|

بهترین سینمایی های درام که باید دید

پنج فیلم سینمایی که ببینی رگ به رگ میشی بس که خفنَن؛ آخر هفته رو همچین نااایس سَر کن

اگه دلت چند تا سینمایی توپ می خواد که تو تعطیلات دورهمی ببینید و حالش و ببرید چند تا از ناب ترین هاش رو براتون لیست کردیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه داشته باشید و به قول معروف فیلم باز باشید بیش تر از هر چیز اونچه که برای شما اهمیت داره ثمره اون فیلم سینمایی است تا بازیگرانی که در نقش آفرینی کردند و یا حتا ژانر سینمایی در واقع شما به دنبال یک اثر خوب هستید که همه چیز در آن به خوبی شکل گرفته باشه. برای اون دست از افرادی هم که هرازگاهی به تماشای فیلم و سریال می نشینند مطمئنا مهمه که یک سینمایی خوب تماشا کنند که وقتشون رو هدر نداده باشند. به عبارت دیگه هیچکس از لذت تماشای یک اثر خوب و درجه یک خسته نمیشه و احساس پشیمونی نمیکنه.

این روزها تعداد کار های خوب که ارزش دیدن داشته باشند به میزان قابل توجهی بالاست برای همین هم مخصوصا اگر اهل فیلم سینمایی دیدن با تعداد بالا نیستید بیشتر باید در گلچین کردن فیلم های انتخابیتون دقت کنید. حالا ما در ادامه چند تا از بهترین سینمایی هایی رو که می تونید برای آخر هفته و تعطیلاتتون تماشا کنید به شما معرفی می کنیم که اگر هنوز اون ها رو ندیدید باید بدونید که کلی حس و حال و تجربه خفن در انتظارتونه.

1.عزیز میلیون دلاری – 2004

کلینت ایستوود بازیگر محبوب و قدیمی است که بیشتر او را به خاطر نقش آفرینی هایش در سینمایی های وسترن میشناسیم تا کارگردانی اما یکی از بهترین کارهایی که ایستوود ساخته و در اون نقش آفرینی هم کره سینمایی عزیز میلیون دلاری است. این سینمایی داستان شگفت آفرینی های دختری است که تصمیم می گیرد بوکس را شروع کند و در آخر تبدیل به یک قهرمان بوکس هم می شود اما همه چیز می تواند در یک چشم بهم زدن تغییر کند. سینمایی عزیز میلیون دلاری از آن دست آثاری است که حسابی شما را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد پس اگر هنوز موفق به تماشای آن نشده اید فرصت را غنیمت بشمارید و در اولین فرصت تماشایش کنید.

امتیاز IMDb : 8.1 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 90 / 100

امتیاز Namava: 93  / 100

بهترین سینمایی های درام که باید دید

2.شبگرد – 2014

آنهایی که به داستان های جنایی و سینمایی های هیجان انگیز علاقه دارند قطعا با تماشای سینمایی شبگرد به وجد خواهند آمد . شبگرد داستان خبرنگار مستقلی است که همیشه پیش از پلیس ها در محل جنایت حاضر می شود و از صحنه فیلم برداری می کند و به دنبال این است تا از این راه به شهرت و البته ثروت برسد اما هیچ کاری بی خطر نیست. شبگرد به کارگردانی دان گیلروی و با بازی بی نظیر جیک جینهال قطعا تجربه ای بی نظیر برای شما خواهد بود.

امتیاز IMDb : 7.8 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 95 / 100

امتیاز Filimo: 92  / 100

بهترین سینمایی های درام که باید دید

3.اتاق – 2015

اتاق از آن دست سینمایی هایی است که هنگام انتشار سر و صدای زیادی به راه انداخت و داستان آن تا مدت ها بر سر زبان ها بود و اگرچه که شاید چیزی شبیه به آن را تا به حال بار ها در سریال های جنایی و پلیسی دیده بوده باشید اما اتاق چنان شما را در خود غرق می کند که انگار تجربه ای شخصی را به یاد می آورید. سینمایی اتاق داستان دختری است که در سن 17 سالگی ربوده می شود و برای هفت سال در اسارت است و از سارق خود صاحب فرزند می شود و نهایتا به کمک پسر پنج ساله اش موفق می شود که از آن اسارت هولناک رها شود.

امتیاز IMDb : 8.1 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 93 / 100

امتیاز Filimo: 96  / 100

بهترین سینمایی های درام که باید دید

4.ورود – 2016

آدم فضایی ها و حیات در خارج از زمین همیشه برای انسان ها سوال بوده است و هست و ورود نیز یک داستان تازه دیگر از ورود دوازده سفینه فضایی به زمین است که به نظر میرسد قصد دارند تا با انسان ها ارتباط بگیرند برای همین هم ارتش امریکا به سراغ لوئیس می رود زبان شناس برجسته ای که اغلب وقت خود را به تدریس در دانشگاه ها می گذراند. سینمایی ورود برای همه آن هایی که از سینمایی های علمی تخیلی لذت می برند تجربه ای متفاوت و  بی نظیر خواهد بود که شدیدا پیشنهاد می شود.

امتیاز IMDb : 7.9 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 65 / 100

امتیاز Filimo: 87  / 100

بهترین سینمایی های درام که باید دید

5.سیزده جان – 2022

به گزارش شایانیوز، فیلم هایی که بر پایه داستان ها و حوادث واقعی ساخته می شوند معمولا حسابی مخاطب را تحت تاثیر خود قرار میدهند و سیزده زندگی یا سیزده جان داستان عملیات نجات سیزده نوجوان فوتبالیست و مربی شان است که برای مدت ده روز در یک غار طی یک حادثه حبس شده اند و سرانجام توسط تیم امدادی داوطلبانه نجات پیدا می کنند.

امتیاز IMDb : 7.8 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 86 / 100

امتیاز Filimo: 98  / 100

بهترین سینمایی های درام که باید دید

به نظر شما کاربران شایانیوز چه سینمایی های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها