|

بررسی استایل سوگل خلیق

استایل هنری و جذاب سوگل خلیق در جشنواره؛ سیمای هم گناه خوراکش استایل و کارکترهای خاصه!

سوگل خلیق

سوگل خلیق یکی از بازیگران با استعداد و جوان سینمای ایران است که به جز درخشش در بازیگری به خاطر استایل و لباس هایش مورد توجه قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سوگل خلیق بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 16 آبان سال 1367 در تهران است، او زندگی غم انگیزی داشته است زیرا پدرش را سال 97 از دست داده و در دی ماه 99 دو سال بعد از فوت پدر، مادر مهربانش را نیز از دست داد. سوگل خلیق فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر تهران می باشد و او فعالیت هنری خود را از روی صحنه در همان زمان شروع کرد تا اینکه در 26 سالگی با فیلم دو جلوی دوربین رفت. سوگل خلیق با بازی در سریال هم گناه به شهرت رسید، او در این سریال نقش یک ترنس را ایفای می کرد که به جرات می توان گفت در ایفای نقش بسیار موفق بوده است. حال اگر بخواهیم با نگاهی کلی به استایل های سوگل خلیق درباره سبک و استایل مورد علاقه او صحبت کنیم باید بگوییم او یکی از سلبریتی های هنری پوش است. در نتیجه همانطور که می بینید این بازیگر جوان علاوه بر اینکه در بازیگری استعداد فراوانی دارد در انتخاب لباس و استایل هم به زیبایی عمل می کند و استایل های مناسبی را از خود به نمایش می گذارد.

در صنعت مد استایل هنری به سبکی از لباس پوشیدن اطلاق می‌ شود که در آن آیتم‌ ها، رنگ‌ ها و دیگر عناصر استایل متاثر از مبانی اصلی هنرهای تجسمی شکل گرفته باشند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با استایل های هنری بیشتری از سوگل خلیق آشنا شوید.

سوگل خلیق

سوگل خلیق

سوگل خلیق با استایل دخترانه و خاص در جشنواره فجر 1400

شاید به نظرتان ان جمله عجیب به نظر برسد ولی سوگل خلیق یکی از بازیگران خوش پوش سینمای ایران است ک عجیب در انتخاب لباس و یا استایل های خود با استعداد عمل می کند. این بازیگر جوان برای شرکت در چهلمین دوره از جشنواره فیلم فجر یک پالتو طوسی پشمی با جیب های بزرگ و شال گردن رینگی با کلاه طوسی را انتخاب کرده بود و آن ها را بسیار هوشمندانه با بوت های بلندِ تا زانو ست کرده بود. افرادی که از سبک هنری برای انتخاب لباس های خود کمک می گیرند معمولا یک استایل یا سبک شخصی داردند، برای مثال آنها مانند سوگل خلیق آیتم هایی را با هم ست می کنند که افرادی عادی آن ها را در کنار هم نمی پوشند.

سوگل خلیق

سوگل خلیق

استایل هنری سوگل خلیق در جشنواره فجر؛ یه پا آلیس در سرزمین عجایبه!

یکی از ویژگی های افرادی که هنری لباس می پوشند استفاده از بیش از یک رنگ و طرح و یا بوت یا چکمه های بلند است که ما در همه استایل های زمستانی سوگل خلیق شاهد آن ها هستیم. جالب است که بدانید در استایل هنری پوتین‌ های سربازی هم برای آقایان و هم برای خانم‌ ها به دلیل کلاسیک بودن و در عین حال کژوال بودن در استایل‌ های هنری ست می‌ شوند، حتی در فصل‌های سرد سال خانم‌ ها می‌ توانند این بوت‌ ها را با سارافون یا دامن‌ های کلوش ست کنند. حال با نگاهی کلی به عکس پایین خواهید متوج شد که این بازیگر جوان چقدر در انتخاب لباس هایش با استعداد عمل می کند.

سوگل خلیق

سوگل خلیق

سوگل خلیق با کفش های عجیب غریب در اکران خصوصی بی همه چیز

فراموش نکنید که هنر نیاز به پرورده شدن درون افراد دارد؛ اگر هنرمند درونتان را پرورش داده باشید، به‌راحتی استایل هنری خود را خواهید ساخت و این ویژگی دقیقا ویژگی ای است که سوگل خلیق درون خود آن را دارد و برای انتخاب استایل هایش از او کمک می گیرد. او برای استایلی که در شب اکران خصوصی فیلم بی همه چیز برای خود انتخاب کرده بود مانند استایل اولی از یک کت طوسی ولی اینبار چهارخونه استفاده کرده بود که به نوعی می توان گفت این بازیگر مقداری از سبک رترو هم برای انتخاب لباس هایش کمک گرفته بود. سبک رترو نوعی سبک بازسازی است که در آن لباس ها یا با الهام از مدل های قدیمی انتخاب می شوند.

سوگل خلیق

سوگل خلیق

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل سوگل خلیق قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها