|

چطور موهای ضعیفم رو تقویت کنم؟

موهای نازک و ضعیفت رو با این راهکار های ساده تقویت کن؛ مهم ترین اقدامات اینان که میگم

اگه دلت موهای زیبا و پر پشت می خواد باید به فکر تقویت کردنشون هم باشی چون موی ضعیف و نازک بشمار سه آسیب میبینه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزها داشتن موهای سالم و طبیعی یکی از مهم ترین اصول زیبایی به حساب میاد که هر خانوم و آقای خوش سلیقه و اهل مدی برای به دست آوردنش تلاش میکنه. مسئله این جاست که به طور کلی زیبایی طبیعی و به قول امروزی ها نچرال یکی از اصلی ترین ترند های روز به حساب میاد برای همین هم داشتن موهای سالم و قوی بیشتر از قبل مورد توجه همه واقع شده.

راه کار های زیادی وجود داره که به این وسیله میشه باعث تقویت سلامت و حفظ زیبایی موها انجام داد، حتا راه کارهای زیبایی ای هم هست که شما رو از بسیاری اصول مراقبتی خلاص میکنه مثل ریباندینگ کردن یا پروتئینه درمانی موها اما با این حال یه عده افراد هستند که علی رغم این که موهای زیبا و قشنگی دارند اما چون تار موهاشون نازکه باعث میشه که این زیبایی همیشه در خطر باشه و خیلی راحت هم آسیب ببینه مخصوصا اگر پای دکلره و رنگ مو و این جور مسائل وسط بیاد.

برای تقویت موهای نازک راه کار های ساده ای هست که میشه انجام داد و به کمک یک روتین مراقبتی خوب حسابی به سلامت مو ها رسید؛ پس در ادامه با ما همراه باشید تا چند تا از ساده ترین اصولی رو که جزو واجبات رعایتی شما باید قرار بگیرند بهتون معرفی کنیم.

چطور موهای ضعیفم رو تقویت کنم؟

موی ضعیف و نازک چه ویژگی هایی دارد؟

مسلما اول از همه باید تشخیص بدید که موهاتون تا چه اندازه ضعیف و نیازمنده. موهایی که بسیار نازک هستند، ریزش غیر معمول دارند، دچار خشکی شدید میشند و مرتب به موخوره مبتلا میشند و موهاشون با کمترین فشاری میریزه و انگاری که شل هستند در دسته موهای ضعیف و نیازمند مراقبت قرار میگیرند.

اقدامات اولیه برای تقویت موهای ضعیف چیست؟

محصولات درست رو انتخاب کن

اولین کاری که باید انجام بدید اینه با توجه به جنس و نیاز موهاتون محصولات بهداشتی رو تهیه کنید؛ یعنی جدای از این که چرب و خشک و معمولی بودن موهای شما مهم و تاثیر گذاره اگر موهاتون رنگ شده و دچار خشکیه از شامپوهای مناسب موهای رنگ شده باید استفاده کنید؛ اگر به ریزش مو دچار هستید از شامپو های تقویت کننده استفاده کنید و به همین ترتیب.

جای نرم کننده رو خالی نگذار

نکته دیگه اینکه استفاده از نرم کننده رو نباید فراموش کنید. استفاده از نرم کننده باعث میشه که موهاتون گره نخورند و کمتر وز بشند و در نتیجه اون شما هنگام شونه کردن فشار کمتری به موهاتون وارد می کنید یا این که برای زیبا تر شدنشون کمتر از لوازم حالت دهنده حرارتی استفاده خواهید کرد.

چطور موهای ضعیفم رو تقویت کنم؟چطور موهای ضعیفم رو تقویت کنم؟

به پوست سرت برس

به گزارش شایانیوز، برای داشتن موهای زیبا و سالم اولین و مهم ترین اقدام باید تامین سلامتی پوست سر باشه بنابراین عواملی مثل شوره و ریزش مو جزو اون دست از مشکلاتی هستند که باید خیلی سریع بهشون رسیدگی کنید.

روغن تراپی رو امتحان کن

و نهایتا راه دیگه ای که میتونه خیلی به کارتون بیاد و حسابی موهاتون رو سر حال بیاره روغن درمانی است. استفاده از روغن های گیاهی مثل روغن بادام میتونه در تقویت موهای نازک و آسیب دیده تاثیر قابل توجهی داشته باشه. روغن آرگان هم که معرف حضور همه خانوم ها و آقایون هست و نیازی نیز که از مزیت های استفاده از این روغن بگیم.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها