|

با مانتو کبریتی چی بپوشیم؟

انواع استایل بهاره با مانتو کبریتی؛ یادت نره استایل عید نه خیلی سردهِ نه خیلی گرم!

استایل مانتو کبریتی

یکی از لباس های پرطرفدار برای پوشیدن در هوای نسبتا سرد مانتو کبریتی است که از گذشته وجود داشته و یک دو سالی است که مجددا ترند شده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بارزترین ویژگی ظاهری پارچه مخمل وجود راه راه های موازی روی سطح آن است. خوب است بدانید که به پارچه مخمل کبریتی، پارچه کبریتی نیز می گویند. پارچه مخمل کبربتی دارای ضخامت های گوناگونی است و کاربرد آن بر اساس ضخامتی که دارد، تعیین می شود. برای مثال پارچه های کبریتی نازک برای دوخت لباس های بهاری و پاییزه کاربرد دارند و از انواع ضخیم تر این پارچه برای دوخت لباس های گرم و زمستانی استفاده می شود. شاید برایتان عجیب به نظر برسد ولی لباس هایی که از این پارچه تهیه می شوند مانند مانتو کبریتی یا پیراهن مخمل همگی از قدیم تا به امروز ترند بودند و در همه دوران های تاریخ افراد شیک پوش و مدرن آنها را انتخاب می کردند. این ویژگی نشان می دهد که پارچه کبریتی قدمت طولانی ای دارد و از پارچه های قدیمی و با اصالت محسوب می شود. یکی از ویژگی های لباس های مخمل این است که برای ایامی مانند عید نوروز که هوای نسبتا سردی دارند ولی پوشیدن کاپشن یا پالتو هم برای این روزهای بهار بسیار گرم است مناسب هستند.

در نتیجه شما می توانید مانتو عید خود را از جنس مخمل انتخاب کنید تا هم ظاهری شیک و زیبا داشته باشید و هم لباسی متناسب با فصل و آب و هوا انتخاب کرده باشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های مختلف مانتو مخمل کبریتی آشنا شوید.

مانتو کبریتی

مانتو کبریتی

استایل کلاسیک با مانتو کبریتی؛ عید را رسمی و شیک بگذرانید

وقتی صحبت از استایل عید می شود همه ما اولین گزینه ای که به ذهنمان می رسد سبک کلاسیک است زیرا عید یکی از ایامی است که ما تایم زیادی را در مهمانی و دید و بازدید می گذرانیم در نتیجه داشتن یک استایل رسمی به یک استایل کژوال یا خیابانی ترجیح داده می شود. حال اگر می خواهید با مانتو کبریتی یک استایل رسمی را تجربه کنید بهتر است که یک مانتو کتی مخمل را انتخاب نمایید و آن را با آیتم های شیک و کلاسیک دیگر ست کنید. وقتی می گوییم آیتم های کلاسیک منظور همان شلوار پارچه ای و کفش پاشنه بلند است. اگر مانتو کتی انتخابی شما قد کوتاهی دارد شلوار دمپا گزینه مناسبی است، ولی اگر مانتویی که تن دارید قد بلندی دارید شلوار راسته و کوتاه برای شما انتخاب بهتری خواهد بود.

مانتو کبریتی

مانتو کبریتی

اگر برای سفر نوروزی آماده می شوید یک مانتو شومیزی مخمل بپوشید

یکی از اتفاقات رایج در تعطیلات نوروزی سفرهای تفریحی است که در تمام کشور و یا حتی خارج از کشور انجام می شود. حال اگر شما هم جزو افرادی هستید که در این ایام و تعطیلات قصد سفر و زدن به دل طبیعت را دارید بهتر است یک مانتو شومیزی مخمل را انتخاب نمایید و آن را با لباس های راحت دیگر ست کنید تا در سفر علاوه بر استایل شیک و مدرن راحتی را تجربه کنید. برای استایل های اینچنینی شما می توانید از شلوار های جین یا کتان مام استایل و کتونی های ونس یا ورزشی تر استفاده کنید. یکی از ویژگی هایی که این نوع مانتو بهاره دارد این است که شما علاوه بر آیتم های ذکر شده می توانید از شلوار جاگر و دورس هم برای زیر آن در روزهای سردتر استفاده کنید.

مانتو کبریتی

مانتو کبریتی

عید نوروز را با عروسکی و دخترانه بگذرانید

حال اگر می خواهید بهار را راحت بگذرانید ولی در عین حال ظاهری شیک و دخترانه داشته باشید، بهتر است که به سراغ مانتوهای کتی یا شومیزی نروید و در عوض یک مانتو مخمل عروسکی و چین چینی را خریداری کنید یا اگر هم به مدل های فانتزی علاقه ای ندارید یک پانچو اورسایز را امتحان کنید. مانتو عید تنوع بسیار بالایی دارد و این نکته ممکن است باعث سردرگمی شما در امر انتخاب مدل مانتو شود، در نتیجه اگر تصمیم شما خرید یک مانتو کبریتی عروسکی است باید بدانید که اگر آن را با شلوار اسکینی یا مام استایل ست کنید ظاهر بهتری خواهید داشت.

مانتو کبریتی

مانتو کبریتی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی