|

برای عید چه لاکی بزنیم؟

جذاب ترین مدل های لاک و طراحی ناخن برای عید 1402؛ بهار و با خودتون به خانه ببرید

طرح ناخن عید

طرح ناخن بهاری، یکی از اکسسوری‌ های زیبایی است که ظاهر شما را جذاب‌ تر می‌ کند، پس بعد از آرایش و آمادگی صورت، برای ناخن خود هم وقت بگذارید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- یکی از راه های داشتن دستانی زیبا و زنانه داشتن ناخن هایی مرتب و لاک زده است، پس همانطور که برای زیبایی و آمادگی مو و صورت خود برای نوروز 1402 برنامه ریزی می کنید برای داشتن دست هایی زیبا و جذاب هم وقت بگذارید. قبل از انتخاب رنگ لاک و خود برای عید نوروز دقت کنید که امسال یعنی سال 2023 میلادی و 1402 رنگ قرمز پرشین که ترکیبی از رنگ قرمز و سرخابی است، رنگ سال می باشد، پس اگر می خواهید با مد پیش بروید بهتر است رنگ قرمز را برای ناخن های خود انتخاب نمایید. ولی اگر جزو خانم هایی هستید که استایل شخصی دارند و از مد پیروی نمی کنند، بهتر است که برای انتخاب رنگ و طرح لاک خود به سبک کلی استایل و یا رنگ های غالب استایل نوروزی خود دقت کنید و متناسب با آن ها تصمیم بگیرید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا چند مدل طراحی و رنگ لاک عید را ببینید. برای فصل بهار پیشنهاد ما برای شما طرح ناخن گل گلی، طرح گل با رنگ های روشن و شاد و یا اگر می خواهید خاص تر از این طرح ها انتخاب کنید بهتر است که لاک های آینه ای یا کروم را انتخاب کنید.

یکی از مسائلی که بر زیبایی ظاهری شما تاثیر چشم‌ گیری می‌ گذارد این است که با آمدن فصل بهار و شکوفه زدن درختان رنگ لاکی که انتخاب می‌ کنید با فصل هماهنگ باشد.

لاک عید

لاک عید

با بهار ست کنید و لاک سبز بزنید

اگر به دنبال این هستید که بدانید برای عید چه رنگ لاکی مناسب است باید بگوییم که شما برای انتخاب رنگ لاک خود در بهار می توانید از طبیعت و زیبای این فصل الهام بگیرید. حال اگر می خواهید دستانی بهاری داشته باشید و شور و اشتیاق بهار را با دستان خود به خانه ببرید بهتر است که یک لاک سبز را برای ناخن هایتان انتخاب نمایید. اگر اهل زدن لاک های ساده و تک رنگ نیستید و ترجیح می دهید چندتا از ناخن هایتان را طراحی کنید می توانید از طرح های برگ و یا شکوفه های بهاری انتخاب نمایید تا با رنگ لاک دستتان ست شود. 

لاک عید

لاک عید

اگر کلاسیک پوش هستید لاک های نود بزنید

طرح‌ های ساده و شیک، هیچ‌ وقت قدیمی نمی‌ شوند و همیشه مورداستقبال خانم‌ ها در سنین مختلف قرار می گیرند، به نوعی می توان گفت این رنگ لاک ها همیشه مد هستند. یکی از دلایل محبوبیت طرح‌ های ساده این است که حتی در مکان‌ های عمومی، اداره‌ های  دولتی هم قابل استفاده هستند. اگر ناخن هایتان کاشت است و نمی توانید خودتان رنگ لاک هایتان را عوض کنید بهتر است که طرح بیبی بومر یا یک فرنچ ساده را انتخاب کنید تا بعد از تعطیلات مکه به سرکار بر می گردید مشکلی با دستان و رنگ لاک خود نداشته باشید.

لاک عید

لاک عید

عید 1402 دست هایی طلایی و لوکس داشته باشید

یکی از چشم‌ نوازترین طرح‌ های ناخن 1402، استفاده از طرح‌ ها و رنگ‌ های طلایی یا نقره ای هولوگرامی است. این مانیکور منشوری یا رنگین کمانی با رنگ و نور فوق‌العاده‌ای که ایجاد می‌ کند، به ناخن‌ هایتان جلوه‌ ای درخشان و براق می‌ بخشد. علاوه بر این، ناخن‌ های طلایی یا دارای طراحی طلایی، بدون توجه به شکل و ابعاد ناخن، همیشه دست را زیبا می‌ کنند. پس اگر برای عید امسال نوعی مانتو و لباس های مجلسی را انتخاب کرده اید و می خواهید از اکسسوری های طلایی و پر زرق و برق استفاده کنید برای ناخن هایتان هم می توانید از نوعی طراحی طلایی و یا تزئینات طلایی مانند ورق طلا استفاده کنید تا دست هایتان هم با پوششتان ست شوند.

لاک عید

لاک عید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی