|

بررسی استایل نگارجواهریان

استایل دیده نشده نگارجواهریان از جشنواره آسیاپاسفیک 2013؛ خودش واقعا یه پا خاتونِ!

استایل نگار جواهریان

نگار جواهریان یکی از بازیگران جوان و دارای استایل شخصی است که در یک کلام کلامش، شخصیتش، رفتارش و روحیاتش با پوششی که دارد مطابقت می کند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- نگار جواهریان متولد 22 دی 1361 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که از 15 سالگی وارد تئاتر شد سپس صداپیشگی را تجربه کرد و حالا علاوه بر بازیگری ترجمه هم می کند. ماه محرم سال 1381 با مجموعه 13 قسمتی باران عشق در قالب سفر زیارتی به کربلا وارد قاب تلویزیون شد و سال 1382 در سریال این راهش نیست بازی کرد. همچنین در سال 1388 با فیلم طلا و مس به کارگردانی همایون اسدیان برنده سیمرغ بهترین بازیگری نقش اول زن شد و می توان اوج درخشش و فعالیت هنری او را در همین فیلم دانست. این بازیگر جوان و با استعداد سال 1395 هنگامی که 34 ساله بود با رامبد جوان 45 ساله با حضور در کشور یونان و در کنار چند بازیگر و شخصیت هنری رسما ازدواج کرد. حال اگر بخواهیم به بررسی استایل شخصی و سبک لباس پوشیدن این بازیگر خانم بپردازیم باید بگوییم که او دارای استایل شخصی خود است و برای انتخاب لباس هایش ابتدا به راحتی و منحصربفرد بودن آنها توجه می کند.

اگر بخواهیم یک ویژگی کلی را برای استایل های او نام ببریم باید بگوییم که او بیشتر مینیمال، کژوال و نچرال می پوشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از زیباترین استایل های نگار جواهریان آشنا شوید.

نگار جواهریان

استایل مینیمال و اصیل نگار جواهریان در جشنواره آسیاپاسفیک 2013

آنا ثانی یکی از طراحان به نام و معروف لباس است که عمولا لباس های اینچنینی را برای سلبریتی ها طراحی می کند و جالب است که بدانید خودش در مورد اینگونه لباس پوشیدن می گوید این شهامت برای من قابل تحسین است اما من نمی توانم اینکار را انجام بدهم، مرا  به یک کشور دیگر هم بفرستید بازهم کلاسیک کار می کنم. پس اولین ویژگی ای که در این استایل مینیمال نگارجواهریان یه چشم می خورد شجاعت او در انتخاب و پوشیدن این لباس متفاوت و اصیل است. او برای این مراسم یک پیراهن بلند و مشکی انتخاب کرده است و برای سرپوش هم از یک شال سنتی و به نوعی محلی برای خود استفاده کرده است که نشانگر فرهنگ و به نوعی استایل سنتی ما ایرانیان است.

نگار جواهریان

نگار جواهریان

استایل جدید، شیک و پلنگی نگار جواهریان

یکی از استایل هایی که به تازگی از نگار جواهریان دیده شده و بسیار هم زیبا بوده است استایل کرم و پلنگی این بازیگر خانم است که اگر کمی با دقت تر به آن نگاه کنیم بازهم تا حدودی ردپای سبک مینیمال را در آن خواهیم دید. او در این استایل زیبا و شیک یک بافت کرم رنگ و ساده به تن کرده بود و شومیز و شلوار خود را هم ساده و سفید انتخاب کرده بود و تقریبا می توان گفت به جز شال و مچ آستین شومیز او که طرح دار است بقیه آیتم ها با ظرافت و ساده انتخاب شده بودند. او در این استایل خود یک سایه اسموکی شده بود و سعی کرده بود حتی سبک مینیمال را در انتخاب سبک و نوع آرایش صورت خود هم رعایت کند.

نگار جواهریان

نگار جواهریان

استایل زرد و سرمه ای نگار جواهریان در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر

یکی از ویژگی های همیشگی استایل نگار جواهریان این است که او لباس هایی را انتخاب می کند که در ان ها احساس راحتی داشته باشدو بله و همانطور که می بینید او حتی برای شرکت در جشنواره فیلم فجر هم ابتدا راحتی و یک استایل کژوال را در نظر گرفته است. این بازیگر جوان و زیبا در این مراسم یک کاپشن زرد رنگ و کوتاه به تن کرده بود و برای ست کردن آن از شلوار جین سرمه ای و شال سرمه ای استفاده کرده بود تا استایلی زیبا و دارای هارمونی داشته باشد. نگار جواهریان در این استایل از رنگ هایی زیادی استفاد کرده بود که به نوعی استایل خود را با سبک ماکسیمال و خاص بکشاند.

نگار جواهریان

نگار جواهریان

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها