|

خودت رو بشناس!

تست روانشناسی تصویری؛ بگو تو تصویر چی دیدی تا زیر و بمت رو چنان بریزیم بیرون که کُپ کنی

optical illusion personality test reveals the true you

اگه دوست داری که خودت رو بهتر بشناسی و بفهمی دیگران کدوم ویژگیت رو بیشتر از همه دوست دارند نیازی نیست ازشون بپرسی با این تست جواب رو داری.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بدون شک شما هم تا به حال بارها با تست های روانشناسی تصویری رو به رو شده اید، تست هایی که آن چه در نگاه اول توجه شما را جلب می کند می تواند ویژگی های جالب شخصیتتان را به شما گوش زد کند؛ از طرفی گاها ممکن است با نشان دادن آن ها به دوستانتان توانسته باشید اطلاعات جالبی را در رابطه با شخصیت آن ها بدست بیاورید. این تست ها معمولا طرفداران زیادی دارند چون در عین این که برای شما زمینه سرگرمی و تفریح را فراهم می کنند اطلاعاتی را هم در اختیارتان قرار می دهند که بسیار جالب توجه هستند. در ادامه ما نیز یکی از این تست های جذاب و هیجان انگیز را برای شما آماده کرده ایم که با پاسخ دادن به آن می توانید ابعاد جالبی از شخصیت خودتان یا دوستانتان را کشف کنید.

سوال:

به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید که در اولین نگاه چه چیزی را در تصویر مشاهده کردید و باعث جلب توجه شما شد؟

تست روانشناسی تصویری

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به گزارش شایانیوز، چهره یک مرد، زنی که چتر شکسته در دست دارد، زنی که چتری را باز می کند و یا گل ها؟ کدام در نگاه اول توجه شما را به خود جلب کرد؟

پاسخ:

در نگاه اول چهره یک مرد را دیدم

اگر با اولین نگاه متوجه چهره یک مرد در تصویر شدید باید بدانید که افارد بسیار کمی ممکن است در نگاه اول چهره این مرد را ببینند و این تفاوت بارز شما با دیگران را نشان می دهد. شما فردی مراقب هستید که افکار خاص خود را دارد و به همین دلیل هم اطرافیانتان خیلی مشتاقند تا نظر شما را در رابطه با مسائل مختلف بدانند.  

پاسخ تست روانشناسی تصویری 1

در نگاه اول تصویر یک زن با چتر شکسته را دیدم

بارز ترین ویژگی شخصیت شما حس شوخ طبعیتان می باشد شما توانایی آن را دارید تا با شوخی هایتان حتا سرد ترین فضا ها را هم گرم و صمیمی کنید و این ویژگی است که دیگران حسابی در رابطه با شما می پسندند.

پاسخ تست روانشناسی تصویری 2

در نگاه اول تصویر یک زن در حال باز کردن چتر را دیدم

اگر در نگاه اول تصویر زنی که چترش را باز می کند دیدید نشان دهنده آن است که ویژگی غالب شما که افراد شیفته آن هستند مثبت نگریتان می باشد. حتا زمانی که همه چیز تیره و تار به نظر می آید و افراد فکر نمی کنند که هیچ امیدی در راه باشد تشویق و مثبت نگری شما باعث می شود که شرایط برای دیگران بهتر شود و حال آسوده تری داشته باشند.

پاسخ تست روانشناسی تصویری 3

در نگاه اول تصویر گل ها را دیدم

تشخیص گل ها در اولین نگاه نشان دهنده آن است که شما فرد بسیار احساساتی ای هستید به معنای آن که می توانید به خوبی دیگران را درک کنید و حس آن ها را بفهمید و هیمن ویژگی باعث محبوبیت شما بین اطرافیانتان می شود چرا که احساس می کنند شما رابطه ای بسیار عمیق با آن ها دارید. 

پاسخ تست روانشناسی تصویری 4

شما در تصویر بالا چه چیزی دیدید و پاسخ را تا چه اندازه نزدیک به خودتان احساس کردید؟ نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها