|

اکسسوری ولنتاین

اکسسوری های مخصوص استایل ولنتاین؛ لوکس و پر زرق و برق به استقبال روز عشق برو

استایل ولنتاین

ولنتاین یکی از روزهایی است که شما می توانید عشق و علاقه خود را با دادن هدیه و یا با انتخابی سبک خاصی از لباس پوشیدن به عشق خود نشان دهید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ولنتاین روز عشق است و در بیشتر فرهنگ ها افراد در این روز برای ابراز عشق خود به اطرافیانشان هدیه هایی تهیه می کنند و سعی می کنند تا زمانی را کنارشان بگذرانند. حال اگر می خواهید این شب به یاد ماندنی را در کنار پارتنر خود جشن بگیرید بهتر است که با لباس ها و استایل خود هم به او ابراز عشق کنید. قبل از آن که به انتخاب لباس و اکسسوری ولنتاین بپردازیم شاید برایتان جالب باشد که بدانید ماجرای ولنتاین ماجرای کشیشی کاتولیک است که توسط امپراتور کلودیوس دوم در حدود سال 270 پس از میلاد کشته شد. امپراتور که عقیده داشت مردان مجرد سربازان بهتری نسبت به مردان متاهل هستند، ازدواج را برای مردان جوان غیر قانونی اعلام کرد. کشیش ولنتاین که از این بی عدالتی مطلع شد از فرمان امپراتور سرپیچی کرد و به طور مخفیانه مراسم ازدواج عشاق را انجام می‌ داد. زمانی که اقدامات ولنتاین به گوش امپراتور کلودیوس رسید دستور قتل کشیش را داد و از آن زمان به بعد این روز به گرامیداشت فداکاری ولنتاین برای عشق در بسیاری از کشورهای جهان با مذاهب مختلف جشن گرفته می‌ شود.

 در ادامه این مقاله خواهید دید که چه جوری با اکسسوری می توانید به استایل ولنتاین خود جذابیت اضافه کنید.

کفش+قرمز (1)

اکسسوری ولنتاین

کیف و کفش قرمز یا پلنگی را انتخاب کنید، ولنتاینی خاص داشته باشید

اگر در شب ولنتاین به یک مهمانی رسمی دعوت شده اید و یا قرار است به دعوت پارتنرتان برای یک قرار عاشقانه به کافه بروید بهتر است که از اکسسوری های خاصی مانند کیف و کفش پلنگی یا قرمز استفاده کنید. می خواهید استایلی خاص و شیک را تجربه کنید و از کلیشه و تکراری پوشیدن جلوگیری کنید بهتر است که یک شلوار قرمز بپوشید و یک کیف و کفش پلنگی را انتخاب کنید، ولی اگر قرار است که از کیف و کفش قرمز استفاد کنید سعی کنید مدل هایی را انتخاب کنید که کمی مجلسی و کارشده باشند زیرا در این حالت در برابر عشقتان مانند ملکه ها خواهید درخشید. البته از کفش های بندی که دور مچ را می پوشانند هم می توانید استفاده کنید زیرا این مدل از کفش ها هم به استایل شما جذابیت زنانه خاصی اضافه خواهند کرد.

اکسسوری ولنتاین

اکسسوری ولنتاین

مینی اسکارف یا شالتان را به رنگ عشق سر کنید

همانطور که می دانید روسری یا شال یکی از اصلی ترین اکسسوری های استایل بانوان ایرانی محسوب می شود، پس اگر می خواهید استایلی جذاب داشته باشید بهتر است در انتخاب این آیتم دوست داشتنی دقت بسیاری به خرج دید. چه رنگی بهتر از رنگ قرمز برای جشن گرفتن روز عشق و فداکاری می تواند باشد، پس می توانید برای این روز استایل ولنتاین قرمز را انتخاب کنید و سرتا پا قرمز بپوشید و اصلا هم نگران تکراری شدن ظاهر خود نباشید، زیرا شما می توانید با انتخاب یک مینی اسکارف طرح دار سرمه ای قرمز یا حتی قرمز طلایی به استایل خود جذابیت ببخشید.

اکسسوری ولنتاین

اکسسوری ولنتاین

برای جشن ولنتاین زیور آلات را فراموش نکنید

دنیای مد به دنبال بهانه ای است تا طبق مناسبت های مختلف محصولات جدیدی عرضه کند، زیورآلات شیک ولنتاین معمولا اشکال زیبایی مانند قلب، خرس های عروسکی کوچک و ... دارند که استفاده از آنها در شب ولنتاین خالی از لطف نیست. اگر یک کفش ساده را برای این شب زیبا انتخاب کرده اید بهتر است که علاوه بر دستبند از یک پابند زیبا و جواهر نشان استفاده کنید تا باعث درخشش پاهای خود شوید. فراموش نکنید که همین جزئیات کوچیک هستند که به استایل شما جذابیت و زیبایی استفاده می کنند، پس سعی کنید از نوع های مختلف آنها در استایل ولنتاینی خود استفاد کنید.

اکسسوری ولنتاین

اکسسوری ولنتاین

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی