|

مانتو آبی در استایل مجلسی عید ۱۴۰۲

استایل آبی و سفید بهاره؛ عید امسال زیبایی و لطافت آسمان را با مانتو آبی تجربه کنید

مانتو آبی

اگر می‌خواهید حرفه‌ای به نظر برسید و عید را متفاوت تجربه کنید باید از منطقه امن خود خارج شوید و از ترکیب رنگی‌ ها با یکدیگر استقبال کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با نزدیک شدن به عید نوروز 1402 همه خانم ها برای تهیه مانتو اولین گزینه ای که به ذهنشان می رسد یک مانتو مشکی استفاده زیرا تصور می کنند این مانتو ست کردن راحت تری دارد و برای استایل رسمی و مجلسی گزینه مناسبی محسوب می شود. حال شاید تا حدودی این تصور درست باشد ولی فراموش نکنید که با انتخاب یک مانتو سیاه قطعا ظاهر منحصربفرد و خاصی نخواهید داشت. اگر می‌خواهید حرفه‌ای به نظر برسید و عید را متفاوت تجربه کنید باید از منطقه امن خود خارج شوید و از ترکیب رنگی‌ هایی که تا به حال نپوشیده اید با یکدیگر استقبال کنید. یکی از استایل های بهاری که از ترندهای دوست داشتنی در چند سال اخیر بوده است، استایل آبی و سفید است که به شما ظاهری زیبا و منحصربفرد خواهد بخشید. حال اگر می خواهید استایلی به زیبایی ملکه ها را تجربه کنید بهتر است که یک مانتو آبی را برای عید امسال خریداری کنید و برای تکمیل استایل خود از شلوار سفید یا حتی شومیز و شال سفید استفاده کنید.

البته فراموش نکنید که در استایل آبی و سفید فرقی نمی کند که از آبی آسمانی استفاده می کنید یا آبی نفتی و تیره؛ در هر صورت اگر می خواهید اکسسوری هایتان را آبی انتخاب کنید بهتر است که از رنگ مانتو الهام بگیرید و آن ها را دقیقا همان رنگ تهیه کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل آبی و سفید آشنا شوید.

مانتو آبی

مانتو و پیراهن آبی و سفید بپوشید؛ بهار را با تمام وجود حس کنید

رنگ آبی و سفید در کنار یکدیگر یادآور آسمان و دریا هستند، بخصوص اگر رنگ آبی آسمانی را با رنگ سفید در کنار یکدیگر ست کنید. علاوه بر آن، این دو رنگ لطافت و پاکیزگی را همراه خود دارند و به ظاهر شما لطافت و زیبایی خاصی می بخشند، در نتیجه اگر می خواهید این حس زیبا را تجربه کنید بهتر است که یک پیراهن سفید ساده را برای زیر مانتو خود انتخاب نمایید و برای رویه هم یک مانتو آبی یا آبی و سفید طرح دار را بپوشید. برای استایل اینچنینی پیشنهاد ما به شما کفش های صندل و بندی هستند زیرا این کفش ها به استایل شما حس بهار را می افزایند.

مانتو آبی

مانتو آبی

عید امسال مانتو کتی آبی را انتخاب کنید؛ به زیبایی آسمان ابری بهار

شاید برایتان جالب باشد که بدانید از لحاظ روانشناسی، استفاده از رنگ آبی در ست لباس باعث حس اعتماد به نفس در افراد می‌ شود. آبی از جمله رنگ‌ هایی است که تنوع بسیار بالایی دارد؛ آبی کاربنی، آبی آسمانی، آبی پاستیلی، سبز آبی، آبی نفتی، لاجوردی، آبی درباری، آبی نیلی و آبی بنفش تنها برخی از انواع رنگ آبی هستند. شما برای استایل نوروزی خود مجاز به استفاده از همه این آبی ها خواهید بود و قطعا هر کدام را که انتخاب کنید استایلی زیبا و منحصربفرد خواهید داشت، ولی از آنجایی که شما با استایل خود می خواهید حس و حال بهار را منتقل کنید بهتر است که یک مانتو کتی آبی آسمانی را با شلوار و شومیز سفید ست کنید و برای تکمیل استایل خود از اکسسوی های آبی و یا ترکیبی استفاده کنید.

مانتو آبی

مانتو آبی

سفید را با آبی کاربنی امتحان کنید تا مثل الماس بدرخشید

در یک مقایسه آماری نشان داده شده است که استفاده از رنگ آبی تیره در کنار رنگ سفید، نسبت به رنگ آبی روشن و سفید طرفداران بیشتری دارد. در نتیجه اگر می خواهید در استایل نوروزی خود بدرخشید بهتر است که یک مانتو آبی کاربنی را شلوار و شال سفد ست کنید و از ایجاد کنتراست بین رنگ ها لذت ببرید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ترکیب آبی کاربنی با سفید یک ترکیب مجلسی می‌ سازد که بسیار طرفدار دارد، پس اگر می خواهید استایلی رسمی و مجلسی داشته باشید بهتر است که آبی نفتی را به جای آبی آسمانی انتخاب کنید.

مانتو آبی

مانتو آبی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها