|

ویژگی های کراتین مو

کراتین مو چیست؟ میدونی داشتن موهای ابریشمی چه فواید و مضراتی داره؟

کراتین مو

استفاده از کراتین مو بهترین پیشنهادی است که می‌ توانیم به خانم های که مو فری بدهیم، تا آنها نیز داشتن موهایی صاف و یک دست را تجربه کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با فرا رسیدن عید و شروع خوشگلاسیون همه خانم ها، شاید برایتان عجیب باشد که بدانید آراستگی موهای شما تاثیر زیادی در استایل و ظاهر شما خواهد داشت. خانم هایی که موهای فرفری یا مجعد دارند معمولا بیشتر از خانم های دیگر دچار مشکل برای آرایش و آراستگی موهای خود می شوند، ولی جای نگرانی نیست اگر جزو این دسته از افراد هستید استفاده از کراتین مو و ریباندینگ بهترین پیشنهادی است که می‌توانیم به شما بدهیم، زیرا شما به انجام یکی از این دو روش داشتن موهایی صاف و یک دست را تجربه خواهید کرد. اما قطعا این دو روش با هم متفاوت هستند و هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. حال اگر تصمیم دارید آراستگی دائمی را در عید نوروز تجربه کنید و از اتو و سشوار برای آرایش موهای خود استفاده نکنید و در نهایت در وقت خود صرفه جویی کرده باشید، بهتر است قبل از انتخاب روش احیا و ابریشمی کردن موهای خود از انواع و ویژگی های آن ها آگاه باشید و بعد روش صافی موهای خود را انتخاب کنید.

کراتین مو یکی از مرسوم‌ ترین روش‌ های صافی مو است که می توان گفت در بین تمامی روش های صافی از همه آن ها کم ضررتر است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با کراتین و مزایا و معایب احتمالی آن آشنا شوید.

کراتین مو

کراتین مو چیست؟ به زیبایی موهای خود اهمیت دهید

کراتین مو یک روش موقت برای صافی موهای شما است؛ این روش برای خانم‌ هایی که طبق مد روز پیش می‌‌روند گزینه بسیار مناسبی است. جالب است که بدانید کراتین یکی از به صرفه‌ ترین روش‌ هایی است که می‌ توان برای داشتن موهای صاف و یکدست به آن روی آورد. کراتین علاوه بر این که باعث صاف شدن موها می‌ شود مواد پروتئینی و ضروری مو را نیز تامین می‌ کند. در نتیجه شما با انجام کراتین علاوه بر اینکه باعث زیبایی و حالت ابریشمی در موهای خود می شوید باعث احیا و سلامت موهای خود خواهید شد. کراتین در سیستم بدن انسان، مو، پوست و ناخن موجود است و برخی از این انواع کراتین فعالیت های حیاتی سلول ها مثل تولید پروتئین و رشد سلولی را تنظیم می نمایند.

کراتین مو

کراتین مو

مزایا و معایب کراتین مو؛ موهایی سلامت داشته باشید

در ساخت کراتین از ماده‌‌ای به نام فرمالدئید استفاده می‌ شود، فرمالدئید ماده‌ خطرناکی است که می‌ تواند زمینه ساز بیماری‌ های سرطانی باشد. هر چند مقدار فرمالدئیدی که در حین کراتینه کردن مو آزاد می‌ شود بسیار اندک است و احتمالا درد سر ساز نباشد، اما به هر حال پیشگری بهتر از درمان است. در ساخت بعضی از کراتینه‌ ها از مواد نامرغوب و بی کیفیتی استفاده می‌ شود که ممکن است استفاده از آن ساختمان مو را تضعیف و یا حتی تخریب کند. ولی خب همانطور که می دانید این روش مزایای بسیاری هم دارد برای مثال کراتین با هر نوع مو سازگاری دارد از این رو تمام افراد می‌ توانند از این روش استفاده کنند و یا مواد کراتین سرشار از مواد پروتئینی و مغذی است، از این رو هم باعث تقویت مو می‌ شود.

کراتین مو

کراتین مو

تفاوت کراتین و ریباندینگ؟ کدامیک بهتر است؟

بهتر است که بدانید ریباندینگ یک روش کاملا شیمیایی است و افرادی که قصد صافی دائمی موهای خود را دارند ریباندینگ بهترین گزینه برای آنها است؛ البته هزینه‌ عمل ریباندینگ دو یا سه برابر کراتین است ولی ماندگاری این نوع از صافی تقریبا دائمی است و تا زمانی که قصد کوتاه کردن موهای خود را داشته باشید باقی می ماند. کراتین نوعی صافی موقت است که ما به افرادی که به دنبال یک روش بصرفه‌ تر هستند آن را پیشنهاد می‌ کنیم. همچنین این روش برای افرادی که مدام حالت و رنگ موی خود را تغییر می‌ دهند مناسب‌ تر است.

کراتین مو

کراتین مو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها