|

بررسی استایل افسانه پاکرو

استایل الگانت افسانه پاکرو در اکران شعله ور؛ عشقِ یوسف چیم رفته ترکیه یه پا خارجی شده!

استایل افسانه پاکرو

افسانه پاکرو مصداق واقعی قالی کرمون است، او یکی از بازیگران جوان سینمای ایران است که با چهره کاریزماتیک و استایل های خود شناخته می شود.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- افسانه پاکرو متولد 4 اردیبهشت 1362 در اهواز است، او بعد از گرفتن فوق دیپلم و گذراندن یک دوره کلاس های استاد سمندریان برای بازی در فیلم محکومین بهشت در سال 83 انتخاب شد و بعد از آن برای بازی در سریال رسم عاشقی دعوت شد و جالب است که بدانید او شهرت خود را در این سریال به دست آورد. افسانه پاکرو فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه سوره می باشد که در کنار بازیگری نقاشی را حرفه ای دنبال می کند. با یک نگاه کلی به استایل و نوع پوشش این بازیگر جوان و با استعداد می توان متوجه شد که او یکی از طرفداران سبک کژوال و الگانت است و در بیشتر مواقع از لباس هایی راحت و زیبا استفاده می کند. افسانه پاکرو همیشه در مصاحبه هایش اعلام کرده که دوست ندارد مرکز توجه باشد و می خواهد راحت زندگی کند، برای مثال از مترو استفاده کند و راحت بتواند در کنار مردم قدم بزند بدون اینکه کسی به او توجه کند.

به همین خاطر است که او بر خلاف سلبریتی های دیگر از استایل ماکسیمال و لباس های پر زرق و برق دوری می کند و در نهایت از سبک الگانت و شیک پوشی برای مراسم های خاص و رسمی کمک می گیرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جذاب افسانه پاکرو آشنا شوید.

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

استایل شیک و الگانت افسانه پاکرو در اکران خصوصی شعله ور

الگانت سبکی از لباس پوشیدن است که در ان افراد از لباس های کلاسیک و همزمان شیک استفاده می کنند، الگانت در واقع نوعی سبک کلاسیک با ظاهری لوکس تر است. یکی از نکته هایی که درباره استایل و سبک الگانت باید بدانید این است که همانطور که هر لباس شیکی جزو این سبک محسوب می شود، در عین حال اگر از همان لباس کمی ازحالت سادگی خارج شود و دارای تزئینات اغراق شده باشد دیگر در این سبک جایی ندارد. حال همانطور که در تصاویر پایین می بینید افسانه پاکرو برای شرکت در مراسم اکران خصوصی شعله ور از این سبک کمک گرفته و نتیجه اش شده یک مانتو کتی بلند و شیک به همراه یک پیراهن در زیرش، این بازیگر زیبا و خوش پوش یک شال همرنگ با طرح های روی مانتوی خود را انتخاب کرده بود تا جذابیت استایل خود را بیش از بیش به نمایش بگذارد.

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو سیاه پوش در جشن عکاسان ایران

جالب است که بدانید افسانه پاکرو برای شرکت در جشن عکاسان ایران و برای رفتن به جلوی دوربین آنها یک استایل دارک و کاملا سیاه را انتخاب کرده بود که این استایل باعث سادگی و سنگینی بیش از بیش ظاهر او شده بود. افسانه پاکرو برای این استایل زیبا از اکسسوری و کیف و کفش های قرمز استفاده کرده بود که این ترفند، یعنی استفاده از رنگ های شارپ و خالص در استایل های کاملا سیاه یا سفید همیشه باعث جذابیت و خاص دیده شدن استایل مورد نظر خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی های جذاب استایل سیاه این بازیگر جوان این است که او از مانتو و شال بلند استفاده کرده است که این ویژگی ها باعث کشیده و بلند دیده شدن قد او نیز شده اند.

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

استایل شیک افسانه پاکرو در کنار پوران درخشنده در اکران بهشت گمشده

افسانه پاکرو د یکی از تصاویری که از اکران فیلم بهشت گمشده موجود است در کنار پوران درخشنده با استایلی الگانت و شیک ایستاده است. او در این استایل زمستانی یک پانچو کتی و مشکی به تن کرده است و استایل خود را با پوشیدن یک شلوار پارچه ای و بوت کات تکمیل کرده بود. او مانند استایل قبلی از کفش های پاشنه بلند در زیر دمپای شلوار خود استفاده کرده بود تا قد بلند و کشیده دیده شود و جالب است که در این استایل بر خلاف نمونه بالایی از شال کرم و فیروزه ای با اکسسوری و زیورآلات به این رنگ استفاده کرده بود که این تزئینات استایلش را بسیار لوکس جلوه می دانند.

افسانه پاکرو

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها