|

مانتو کتی را با چه لباس هایی بپوشیم؟

انواع استایل عید 1402 با مانتو کتی؛ بهار امسال را شیک و کلاسیک جشن بگیرید

مانتو کتی

مانتو کتی یکی از انواع مانتو است که ظاهر رسمی‌تری به استایل شما می‌ دهد. روش‌ های زیادی برای ست کردن مانتو کتی با لباس‌ های دیگر وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وقتی صحبت از خرید مانتو برای عید نوروز و رفتن به عید دیدنی به میان می آید همه خانم ها طبیعتا اولین گزینه ای که به ذهنشان می رسد مانتو کتی است، زیرا این نوع مانتو دارای استایل کلاسیک و رسمی است و برای استایل های مجلسی گزینه مناسبی نیز محسوب می شود. جالب است که بدانید روش‌ های زیادی برای ست کردن مانتو کتی با لباس‌ های دیگر وجود دارد و شما با تغییر لباس‌ هایی که همراه مانتو کتی می‌ پوشید می‌ توانید استایل‌ های متفاوتی برای موقعیت‌ های مختلف داشته باشید. برای مثال شما می توانید مانتو کتی خود را با یک شلوار جین مام استایل به تن کنید و برای تکمیل استایل خود هم از کتونی استفاده کنید که در این حالت شما استایلی  کژوال و راحت خواهید داشت و می توانید علاوه بر مهمانی به خرید در خیابان هم بروید. ولی تصور کنید که مانتو کتی خود را با یک شلوار دمپا پارچه ای و بوت کات بپوشید و برای زیبایی بیشتر از کفش های پاشنه بلند استفاده نمایید، در این حالت شما می توانید استایلی زیبا و مجلسی داشته باشید و با خیال راحت به عید دیدنی های عید بروید.

مانتو کتی هم به صورت اورسایز و هم در سایزهای متناسب با اندام شما در بازار موجود است، در نتیجه انتخاب مدل و نوع آن به سلیقه و استایل شما بستگی دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل مجلسی عید با مانتو کتی آشنا شوید.

مانتو کتی

در زمان سفر کنید و با مانتو کتی، شلوار بگ بپوشید

شلوار بگ لطف بازیگرانی مانند Marlon Brando و James Dean به یک ترند مد تبدیل شد. این ترند در ابتدا یک ترند مردانه بود و مورد استقبال مردان قرار گرفت ولی بعد از مدتی و بعد از فیلم رودخانه بدون بازگشت به ترندی محبوب در بین خانم ها هم نیز تبدیل شد. حال اگر می خواهید مانند Marilyn Monroe لباس بپوشید بهتر است که شلوار پارچه ای بگ و کفش پاشنه بلند را برای ست کردن با مانتو کتی خود انتخاب کنید. عید امسال شما می توانید با این استایل قد بلند و کشیده‌تر دیده شوید، زیرا در این حالت دمپای شلوار شما خطای دید ایجاد می کند و پاهای شما را بلندتر از حالت عادی نشان می دهد.

مانتو کتی

مانتو کتی

برای استایل کلاسیک خود شلوار راسته یا دمپا پاکتی بپوشید

شلوار راسته از بالا تا پایین صاف و در واقع عرض زانو با عرض دمپای آن یکسان است. این مدل در هیچ قسمتی از بدن تنگ یا گشاد نیست؛ بلکه در همه قسمت‌ های اندام یکدست و یک اندازه قرار می‌ گیرد. شما برای استایل های کلاسیک و یا حتی الگانت نیز می توانید از این شلوار برای استایل های رسمی خود استفاد کنید؛ البته تا جایی که می توانید سعی کنید از نوع هایی انتخاب کنید که خیلی قد بلند نباشند زیرا این نوع شلوار اگر قدی بلندی داشته باشد در دمپا چین می خورد و این چین خوردگی به کل استایل شما را خراب خواهد کرد و تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

مانتو کتی

مانتو کتی

کت و شلوار مام استایل؛ بهار را کژوال و راحت لباس بپوشید

تاریخچه شلوار مام استایل به دهه ۱۹۹۰ میلادی و پس از آن سال ۲۰۰۹ میلادی بر می گردد؛ یعنی زمانی که باراک اوباما رئیس جمهور وقت آمریکا به خاطر پوشیدن این سبک شلوار جین در طول یک بازی بسکتبال مورد تمسخر رسانه ها قرار گرفت. ولی جالب است که بدانید این شلوار تا به امروز جزو ترندهای دوست داشتنی زنانه و مردانه در تمام سبک ها و استایل ها بوده است. برای بهاری زیبا و راحت شما می توانید مانتو کتی خود را با شلوار مام استایل پارچه ای یا کتان ست کنید و برای رفتن به مهمانی یا حتی یک جمع دوستانه در کافه آماده شوید.

مانتو کتی

مانتو کتی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها