|

استایل با مانتو بنفش

عید امسال با ترکیب رنگ بنفش تو استایلت معجزه کن؛ با مانتو بنفش برو عید دیدنی

مانتو بنفش

انتخاب رنگ مناسب برای مانتو از اهمیت زیادی برخوردار است، پس بهتر است قبل از انتخاب رنگ مانتو به تناژ پوستی و یا سبک استایل خود دقت کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از رنگ هایی که ست کردن آن دشوار به نظر می رسد رنگ بنفش است، زیرا این رنگ دارای طیف گسترده ای می باشد و گاها ما را گیج می کند. برخی از رنگ های نبفش به رنگ صورتی نزدیک بوده و برخی از طیف های رنگی آن به رنگ ارغوانی یا نیلی نزدیک می باشند و شاید برایتان جالب باشد که بدانید این رنگ زیبا با این طیف رنگی گسترده از دو رنگ اصلی آبی و قرمز بدست آمده است. شما می توانید این رنگ را با رنگ سفید در پوشش خود ست نمایید تا خاص تر به نظر برسید. رنگ مشکی نیز یکی دیگر از رنگ هایی است که شما می توانید در پوشش تان آن را با بنفش ست نمایید. برای مثال اگر عید امسال می خواهید ظاهری مانند پرنسس های والت دیزنی داشته باشید بهتر است یک مانتو بنفش را انتخاب نمایید و با آیتم ها و اکسسوری های دارای هارمونی ست نمایید. البته اگر می خواهید مدرن و ترند پوش باشید می توانید یک مانتو رنگ سال بپوشید زیرا این رنگ هم مانند ارغوانی نوعی بنفش محسوب می شود.

فراموش نکنید که انتخاب رنگ مناسب برای مانتو از اهمیت زیادی برخوردار است، پس بهتر است قبل از انتخاب رنگ مانتو به تناژ پوستی و یا سبک استایل خود دقت کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل مانتو بنفش آشنا شوید.

مانتو بنفش

ترکیب رنگ سفید با مانتو بنفش؛ بهار را رنگی جشن بگیرید

یکی از مکمل های رنگ بنفش رنگ سفید است، در نتیجه برای ست کردن بنفش اولین گزینه ای که به نظرتان مناسب می رسد قطعا رنگ سفید است که در کل می توان گفت انتخاب درستی است. پس اگر امسال قصد دارید استایلی زیبا و نسبتا رسمی داشته باشید بهتر است یک شلوار پارچه ای و دمپا به رنگ سفید را با مانتو بنفش خود ست نمایید و برای تکمیل استایل بهاری خود از رنگ هایی مانند سبز یا طیف های دیگر رنگ بنفش استفاده نمایید. یکی از ویژگی های ست کردن استایل های بهاری این است که شما می توانید از رنگ سبز برای آیتم های مکمل استفاده کنید، البته فراموش نکنید که اگر می خواهید استایلی منحصربفرد داشته باشید در استفاده از سبز افراط نکنید.

مانتو بنفش

مانتو بنفش

ترکیب نارنجی و زرد با مانتو بنفش؛ استایلی گرم و درخشان

فراموش نکنید که مانتو بنفش یک انتخاب خاص و بی نظیر در جدول ست رنگ لباس زنانه است؛ به خصوص وقتی آن را به درستی با بقیه رنگ ها ست کنید. حال اگر می خواهید استایلی متفاوت و خاص را تجربه کنید و برای رفتن به عید دیدنی بدرخشید بهتر است مانتو بنفش خود را با رنگ زرد و یا نارنجی ست کنید. یکی از ویژگی های این استایل این است که شما را شاداب و پر انرژی نشان می دهد. البته پیشنهاد ما برای استفاده از این رنگ در منار مانتو بنفش آیتم های مکملی مانند شومیز برای زیر مانتو، شال و یا اکسسوری ها هستند. زیرا رنگ زرد و نارنجی به خاطر درخشش زیادی که دارند اگر در آیتم های اصلی استفاده شوند ممکن است زیبایی و جلوه مانتو شما را بگیرند.

مانتو بنفش

مانتو بنفش

مانتو بنفش خود را با رنگ سبز ست کنید؛ بهار را به خانه ببرید

شما می توانید رنگ بنفش را با رنگ سفید و سیاه کنید ولی اگر می خواهید استایلی خاص و متفاوت داشته باشید بهتر است مانتو بنفش خود را با یک شال سبز ست کنید تا با معجزه و قدرت این رنگ در استایل خود آشنا شوید. جالب است که بدانید رنگ سبز در استایل های بهاری غوغا می کند و باعث ایجاد حس و حال بهار در ظاهر شما می شود. پس اگر قصد دارید از رنگ سبز برای ست کردن مانتو بنفش استفاده کنید دقت کنید تا حتما از سبزهای روشن یا سبز زارا کمک بگیرید زیرا این سبزها ترکیب های زیباتری را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

مانتو بنفش

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها