|

بررسی استایل ماهور الوند

استایل آوانگارد ماهور الوند در اکران هت تریک؛ جانای ساده پوشِ بی گناه یه پا استایلیسته!

ماهور الوند

ماهور الوند یکی از بازیگران با استعداد است که از دل یک خانواده سینمایی بیرون آمده و با استایل های خاص و آوانگاردش به دل سینما زده است.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ماهور الوند متولد 22 تیر 1373 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تهران می باشد و از 21 سالگی جلوی دوربین رفته است و حالا می گوید رویای من کار با همه کارگردان ها است. ماهور الوند فرزند دوم سیروس الوندِ کارگردان و خانم زهرا جناب می باشد و شاید برایتان جالب باشد که بدانید مرحوم خشایار الوند فیلمنامه نویس مشهور ایرانی نیز، عموی ایشان بوده است. ماهور الوند فعالیت حرفه ای خود را در سال 1395 برای دومین تجربه بازیگری‌ اش، با نقش اصلی فیلم ملی و راه‌ های نرفته اش از تهمینه میلانی بازی کرد. او در این فیلم بسیار خوش درخشید و در کنار بازیگران به نام و محبوبی مانند میلاد کی مرام و جمشید هاشم پور نقش آفرینی نمود. حال اگر بخواهیم یک ویژگی درباره این بازیگر جوان و با استعداد بگوییم باید بگوییم او جسارت خاصی در انتخاب لباس هایش و استایل آوانگارد خود دارد، او بدون هیچ ترسی و با اعتماد به نفس بالا از کلیشه ها دوری می کند و هر چیزی را دوست دارد می پوشد.

ماهور الوند برنده سیمرغ بهترین بازیگر زن در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای فیلم هت تریک شد و ثابت نمود در بازیگری هم مانند انتخاب استایل استعداد دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از خاص ترین استایل های ماهور الوند آشنا شوید.

استایل ماهور الوند

استایل ماهور الوند

استایل آوانگارد ماهور الوند در کنار امیر جدیدی در اکران هت تریک

لغت آوانگارد avant gard که در اصل کلمه‌ای فرانسوی است، به معنای طلایه‌دار یا پیشرو معنی می‌ شود. در دنیای امروز آوانگارد بودن به معنای شکستن کلیشه‌ ها و پا گذاشتن به دنیایی جدید و خلاقانه در زمینه‌ های مختلف هنری مانند ادبیات، سینما، فشن، میکاپ، دکوراسیون، نقاشی، معماری و حتی آشپزی است. در کل می توان گفت آوانگارد به افراد و یا کارهایی اطلاق می‌ شود که خلاق و بدعت‌ آمیز هستند و احترام ویژه‌ ای برای هنر، فرهنگ، فشن و ترکیب آن‌ها با لایف استایل قائل هستند. حال که تا حدودی با افراد آوانگارد آشنا شدید با یک نگاه کلی به استایل ماهور الوند در مراسم اکران فیلم هت تریک می توانید متوجه شوید که او از کلیشه ها کاملا دوری می کند و سبک آوانگارد را برای انتخاب لباس هایش انتخاب کرده است.

استایل ماهور الوند

استایل ماهور الوند

ماهور الوند چرم پوش در اکران خصوصی فیلم عنکبوت

همانطور که در قسمت هایی بالایی اشاره کردیم ماهور الوند یکی از بازیگران بااستعداد و جوان سینمای ایران است که آوانگارد لباس می پوشد و از اعتماد به نفس بالایی برای انتخاب لباس هایش برخوردار است. او برای شرکت در مراسم اکران خصوصی فیلم عنکبوت یک کاپشن چرم و سبز به تن کرده بود و برای تکمیل این استایل از آیتم های مشکی کمک گرفته بود. حال ویژگی عجیب و جذاب این استایل استفاده از شال مجلسی و پولک دوزی شده و بوت های مشکی پاشنه بلند در کنار کاپشن چرم و اسپرت بود که باعث زیبایی چندین برابر استایل این بازیگر شده بود.

استایل ماهور الوند

استایل ماهور الوند

استایل زیبا و شاد ماهور الوند در اکران قصر شیرین با رنگ مورد علاقه اش

همانطور که می دانید یکی از بازیگرانی که در دنیای مد سبک خاصی برای پوشش دارد و جوانان بسیاری را مجذوب خود کرده است، ماهور الوند است او در انتخاب لباس هایش خلاقیت به خرج می دهد و برای داشتن استایلی خاص و منحصربفرد خود را از کلیشه ها دور نگه می دارد. همانطور که در تصاویر پایین می بینید ماهور الوند در مراسم اکران قصر شیرین از رنگ مورد علاقه خود یعنی نارنجی برای مانتو خود کمک گرفته است و مانند همیشه آیتم های دیگر را مشکی انتخاب کرده است. حال اگر می پرسید نکته خاص و جذابیت این استایل در کجا است باید بگوییم در جوراب های طرح دار و شلوار بگ کوتاهی است که این بازیگر جوان به تن دارد.

استایل ماهور الوند

استایل ماهور الوند

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها