفس، فریبنده و اغوا کننده و در عین حال رنگ خشونت، خشم و خطر و گاهی نماد جرم و گناه است. پس اگر می خواهید ست کردن و استفاده از این لباس های دلبر زمستانی را یاد بگیرید پیشنهاد می کنیم در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

یکی از راحت ترین راه ها برای ست کردن رنگ قرمز، ست کردن آن با رنگ های خنثی مانند مشکی، کرم، سفید و طوسی است. البته به یاد داشته‌ باشید هر قرمزی هم با سفید و سیاه جور در نمی آید و این اشتباه است که هر قرمزی را با سیاه یا سفید ست کنید. معمولا قرمزهای تیره تر با مشکی و قرمزهای روشن با سفید مناسب هستند.

پالتو قرمز

پالتو قرمز

پالتو قرمز را با شلوار مشکی ست کنید، خانومانه و دلبرانه زمستان را بگذرانید

حال اگر جسارت و اعتماد به نفس پوشیدن یک پالتو قرمز را دارید ولی از استایل های کلاسیک و تک رنگ بیشتر خوشتان می آید بهتر است که شلوار و شال خود را مشکی انتخاب کنید. البته همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم هر قرمزی برای ست شدن با رنگ مشکی مناسب نیست، بلکه باید قرمزهای تیره را با رنگ مشکی ست کنید تا استایل جذاب تری داشته باشید. پس اگر می خواهید زمستان را شیک و زیبا سپری کنید می توانید یک پالتو کتی و نسبتا کوتاه قرمز را خریداری کنید و برای آیتم های مکمل هم از لگ های چرمی  و بوت های بلند تا زانو کمک بگیرید تا شیک و منحصربفرد باشید. در یک استایل کلاسیک استفاد از اکسسوری بسیار اهمیت دارد، در نتیجه می توانید اکسسوری های مشکی یا قرمز را نسبت به سلیقه خود انتخاب نمایید.

پالتو قرمز

پالتو قرمز

پالتو قرمز ر با آبی یا صورتی ست کنید؛ مدرن و امروزی لباس بپوشید

همانطور که می دانید در بعضی از سبک ها مانند ماکسیمال ست کردن رنگ های بدون هارمونی با هم نیز کار بسیار رایجی است ولی اگر جزو افرادی نیستید که از این سبک ها برای لباس پوشیدن استفاده می کنند، بهتر است که از رنگ های دارای هارمونی برای ست کردن لباس عایتان کمک بگیرید. حال اگر می خواهید استایلی امروزی و دخترانه داشته باشید بهتر است از رنگ صورتی یا آبی برای ست کردن پالتو قرمز خود استفاده کنید. برای مثال یک پالتو قرمز که با شلوار و شال آبی نفتی یا تیره ست شود می تواند استایل شما را از این رو به آن رو کند و جذابیتی بی همتا به ظاهر شما ببخشد.

پالتو قرمز

پالتو قرمز

نوبتی هم باشد نوبت پالتو قرمز و رنگ سفید است

رنگ سفید یکی از محبوب ترین رنگ ها در بین خانم های شیک پوش است زیرا این رنگ به استایل شما حالتی زیبا و زنانه می بخشد و باعث می شود شما یک خانم مرتب و شیک به نظر بیایید. حال اگر می خواهید پالتو قرمز خود را با رنگ سفید ست کنید بهتر است که پالتو را از قرمزهای روشن یا خالص انتخاب نمایید زیرا قرمزهای تیر با رنگ مشکی بهتر ست می شوند تا سفید. در کل بهتر است برای ست کردن پالتو قرمز، اصلا به رنگ مکمل آن که رنگ سبز فکر نکنید، زیرا این رنگ ظاهری بسیار نامناسبی به استایل شما خواهد داد. به طور کلی هر رنگ گرم دیگری کنار قرمز باعث می‌ شود بیش از حد رنگی به نظر برسید، پس استفاده از رنگ سرد و خنثی سفید می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

پالتو قرمز

پالتو قرمز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی