|

معرفی انواع شلوار برای استایل زمستونی

میدونی با کاپشن چه شلوار هایی می تونی بپوشی؟ جدیدترین استایل های زمستونی و گرم

انواع شلوار زنانه

به دلیل داشتن لایه‌ های متعدد و همچنین ظاهر نسبتا حجیم کاپشن‌ ها بهتر است بدانید که چطور، در کجا و با لباس های دیگری از آن‌ ها استفاده کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به جرات می توان گفت کاپشن ها یکی از آیتم های پرطرفدار و مناسب برای روزهای برفی و سرد زمستان هستند، در نتیجه اگر می خواهید وقتی دارید زمستان را گرم و خیال جمع می گذارانید شیک و امروزی هم به نظر بیایید بهتر است که بدانید این ترندهای دوست داشتنی و همیشگی را چگونه ست کنید. به عنوان اولین پیشنهاد بهتر است کاپشن بادی و یا  پالتویتان را در رنگ‌های خنثی انتخاب کنید، چرا که می‌ توانید آن‌ ها را به راحتی با هر رنگی ست کنید. به عنوان مثال، می‌ توان به رنگ‌ هایی از جمله شتری، کرم، مشکی، سفید و طوسی اشاره نمود. پس تلاش کنید رنگ‌ های ترند پاییز و زمستان و در کل رنگ‌ های گرم را با یکدیگر ترکیب کنید و ست مناسبی بزنید. مثلا با انتخاب رنگی همانند کرم و یا تناژهای مختلفی از آن، یک استایل مونوکروم شیک خواهید داشت. حال اگر نمی خواهید استایل مونوکروم و یکدستی داشته باشید باید بگوییم که کارتان در ست کردن کاپشن و شلوار جین یا کتان قطعا سخت تر خواهد بود.

در نتیجه اگر امسال زمستان یک کاپشن بلند و بادی را خریداری کردید و با آن می خواهید هم به خیابان و هم به مهمانی بروید بهتر است در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از شلوارهای مناسب برای استایل زمستانی و استفاده با کاپشن آشنا شوید.

استایل با کاپشن

استایل با کاپشن

کاپشن و شلوار جین بگ؛ ترندهای 2023 را بشناسید

اگر می خواهید استایلی مدرن و امروزی داشته باشید به سراغ جین های آزاد و بگ بروید، این جین های دوست داشتنی و محبوب جزو ترندهای پرطرفدار در چند سال اخیر بوده اند و شما با پوشیدن آنها در استایلتان ظاهری مدرن خواهید داشت. شلوارهای بگ شلوارهایی هستند که از کمر به پایین آزاد هستند و دارای قد ها و مدل های متنوعی هستند. ولی دقت کنید که اگر یک شلوار بگ را می خواهید برای استایل زمستانی خود خریداری کنید فرقی نمی کند نوع کوتاه یا بلندش را انتخاب می کنید در هر حال حتما قد کاپشن تان خیلی بلند نباشد زیرا این شلوارها با کاپشن های بلند ظاهر شیکی پیدا نخواهند کرد.

استایل با کاپشن

استایل با کاپشن

اگر به مهمانی می روید کاپشن بادی بلند را با لگ چرم بپوشید

وقتی به دنبال آن هستید که برای تعطیلات آخر هفته ظاهر متفاوتی داشته باشید اما حوصله آن را ندارید که کل ظاهرتان را تغییر بدهید، یک روش ساده برای ایجاد یک ظاهر دلنشین و جذاب وجود دارد. برای این کار کافی است که یک کاپشن پفی بلند را بر روی شلوار جذب چرم و بوت‌ های تخت مورد علاقه‌ تان بپوشید. در استایل های اینچنینی بهتر است از آیتم های ساده ای مانند بوت چلسی و یا شال های ساده و تک رنگ استفاده کنید تا ظاهرتان علاوه بر گرم و راحت بودن شیک و نیمه رسمی به نظر بیاید. استفاده از یک دورس یا پلیور مناسب زیر کاپشن، نیز می‌تواند در تکمیل نمودن استایلتان موثر باشد. البته دقت داشته باشید که آن چه زیر کاپشن می‌ پوشید با خود کاپشن در یک طیف رنگی باشند.

استایل با کاپشن

استایل با کاپشن

کاپشن و شلوار جین اسکینی؛ رفیق های همیشگی را از یاد نبرید

در بین تمام شلوارهای جین می توان به جرات گفت شلوار اسکینی یکی از محبوب ترین نوع های آن است و جالب است که بدانید این نوع شلوار دارای قدمت بسیار طولانی ای می باشد و عمولا هم در تمام استایل ها و سبک های مختلف قابل استفاده است. حال اگر می خواهید یک بوت نسبتا بلند را با کاپشن خود بپوشید و علاقه ای هم به شلوارهای چرم و نسبتا رسمی ندارید بهترین گزینه برای شما قطعا یک شلوار جین اسکینی و جذب است. شلوارهای اسکینی یکی از گزینه های مناسب استایل های خیابانی و کژوال هستند، پس اگر کژوال پوش هستید بهتر است همیشه چندتا از این شلوارها در کمد خود داشته باشید.

استایل با کاپشن

استایل با کاپشن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها