|

چگونه چشم های ریز را آرایش کنیم؟

میدونی چه مدل آرایشی به چشمات میاد؟ آموزش چند ترفند آرایشی برای بزرگتر نشان دادن چشم

آرایش چشم های ریز

آرایش چشم‌ مهم‌ ترین بخش از یک میکاپ کامل است. اگر یکی از طرفداران آرایش لایت هستید، حتما می‌ دانید که آرایش چشم‌ های ریز چقدر اهمیت دارد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همانطور که می دانید آرایش چشم یکی از بخش های مهم یک میکاپ کامل و حرفه ای است زیرا چشم ها یکی از عضوهای اصلی صورت شما هستند و جالب است که بدانید نوع آرایش آنها بر زیبایی و جذابیت کل چهره و فرم صورت شما تاثیر می گذارد. داشتن چشم آهویی و درشت، آرزویی دست‌ نیافتنی نیست و شما به‌ راحتی می‌ توانید چشمان ریز خود را با چند ترفند آرایشی ساده تبدیل به چشمانی درشت و جذاب کنید. حال در اولین قدم برای داشتن چشمانی درخشان و زیبا بهتر است از نوع فرم چشم و آرایشی که برای چشم های شما مناسب است آگاه باشید برای مثال برای آرایش چشم ریز هرگز نباید داخل چشمتان را خط مشکی بکشید یا از استفاده از فرم سایه کشیده بهتر است پرهیز کنید زیرا این مدل از آرایش ها باعث می شوند چشم هایتان از چیزی که هستند هم ریزتر به نظر بیایند. در نتیجه اگر می خواهید آرایش حرفه ای چشم هایتان را یاد بگیرید پیشنهاد می کنیم در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از ترفندهای مهم آن آشنا شوید.

اگر علاقه به کشیدن خط چشم یا سایه دارید بهتر است بدانید چه نوع خطم چشمی برای فرم و اندازه چشم های شما مناسب است و از آنجایی که در این مقاله آرایش چشم های ریز مد نظر می باشد، پیشنهاد ما این است که از خط چشم های نازک استفاد کنید تا نوع پهن و دنباله دار آن ها.

آرایش چشم ریز

آرایش چشم ریز

برای داشتن چشمانی درشت داخل چشمتان را مداد سفید بکشید

برای اینکه چشمانتان درشت تر دیده شوند بهتر است، در مرحله اول آرایش چشم هایتان خط پایین چشم را مداد سفید یا بژ بزنید. این رنگ به نظر قسمتی از چشمتان می رسد و علاوه بر زیباتر نشان دادن چشم ها، آنها را درشت تر نیز نشان می دهد. برای این کار کافی است که به وسیله یک مداد سفید از داخل و گوشه چشم شروع به کشیدن مداد کنید تا انتها و گوشه بیرونی، البته می توانید کمی خط سفید را از گوشه بیرونی چشم بیرون بیاورید به شرطی که بعدا با براش و سایه سفیدی که زیر چشم هایتان می زنید آن را محو کنید.

آرایش چشم ریز

چشم هایتان را سایه طلایی و بژ بزنید

در ادامه بعد از زدن سایه و خط سفید در داخل و پایین چشم هایتان نوبت سایه و بخش اصلی آرایش چشم هایتان است. استفاده از سایه چشم روی پلک، یک روش مرسوم است؛ اما برای تاثیرگذاری بیشتر باید به خط مژه پایینتان توجه بیشتری نشان دهید. شما باید خطی از سایه را درست زیر مژه‌های پایینی پخش کنید زیرا با  این روش، چشمان شما وضوح بیشتری پیدا می‌ کنند. دقت کنید که اگر چشم‌های ریز و کوچکی دارید از سایه تیره خودداری کنید؛ به این دلیل که سایه های تیره باعث می‌ شوند پلک‌ها بسته و سنگین به نظر برسند. در عوض سعی کنید سایه‌ های روشن و درخشانی مثل طلایی و بژ را انتخاب کنید که نور را جذب و به بازشدن چشم‌ ها کمک می کنند.

آرایش چشم ریز

آرایش چشم ریز

اگر چشم هایی مانند پرنسس های داستان های والت دیزنی می خواهید ریمل بزنید

زدن ریمل تاثیری ویژه ای در درشت کردن چشم ها دارد، در نتیجه برای آرایش چشم ریز و سیاه لازم است تا از مشکی ترین ریمل موجود استفاده نمایید. حال که می خواهید چشمانی درشت داشت باشید بهتر است در مرحله آخر برای مژه های بالایی از مژه مصنوعی استفاده کنید و برای مژه های پایین هم حتما از ریمل استفاده کنید. البته دقت کنید برای مژه های پایین حتما ریمل ضدآب انتخاب نمایید تا منجر به سیاهی زیر چشم هایتان نشود.

آرایش چشم ریز

آرایش چشم ریز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها