|

انیمه خوب چی ببینیم؟

با انیمه "نام تو" حس و حالی رو تجربه کن که از هیچ فیلم و سریالی بر نمیاد!

اگه دنبال یه فیلم تماشایی و خاص میگردی بیخیالش شو در عوض انیمه نام تو رو ببین که واقعا محشره بیا تا بگم چرا انقدر تعریفیه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تماشای فیلم و سریال برای غالب انسان ها در سر تا سر دنیا لذت بخش و دوست داشتنی است اما چرا؟ چرا این تفریح انقدر به صورت جهانی مورد استقبال قرار می گیرد؟ ما به سینما و تلویزیون علاقه مندیم چون ما را به ماجراجویی وا میدارند، ما را با لحظه هایی مواجه می کنند که شاید نه تنها هرگز تجربه نکنیم بلکه شاید حتا اصلا امکان رخ دادنشنان هم وجود نداشته باشد؛ اما بگذارید به شما بگویم که اگر با این تفکر به تماشای فیلم می نشینید اما هنوز یک انیمه درست و درمان ندیده اید بدجوری باخت داده اید. انیمه ها رسما دنیایی دیگر هستند. انیمه ها شاهکار هایی هستند که مخاطبین خاص خودشان را دارند اما حتا اگر شما مخاطب خاص انیمه هم به شمار نمی روید هستند آثاری که باید تماشا کنید چون شاهکار هستند و وقتی از شاهکار صحبت می کنیم یعنی کاری که از هر جنبه که فکر کنی ارزش تماشا کردن دارد.

انیمه نام تو

خلاصه خیلی کوتاه از انیمه نام تو

احتمالا تا به حال بار ها آثاری این چنینی دیده اید دختر و پسری که یک روز صبح چشم باز می کنند و متوجه میشوند که جایشان با هم  عوض شده است، انیمه نام تو نیز همین داستان را روایت می کند اما خیلی خیلی متفاوت تر از آن چه که فکرش را بکنید و انتظارش را داشته باشید. میتسوها و تاکی شخصیت های اصلی انیمه هستند که جایشان هر از گاهی با هم عوض می شود و دوباره به بدن خودشان بر می گردند و طی این جا به جا شدن ها سعی می کنند تا با نوشتن خاطرات و یادداشت ارتباطشان را با هم حفظ کنند تا این که یک روز دیگر جایشان با هم عوض نمی شود و نمی توانند یکدیگر را پیدا کنند پس تاکی تصمیم می گیرد تا از طریق خاطرات مبهمی که به یاد می آورد میتسوها را پیدا کند و این تازه آغاز نقطه اوج ماجراست.

چرا باید انیمه نام تو را ببینیم؟

و اما سوال مهم این که چرا اینقدر این انیمیشن قابل توجه است و باید آن را دید؛ اول از همه باید به شما بگوییم که در ابتدا ممکن است فکر کنید با یک کمدی معمولی رو به رو هستید اما کافی است کمی صبوری به خرج دهید تا خیلی زود متوجه شوید که اوضاع فقط حول این موضوع نمی چرخد و داستان خیلی پیچیده تر از این است، در واقع بسیاری از فیلم ها و سریال ها هستند که با پیروی از یک فرمول ساده به دنبال طرح های داستانی کلیشه ای و ساده می روند اما نام تو خط داستانی بسیار پیچیده ای دارد که شما را میخکوب می کند. روند کلی داستان به این صورت است که به بیننده خود چنان سر نخ می دهد که آن ها را مجاب می کند تا سفر تاکی و میتسوها را دنبال کند، تک به تک جزئیات در این داستان مهم هستند و نهایتا پایان بندی آن شما را چنان شوکه خواهد کرد که نام تو را برایتان به یک خاطره مبدل میسازد.

انیمه نام تو

نام تو یک انیمه زیبا و گیرا با داستانی خوش بینانه است که عشق، مهربانی، امید و عزم راسخ را ارج میدهد. تاکی و میتسوها علی رغم تمامی ناممکن هایی و موانعی که بر سر راهشان قرار دارد هر کاری می کنند تا یکدیگر را پیدا کنند و هرگز متوقف نمی شوند؛ همین امید و تلاش بی وقفه است که نام تو را به یکی از بهترین آثار تماشایی که هدیه دهنده حال خوب است تبدیل می کند.

به گزارش شایانیوز، باور کنید دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید این انیمه را تماشا کنید از موسیقی های بی نظیر گرفته تا داستان پردازی بی نظیر و البته پیام رسانی های فوق العاده.

بازخورد های انیمه نام تو

انیمه نام تو به کارگردانی ماکوتو شینکای که در سال 2016 منتشر شد در قدم اول توانست به طرز شگفت آوری مخاطبین رو به خودش جلب کند و به یک موفقیت تجاری بزرگ دست پیدا کند و به سومین انیمه پرفروش تاریخ سینما و چهارمین فیلم پرفروش سینمای ژاپن تبدیل شود. جدای از مخاطبین منتقدین نیز بسیار تحت تاثیر این اثر قرار گرفتند و نقد های تحسین برانگیزی برای آن نوشتند که همگی نشان از قدرت و هنر شینکای در این انیمه هستند.

انیمه نام تو

امتیازات انیمه نام تو

امتیاز IMDb : 8.4 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 98 / 100

امتیاز Filimo: 97  / 100

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها