|

استایل تینا آخوندتبار رو بشناسیم

تینا آخوند تبار بوکسوره اما استایل هاش سانتی مانتال طوره ناجووور؛ چه خوب ست میزنه!

اگه دوست داری خوشتیپیت مثل یه سلبریتی تو چشم و مثل یه ورزشکار قوی و مقتدرانه باشه هیچکس مثل تینا آخوندتبار نمیتونه الگوت بشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تینا آخوند تبار از  بازیگر های قدیمی و خوشچهره سینما و تلویزیون است که حالا مدت هاست از حرفه بازیگری فاصله گرفته و به ورزش رو آورده. خانوم ورزشکار در ابتدا با فعالیت ورزشی خودش رو با تنیس شروع کرد اما بعد تبدیل شد به یه بوکسور حرفه ای که نه فقط با آماتور ها بلکه با کله گنده هایی مثل سوفیا اوچیگاوا هم مبارزه کرده. حالا از بیوگرافی تینا آخوندتبار که بگذریم باید بگیم خانوم خانوما چه زمانی که در ایران و به عنوان بازیگر فعالیت می کرد و چه زمانی که مهاجرت کرد و تبدیل شد به یه ورزشکار حرفه ای به خاطر چهره زیبا و اندام رو فرمی که داره همیشه مورد توجه واقع شده به همین خاطر می خوایم نگاهی بیاندازیم به استایل ها و اوت فیت های تینا آخوندتبار تا ببینیم سبک مورد علاقه پوششی ایشون چه جوریه و چی رو میپسنده و طبیعتا همون طور که همیشه میگیم سعی کنیم تا از الگوهای پوششی ایشون در بهتر استایل کردن خودمون استفاده کنیم.

تینا آخوندتبار

1.تینا آخوند‌تبار ‌مسکولین پوشی که لنگه اش نیست

بارز ترین ویژگی استایل ها و اوت فیت های مختلف خانوم آخوند تبار چه زمانی که ایران بودند و چه زمانی که از ایران رفتند علاقه به سبک مسکولین است. سبک مسکولین همون طور که از نامش هم بر میاد سبکی است که الهام گرفته از استایل ها و سبک های مردانه است که با ایجاد جزئیاتی ظریف حس زنانگی پیدا میکنه. مسکولین یک استایل رسمی و بسیار چشم نواز است که باعث میشه ظاهر شما مقتدرانه و قوی تر به نظر برسه و خبری از رافت ها و لطافت های استایل زنانه در اون ها دیده نمیشه؛ البته اشتباه نکنید استفاده از این استایل به معنای این نیست که باید با رنگ های شاد و دلبر یا کفش های پاشنه بند و یا حتا آرایش خداحافظی کنید ولی طبیعتا خبری از دامن های چین دار و یا پیراهن های یقه دلبری و امثال این ها نیست.

استایل مسکولین

به گزارش شایانیوز، خلاصه کلام این که تینا آخوند تبار نازنین از جمله افرادی است که علاقه زیادی به این سبک پوششی داره و بسیار هم ازش استفاده می کنه و از قضا خیلی زیاد هم بهش میاد و باعث میشه بسیار جذاب تر ظاهر بشه.

تینا آخوند‌تبار ‌مسکولین پوشی که لنگه اش نیست

2.تینا آخوند‌تبار اسپرت پوشی که سلطان تنوعه

اسپرت پوشی از جمله ویژگی هایی است که خانوم آخوند تبار بیشتر بعد از مهاجرتش از ایران بهش رو آورد و زمانی که به عنوان یک بازیگر شناخته میشد کمتر از پوشش های اسپرت و ورزشی استفاده می کرد اما حالا استفاده از آیتم های اسپرت و اوت فیت های کژوالی که صد در صد غیر رسمی هستند جزئی جدایی ناپذیر از بیشتر استایل های تینا خانوم به حساب میان.

تینا آخوند‌تبار اسپرت پوشی که سلطان تنوعهتینا آخوند تبار اسپرت پوش

3.تینا آخوند‌تبار اکسسوری پسندی که محافظه کاره

در وهله اول وقتی صحبت از اکسسوری میشه ممکنه زیورآلات در ذهنتون جرقه بزنه اما در واقع ساعت، عینک، شال گردن، کلاه و خیلی موارد این چنینی دیگه هستند که در دسته اکسسوری ها قرار میگرند. حالا نکته ای که در رابطه با اوت فیت های مختلف تینا آخوندتبار وجود داره اینه که خانوم ورزشکار خیلی خوب میدونه که در چه زمانی بسته به اون استایلی که برای خودش انتخاب کرده از چه اکسسوری هایی و چطور استفاده کنه. البته میشه به این نکته هم اشاره کرد که ظاهرا عینک آفتابی از اکسسوری های محبوب ایشون هستند.

تینا آخوند‌تبار اکسسوری پسندی که محافظه کارهتینا آخوند تبار اکسسوری پسند

4.تینا آخوند‌تبار خوش چهره ای که خوب میکاپ میکنه

همون طور که می دونید تینا آخوند تبار نازنینی چهره بسیار زیبا و دوست داشتنی ای داره و مسلمه که خودش هم خیلی خوب به این موضوع واقفه و به همین خاطر سعی می کنه تا با یک آرایش ملیح و کم زیبایی طبیعی خودش رو بیشتر به نمایش بگذاره تا این که چشم های رنگی و صورت استخونیش رو زیر خروار ها لوازم آرایش پنهان کنه. در واقع نمیتونیم بگیم که تینا آخوندتبار از میکاپ فراریه اما بیشتر ترجیح میده تا از آرایش های ملایم و ملیح استفاده کنه.

تینا آخوند تبار و آرایش ملایمتینا آخوند‌تبار خوش چهره ای که خوب میکاپ میکنه

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل تینا آخوندتبار قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی