|

زیر پالتو چی بپوشیم؟

میدونی برای مهمونی های خودمونی تو شب های سرد سال چی بپوشی؟ کلی ایده جذابِ زمستونی

استایل زمستونی مهمونی

بسیاری از پالتوهایی که امروزه استفاده می کنیم جلو باز هستند، پس باید لباس مناسبی را برای زیر آنها انتخاب کرد تا با آن هماهنگی داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- از آنجایی که بسیاری از پالتوهایی که امروزه خانم ها استفاده می کنند پالتو جلو باز هستند، پس باید لباس مناسبی را برای زیر آنها انتخاب کرد تا علاوه بر اینکه به تنهایی در مهمانی های خودمانی قابل استفاد است با آن هم هماهنگی داشته باشد. هیچوقت تصور نکنید چون لباستان زیر پالتو قرار دارد دیده نمی شود، شما با یک انتخاب مناسب برای لباس زیر پالتو کتی یا مجلسی خود می توانید استایل چشمگیری داشته باشید. حال اگر جزو افرادی هستید که استایل های ساده و کلاسیک را می پسندید و معمولا پالتو کتی را با پلیور یا پیراهن میدی می پوشید کار ست کردن آن برای شما قطعا ساده تر خواهد بود. البته از آنجایی که برای رفتن به مهمانی آماده می شوید قبل از انتخاب لباس برای مهمانی و زیر پالتو به سبک و مکانی که قرار است بروید نیز دقت کنید؛ زیرا یک استایل زمانی زیبا و شیک است که در زمان درست و در مکان درست از لباس ها استفاده کند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا ایده جذاب برای مهمانی و زیر پالتو آشنا شوید.

به یاد داشته باشید که در مهمانی های رسمی می توانید یک بلوز مجلسی یا شومیز هم برای زیر پالتو بپوشید زیرا تعداد کم لباس های زیر پالتو در مهمانی های رسمی شیک تر است، اما در وضعیت روزمره و کژوال می توانید به سراغ قانون لایه دار کردن استایل بروید.

زیر پالتو چی بپوشیم

زیر پالتو چی بپوشیم

پلیور و شلوار جین بپوشید؛ شیک و مدرن لباس بپوشید

فراموش نکنید که استایل هایی که در آن ها از شلوار جین استفاده می شود همیشه مد هستند و شما با انتخاب یک شلوار جین همیشه مد روز و زیبا به نظر خواهید آمد، پس فرقی نمی کند که برای امروز آن را می خواهید بپوشید یا سال های آینده در هر زمانی که از آن برای استایل خود استفاده نمایید استایلی مدرن و شیک خواهید داشت. حال اگر به یک مهمانی خودمانی در شب های سرد سال دعوت شده اید و می خواهید علاوه بر اینکه تایم خود را راحت می گذرانید ظاهری زیبا داشته باشید بهتر است یک پلیور دخترانه را با یک شلوار جین اسکینی ست کنید و از روی آن هم پالتو جلوباز خود را بپوشید. در استایل های اینچنینی در زمستان، بوت های بلند را فراموش نکنید زیرا تاثیر زیادی در زیبایی استایل شما خواهند داشت.

زیر پالتو چی بپوشیم

زیر پالتو چی بپوشیم

برای استایل های خانومانه، پیراهن پشمی بپوشید

یکی از لباس هایی که خانم ها را در تمام زمان ها و مکان ها یاری می کند پیراهن زنانه است. البته فراموش نکنید که در زمستان برای زیر پالتو و یا شرکت در یک مهمانی بهتر است از نوع پشی و گرم این پیراهن ها انتخاب کنید و اگر هم که نوع میدی را می خواهید تن کنید از جوراب شلواری های بافتنی و گرم برای تکمیل استایل خود کمک بگیرید. به عنوان نکته پایانی بهتر است که از پالتوهای رسمی و بلند برای روی پیراهن خود استفاده کنید و به عنوان کفش هم سعی کنید بوتی را انتخاب کنید که تا قد پیراهن شما پاهایتان را بپوشاند.

زیر پالتو چی بپوشیم

TRENDYOLMILLA-Gray-Belt-Dress-04

اگر کژوال پوش هستید دورس بپوشید؛ گرم و راحت به مهمانی بروید

بلوزهای دورس یکی از لباس هایی هستند که هر فردی باید در کمد لباس خود داشته باشد، زیرا علاوه بر اینکه در هوای سرد گرمای خوبی دارند در زیر کاپشن یا پالتو قابل استفاده هستند. دورس که شباهت زیادی به هودی دارد و تنها تفاوت آن با هودی نداشتن کلاه است، یکی دیگر از لباس هایی است که می توانید برای شرکت در مهمانی های خودمانی یا زیر پالتو بپوشید. بهتر است دورس را با رنگ های خنثی انتخاب کنید و یا اینکه رنگ دورس و پالتو شما یکرنگ باشد زیرا در این حالت ظاهری شیک تر خواهید داشت. دورس ها را می توانید با شلوار جاگر یا جین ست کنید و بدون هیچ نگرانی ای از هماهنگی کل لباس هایتان با هم به مهمانی بروید.

820384c6ec6c4b4ea5946b5c03653c2c

زیر پالتو چی بپوشیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی