|

تفاوت نانو کراتین با کراتین چیست؟

نانو کراتین چیست و چه تفاوتی با کراتین دارد؟ عید نزدیکه، وقتشه موهاتو صاف یا احیا کنی

نانو کراتین

نانو کراتین مو در واقع نسل جدیدی از محصولات کراتینه مو محسوب می شود که امروزه در سالن های زیبایی و مراکز تخصصی کراتینه کاربرد فراوانی دارد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- همه خانم ها بدون استثنا همیشه طرفدار موهای صاف و درخشان بصورت دائمی هستند، زیرا داشتن موهایی ابریشمی بصورت موقت همیشه نیمی از وقت روزانه آنها را می گیرد. حال که به ایامی مانند عید نوروز و مهمانی های روزمره نزدیک می شویم، بهتر است به جای رنگ و یا در آوردن مش های پر ضرر بر روی موهای خود به فکر احیا و صافی دائمی آن ها باشید. زیرا در این حالت نه تنها به سلامت خود و موهای خود کمک کرده اید بلکه در وقت روزانه خود که همیشه صرف اتو و یا سشوار موهایتان می شود صرفه جویی نموده اید. نانو کراتین مو در واقع نسل جدیدی از محصولات کراتینه مو محسوب می شود که امروزه در سالن های زیبایی و مراکز تخصصی کراتینه کاربرد فراوانی دارد. حال اگر می پرسید کراتین چیست و انواع کراتین چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ در جواب باید بگوییم کراتین یک پروتئین است که به طور طبیعی در موهای شما وجود دارد که باعث صاف شدن و درخشندگی موها می‌ گردد. در واقع کراتین یکی از عمده پروتئین های تشکیل دهنده بافت مو می باشد که ممکن است به مرور زمان در بدن و موهای شما به دلیل شرایط محیطی یا تغذیه ای کم یا زیاد شود.

کراتین در سه نوع کراتین انسانی، حیوانی، مصنوعی وجود دارد که برخی از انواع کراتین فعالیت های حیاتی سلول ها مثل تولید پروتئین و رشد سلولی را تنظیم می کنند. در ادامه این مقاله برای آشنایی بیشتر با نانو کراتین همراه ما باشید.

نانو کراتین چیست؟

نانو کراتین چیست؟

نانو کراتین چیست؟ به سلامت موهایتان فکر کنید

نانو کراتین مو روشی است که از آن برای تقویت، درمان و زیبایی مو استفاده می ‎شود. حتما برای شما هم پیش آمده است که به دقت موهای خود را اتو می‌ کشید ولی به محض اینکه از جلوی آینه کنار می ‎روید، دوباره با همان موهای وز و مواج روبرو خواهید شد. نانو کراتین موهای شما را بصورت دائمی صاف و براق می کند و جالب است که بدانید نانو کراتین به دلیل متفاوت بودن موادی که در خود دارد هیچ گونه آسیبی برای موهای شما در این عملیات نخواهد داشت بلکه باعث تقویت و حالت ابریشمی در موهای شما خواهد شد. پس بطور کلی می توان گفت نانو کراتین مو، روشی برای درمان، تقویت و زیبایی مو می باشد که موهای شما را صاف می کند و همزمان احیا و بازسازی موهای شما را نیز انجام می دهد.

نانو کراتین چیست؟

نانو کراتین چیست؟

تفاوت کراتین و نانو کراتین در چیست؟ کدامیک انتخاب بهتری است؟

نانو کراتین یک روش جدید تر به نسبت روش کراتین برزیلی یا همان کراتین معمولی می باشد. استفاده از تکنیک نانو کراتین می تواند آسیب هایی که به موهای شما وارد شده است را برطرف نماید. نانو کراتین یک فناوری بیومیمتیک منحصر به فرد ایجاد کرده است که در آن کراتین را به اندازه ریز مولکولی تجزیه می‌ کند و آن را قادر می‌ سازد به ساقه مو نفوذ کند در حالی که کراتین از این قابلیت برخوردار نمی باشد. اصولا در روش نانو کراتین بازدهی و عمر مواد افزایش پیدا می کند و شاین بالایی بر روی مو شکل می گیرد که جذابیت مو را دو چندان می کند.

نانو کراتین چیست؟

نانو کراتین چیست؟

مزایا و معایب نانو کراتین

مهم ترین مزیت نانوکراتین مو، داشتن موهای صاف، لخت، یکدست و براق در طولانی مدت است و یکی دیگر از مزایای نانو کراتین نسبت به کراتین این است که در نانوکراتین، ماده شیمیایی فرمالدهید حذف شده است در حالی که در مواد کراتینه موجود است. فرمالدهید یک ماده سرطان زا است که اگر در دوز های بالا برای مدت طولانی استفاده شود، برای  سلامتی زیان بار خواهد بود. اگر بخواهیم به معایب نانو کراتین اشاره کنیم باید بگوییم در این روش صافی و احیا هم مانند دیگر روش ها از اتو با درجه حرارت بالا استفاده می شود که این خود کمی باعث آسیب به مو می شود.

نانو کراتین چیست؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها