|

چرا باید صورت خود را ماساژ دهیم؟

ماساژ صورت یه راه بدون هزینه و دم دستی اما موثر؛ پوست جوان و درخشان میخوای این راهشه

برای این که پوستی زیبا و درخشان و البته جوان و شاداب داشته باشی هیچی مثل ماساژ صورت نمیتونه کمک کننده باشه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اگر از جمله باشید که به پوست خود اهمیت زیادی می دهند و همیشه به دنبال راهی برای حفظ زیبایی و سلامت پوستشان هستند پس قطعا تا به حال بار ها هم در رابطه با ماساژ صورت و لازمه انجام آن شنیده اید. ماساژ صورت از آن دست کار هایی است که همه ما خوب می دانیم چقدر می تواند بر زیبایی و جوانی پوست تاثیر بگذارد اما با این حال کمتر پیش می آید که برای آن وقت بگذاریم و خودمان را موظف به انجام آن بدانیم. با این همه ما فکر می کنیم که اگر شما بدانید این عمل دقیقا چه تاثیراتی بر روی شما خواهد داشت شاید بیشتر به انجام آن تشویق شوید.

ماساژ صورت

ماساژ صورت چیست؟

صورت نیز مانند تمامی اعضای دیگر بدن دارای عضله می باشد و بنابراین ماساژ صورت به معنی ماساژ عضلات اصلی صورت و نقاط فشار مانند خط فک و استخوان های گونه می باشد. برای ماساژ دادن عضلات صورت می توانید از دست هایتان استفاده کنید اما اگر زود خسته می شوید می توانید از غلتک های مخصوص استفاده نمایید، البته این را هم در نظر بگیرید که بسیاری از این غلتک ها مزایای خاص خودشان را هم دارند.

به گزارش شایانیوز، ماساژ صورت آن هم فقط چند دقیقه در روز می تواند با افزایش جریان خون در زیر پوستتان ظاهری شاداب، جوان، بدون چین و چروک و صد البته بدون پف هدیه دهد.

ماساژ صورت

مزایای ماساژ دادن صورت چیست؟

1.کاهش روند پیری

همان طور که در بالا اشاره کردیم یکی از مهم ترین مزایای ماساژ عضلات صورت کاهش چین و چروک می باشد به این ترتیب که ماساژ باعث می شود تا ضخامت عضلات صورت شما افزایش پیدا کنند که در نتیجه آن کاهش افتادگی و کاهش چین و چروک اتفاق می افتد. از طرف دیگر این طور که به نظر می رسد ماساژ دادن باعث افزایش برخی پروتئین های خاص در پوست می شود که تاثیرات ضد پیری دارند.

2.کاهش درد های سینوسی

بسیاری از خانم ها و آقایان با درد های سینوسی دست به گریبان هستند تا جایی که برخی از آن ها درد های خود را با سردرد های میگرنی اشتباه می گیرند. ماساژ دادن صورت می تواند باعث کاهش این درد های سینوسی شود البته به شرط آن که درد های شما ناشی از عفونت نباشند. از طرف دیگر ماساژ دادن نقاط سینوسی می تواند به تخلیه مخاط، تسکین سردرد و تقویت گردش خون کمک نماید.

3.کاهش آکنه

همه پوست ها یه ویژه پوست های چرب ممکن است به جوش و آکنه مبتلا شوند ، نکته بسیار مهم و حائز اهمیت این جاست که ماساژ دادن صورت می تواند پوست را تحریک کند و گردش خون را افزایش بخشد و به این ترتیب باعث کاهش آکنه شود.

ماساژ صورت

4.کاهش جای زخم

ماساژ دادن صورت و نواحی ای که جای جوش، زخم و به کل اسکار پدید آمدن، باعث افزایش گردش خون در اون ناحیه، شل شدن بافت های اطراف و صاف شدن برجستگی ها کمک می کنه همچنین علائمی نظیر درد، خارش و حساسیت های پوستی رو هم کاهش میده.

5.افزایش درخشش پوست

یکی دیگر از مزیت های افزایش گردش خون در پوست صورت این است که باعث می شود پوست شما روشن تر و درخشان تر شود و به این ترتیب طراوت و شادابی را به پوست شما برگرداند. به علاوه این که افزایش گردش خون باعث بهبود وضعیت خونرسانی می شود که در نتیجه آن به طور کلی ظاهری درخشان تر، صاف تر و جوان تر خواهید داشت. نکته دیگر در رابطه با افزایش جریان خون این است که باعث می شود جذب کرم ها نیز بیشتر شوند و به این ترتیب محصولات آرایشی و مراقبتی ای که برای زیبا تر و درخشان تر شدن پوستتان استفاده می کنید بهتر جذب می شوند.

برای زندگی ای بهتر، صفحه زندگی سالم ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها