|

بوت بندی رو با چیا بپوشیم؟

انواع استایل زنانه با بوت بندی؛ از مهمونی گرفته تا پیاده روی همه جا همراهته!

بوت بندی زنانه

با سرد شدن هوا اتحاد دوباره‌ بین بوت ها با شلوار و مانتو آغاز می شود. ولی فراموش نکنید که همه‌ بوت ها با هر مدل شلوار یا پالتو مناسب نیستن…

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- با سرد شدن هوا و آمدن روزهای برفی همه ما علاوه بر اینکه به یاد پوشیدن لباس های گرم و مناسب فصل می افتیم، به یاد گرم نگه داشتن پاهایمان نیز می افتیم. بله با سرد شدن هوا اتحاد دوباره‌ بین بوت ها با شلوار و مانتو آغاز می شود. ولی فراموش نکنید که همه‌ بوت ها با هر مدل شلوار یا پالتو مناسب نیستند. بنابراین مهم است که با انواع مختلف بوت و بهترین راه‌ ها برای استایل کردن آن‌ ها آشنا شوید. پس تنها چیزی که لازم است بدانید، پیدا کردن تناسب مناسب میان آیتم های اصلی استایل زمستانی خود و اصول درست استایل کردن آنها با هم است. بوت و نیم بوت های زمستانی انواع مختلفی دارند که برای مثال می توان از بوت چلسی، بوت بندی، بوت جورابی یا بوت آگ نام برد. در ادامه این مقاله با یکی از خوش استایل ترین مدل های بوت زنانه یعنی همان بوت بندی و محبوب دل ها قرار است بیشتر آشنا شوید.

حال اگر می پرسید چرا این مدل از بوت را انتخاب کردیم باید بگوییم این مدل بوت با خیلی از سبک های استایل و یا حتی سلیقه ها و لباس های مختلف ست می شود و علاوه بر اینکه ظاهر شما را شیک می کند از پاهای شما به خوبی محافظت می کند.

بوت بندی زنانه

بوت بندی و پالتو کتی؛ چرا که نه با آیتم های کلاسیک و مجلسی ست کنید

فارق از ارتفاع این پوتین‌ ها که می تواند متنوع باشد، بوت‌های بندی ظاهری خشن و ارتشی را با ظرافت طراحی زنانه و گاها پاشنه‌ ای بلند ترکیب می‌ کنند که این تضاد می تواند بسیار خاص و دلنشین باشد. همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم این بوت در تمام سبک ها و استایل های مختلف جایگاه ویژه ای دارد پس اگر اول زمستان یکی از این بوت را بخرید تا آخر زمستان نیازی نیست چه برای رفتن به خیابان چه برای رفتن به مهمانی نگران باشید زیرا این مدل بوت به راحتی با استایل های مختلف ست می شود. حال شما می توانید یک پالتو فوتر و کتی را به همراه یک لگ چرمی و یک بوت بندی بپوشید و با خیال راحت به مهمانی یا برای شام خانوادگی به رستوران بروید.

بوت بندی زنانه

بوت بندی زنانه

بوت بندی را با بارونی های بلند ست کنید؛ شیک و خانومانه زمستان را بگذرانید

بوت‌ های کمبات Combat Boots و تیمبرلند Timberland Boots از شاخص‌ترین مدل‌های بوت زنانه بندی هستند که با پالتوهای کوتاه و یا حتی بلند نیز به خوبی ست می‌ شوند. پس اگر یکی از این بوت ها را برای امسال زمستان در نظر گرفته اید می توانید آن را با بارونی های بلند و یا پالتوهای بلندی که در قسمت کمر جمع می شوند ست کنید و برای رفتن به مهمانی یا حتی فرقی نمی کند برای قدم زدن در پارک آماده شوید. البته فراموش نکنید که در استایل های اینچنینی بهتر است از شلوارهای اسکینی و جذب استفاده کنید تا بوتتان جلوه بیشتری پیدا کند.

بوت بندی زنانه

بوت بندی زنانه

بوت بندی را با شلوار جاگر ست کنید؛ با خیال راحت برف بازی کنید

یکی از استایل های ترند زمستانی که در چند سال اخیر بسیار پر طرفدار بوده است شامل هودی(توجه کنید که هودی خیلی تنگ نباشد)، پافر نسبتا بلندیا کاپشن پفی کوتاه، شلوار جاگر، کلاه بافتنی یا پشمی و در پایان نیم بوت بندی که تکمیل کننده استایل شما است می باشد. در نتیجه اگر می خواهید برای برف بازی به دل طبیعت بزنید بهتر است که از این ست برای خود استفاده کنید زیرا در این حالت علاوه بر گرم ماندن پاهایتان ظاهری شیک و زیبا خواهید داشت. البته در استایل های کژوال و اسپرت می توانید از ترکیب یک نیم‌ بوت بندی با یک بارونی کلاه دار، شلوار جین و اسپرت، کلاه بافتنی و نیم بوت استفاده کنید.

بوت بندی زنانه

بوت بندی زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی