|

معرفی کفش های ترند زارا

معرفی کفش های ترند 2023 زارا؛ استایل عیدتو با کفش زارا از این رو به اون رو کن!

کفش پاشنه بلند زارا

برند زارا یکی از به صرفه‌ ترین برندها با متنوع‌ ترین مدل‌ ها است که در هر فصل به روزترین طراحی‌ های مد و فشن را از کفش تا لباس ارائه می‌ ده…

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-یکی از ویژگی هایی که باعث ایجاد استایل زیبا و منحصربفرد و شیک پوشی در شما می شود، این است که شما با ترندهای دنیای مد و فشن آشنا باشید. در نتیجه وقتی با ترندها آشنا باشید می توانید استایلی مدرن و زیبا داشته باشد مخصوصا در ایامی مانند عید نوروز که همه با تغییر سال و شروع سال نو سعی دارند تحولی در استایل و نوع لباس پوشیدن خود ایجاد کنند. بی شک برند بازها و شاید حتی کسانی که علاقه ای به خرید برند های خاص ندارند این نام را بارها شنیده اند، برندی که مالکش عنوان ثروتمند ترین مرد جهان را از بیل گیتس گرفت و به عنوان مالک یکی از مشهورترین تولید کنندگان دنیای پوشاک نامش را اینگونه ثبت کرد. شرکت ZARA سومین فروشگاه زنجیره ای کفش پاشنه بلند و لباس جهان را دارد که هرساله یکی از بهترین کالکشن های دنیای مد و فشن را طراحی و تولید می کند. برند زارا مانند برشکا یکی از زیر مجموعه ‎‌های شرکت اسپانیایی تولید پوشاک ایندیتکس می‌‎ باشد و یکی از معروف‌ ترین و با کیفیت‌‎ ترین برندهای اروپا محسوب می شود. این برند دارای محصولات متنوعی از جمله لباس مجلسی، بوت، کفش، اکسسوری همچون زیورآلات و کیف و…. می ‌‎باشد که در بین این محصولات، کفش‌ زارا از پر فروش‌‎ترین ‎‌ها است.

حال که کی با برند زارا آشنا شدید برای معجزه در استایل خود با کفش های این برند در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با جدیدترین ترندهای 2023 آن آشنا شوید.

کفش زارا

کفش زارا

کفش پشت بندی زارا؛ دلبرترین ترند سال 2023 را بشناسید

یکی از محبوب ترین مدل های ترند زارا در 2023 کفش پشت بندی است که در جایگاه اول کفش های این برند به نام قرار گرفته است. بله پس طبیعتا یکی از اولین پیشنهادهای زیبا برای استایل رسمی و شیک عید کفش پشت بندی است. این کفش علاوه بر اینکه به تازگی در دنیای مد و فشن بسیار خوش درخشیده است در بین خانم ها هم  طرفداران زیادی دارد. در نتیجه اگر عید امسال را لوکس و متفاوت می خواهید تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما خرید یکی از این کفش ها است زیرا این کفش قطعا باعث جذابیت دو برابر استایل شما خواهد شد. یکی از ویژگی های طراحی زارا در این مدل از کفش این است که نوع و ارتفاع پاشنه به گونه ای می باشد که شما حتی برای پیاده روی احساس ناراحتی و خستگی نخواهید کرد.

کفش زارا

کفش زارا

کفش پاشنه فرانسوی زارا؛ بهاری شیک و متفاوت داشته باشید

یکی از ترندهای محبوب برند زارا از سال های پیش تا به امروز کفش های پاشنه فرانسوی است که در بین طراحی های سال جدید هم مانند همیشه شاهد یکی از این مدل ها هستیم. این پاشنه که به آن پاشنه لویی یا پامپادور هم می‌ گویند، شبیه قرقره است، البته به نوعی می‌ توان آن را شبیه ساعت‌ شنی هم دانست زیرا قسمت بالایی این پاشنه‌ ها پهن است، در حالی که وسط آنها باریک می شود و در قسمت پایین مجددا پهن می‌ شوند. این پاشنه ها برای استفاده طولانی مدت مناسب هستند و در کل می توان گفت این کفش زارا هم مانند نمونه بالایی پاخور بسیار راحتی دارد.

کفش زارا

کفش زارا

صندل های بندی با پاشنه بلاک؛ ترند تابستان و بهار 2023 زارا

یکی از جذاب ترین کفش های ترند 2023 که با طراحی برند زارا به بازار و دنیای مد و فشن معرفی شده است صندل بندی با پاشنه بلاک می باشد. پاشنه بلاک نوعی پاشنه‌ بزرگ و پهن است که نسبت به پاشنه‌ های نازک، وزن بدن بهتر روی آن توزیع می‌ شود و به همین خاطر فشار کمتری روی سینه پا احساس می‌ کنید و راحت‌ تر می‌ توانید بایستید. این پاشنه جزو کاربردی‌ ترین پاشنه‌ ها است و بسته به اینکه مربعی باشد یا استوانه‌ ای، برای محیط کار یا بیرون‌ رفتن مناسب است. یکی از نکاتی که هنگام ست کردن این کفش زارا باید به آن دقت کنید انتخاب شلوارتان است زیرا که شلوار انتخابیتان حتما بایدکوتاه باشد تا حالت بندی صندلتان به خوبی دیده شود.

کفش زارا

کفش زارا

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها