|

استایل شادی کرم رودی رو بشناسیم

استایل های درهم برهم شادی کرمرودی که خوووب میدرخشن؛ امضاش شده مِیک غربی پسندش!

Shadi Karanrodi's style

شادی کرم رودی به خاطر استایل های مناسبش در مراسم ونیز 2022 حسابی مورد توجه قرار گرفت، پس نگاهی می‌اندازیم به اوت فیت های مختلف ایشون.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شادی کرم رودی یکی از بازیگر های جوان و پر انرژی سینمای کشور ماست که توی چند سال اخیر حسابی اسمش سر زبون ها افتاده و مورد توجه قرار گرفته و اگرچه که در سینمایی های فوق العاده ای نظیر دارکوب هم بازی کرده اما اوج معروفیت شادی کرم رودی با سریال مردم معمولی رامبد جوان اتفاق افتاد که اگرچه خیلی سریال خوبی از آب در نیمد اما با این حال خانوم کرم رودی تونست خوب درش بدرخشه. حالا از بحث نقش آفرینی که بگذریم شادی کرم رودی استایل قابل توجهی هم داره و به خاطر حضورش در جشنواره فیلم ونیز 2022 بیشتر از پیش مورد توجه واقع شد به ویژه که با اوت فیت های بسیار خوبی در مراسم ونیز حضور پیدا کرد.

شادی کرم رودی و آرین وزیر دفتری

حالا با توجه به تمامی مواردی که گفته شد در ادامه نگاهی می اندازیم به اوت فیت های مختلف خانوم بازیگر تا ببینیم چه ویژگی هایی در بیشتر استایل های شادی کرو رودی غالبه و ایشون چه چیزی رو بیشتر می پسنده.

1.شادی کرم رودی دوست دار سبک کلاسیک و نچرال

وقتی به اوت فیت های مختلف شادی کرم رودی نگاه می کنیم این طور که به نظر میرسه ایشون برای مراسم های رسمی و فرش قرمز ها ترجیح میده که استایل های کلاسیک با ریسک خیلی پایین بره دقیقا مثل فرش قرمز ونیز 2022 اما در مواقع دیگه بیشتر طرفدار سبک نچراله. سبک نچرال تا حد زیادی شبیه به سبک کژوال است یعنی راحتی و حس خوب شما در اولویت قرار داره اما در کنار اون، استفاده از خطوط طبیعی و رنگ های ساده و غالب موجود در طبیعت به چشم می خوره به علاوه این که وقتی به استایل های خارج از مراسم های سینمایی شادی کرم رودی نگاه میکنیم استایل ایشون القا کننده حس ماجراجویی است که از ویژگی های سبک نچرال به حساب میاد.

شادی کرم رودی دوست دار سبک کلاسیک و نچرال

2.شادی کرم رودی طرفدار همیشگی آرایش کلاسیک

به گزارش شایانیوز، بدون هیچ تردیدی امضای شخصی شادی کرم رودی در استایل کردن رژ قرمز اوست که تقریبا همیشه و همیشه همراه اوست اما جدای از رژ قرمز خانوم کرم رودی علاقه ای به آرایش های زیاد نداره و نهایتا با یه خط چشم مشکی میکاپ خودش رو تکمیل میکنه و کمتر پیش میاد که ایشون رو با ظاهری غیر از این جلوی دوربین ببینیم.

شادی کرم رودی طرفدار همیشگی آرایش کلاسیک

3.شادی کرم رودی متعهد به پالت رنگی خنثی و ملایم

مثل بیشتر همکاران شادی کرم رودی، خانوم بازیگر هم از طرفدار های پر و پا قرص رنگ های خنثی و به طور کلی پالت رنگی کم ریسک و مطمئنه. برای مراسم های مهم و فرش قرمز های رسمی تر مشکی و سفید انتخاب های ثابت و همیشگی شادی کرم رودی هستند اما جدای از رنگ های خنثی هم اگر بخواد پا رو فرا تر بگذاره و کمی رنگی تر بپوشه به سراغ رنگ های ملیح و ملایم و به دور از زرق و برق میره مثل آبی آسمانی یا صورتی کمرنگ و ما هرگز ایشون رو با رنگ های درخشانی مثل قرمز یا زرد جلوی دوربین ندیدیم.

شادی کرم رودی متعهد به پالت رنگی خنثی و ملایم

4.شادی کرم رودی خواستار ساده پوشی

نهایتا متاسفانه یا خوشبختانه باید بگیم که شادی کرم رودی از جمله افرادی است که از یک سبک پوششی خاص و منحصر به فرد مثل نگار جواهریان یا اندیشه فولادوند پیروی نمیکنه و اگرچه که کلاسیک و نچرال پوشی از محبوب ترین استایل های ایشون هستند اما نمی تونیم بگیم که خانوم کرم رودی به طور کلی کلاسیک پوشه. در کل اگر قرار باشه یه نسخه برای تمام استایل های ایشون بپیچیم باید بگیم که شادی کرم رودی ساده پوشه؛ ساده پوش به معنای این که سراغ رنگ های پر زرق و برق یا طرح های خیلی شلوغ و یا استایل های خیلی ماکسیمال و توی چشم نمیره و آیتم های ساده با رنگ های ملایم و برش های ساده رو ترجیح میده که در کنار آرایش کلاسیک و ملیحش اولین و ویژه ترین صفتی رو که در ذهن مخاطب ایجاد میکنه ساده پسندی است.

شادی کرم رودی خواستار ساده پوشی

تنها نکته ای که باید در نظر داشته باشید اینه که ساده پوشی لزوما به معنای مینیمال پوشی نیست و برای مثال اگر حضور شادی کرم رودی در جشنواره فجر پارسال رو در نظر بگیریم میبینیم که اگر چه استایل مونوکروم مشکی ایشون همچنان القا کننده حس سادگی است اما پارچه ساتن براق اورال و کیف و کفش درخشانشون در زمره سبک مینیمال قرار نمی گیرند و البته رژ لب خیلی غلیظی که انتخاب کردند هم همین طور.

جشنواره فیلم فجر 1401

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل شادی کرم رودی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی