|

آموزش کانتورینگ فک

مدلینگ و زاویه سازی صورت بدون نیاز به ژل و فیلر؛ آموزش تکنیک های کانتور فک و چانه

کانتور صورت

کانتور صورت که به عنوان متعادل کننده آرایش از آن نیز یاد می شود، یک روش آرایشی است که امروزه برای زیبایی و رفع نقص های صورت بکار برده می شو…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چهره افراد مهم‌ ترین بخش زیبایی و جذابیت آنان است. هرچند معیارهای زیبایی و جذابیت کاملا سلیقه‌ای است و برای هر فرد و حتی هر فرهنگ متفاوت است؛ اما به‌طور کلی صنعت زیبایی امروزی بیشتر از چهره‌ های استخوانی و زاویه‌ دار استقبال می کند. حال شما برای داشتن زاویه فک و چانه ای خوش فرم می توانید به تزریق ژل یا فیلر روی بیاورید و یا با ترفندهای آرایشی و کانتورینگ صورت خود را به شکل مدل های اروپایی دربیاورید. پیشنهاد ما به شما یادگیری ترفندهای آرایشی است زیرا تزریق های زیبایی همگی علاوه بر اینکه بسیار هزینه بر هستند، هر کدام ضررهای مخصوص خود را دارند. کانتور صورت که به عنوان متعادل کننده آرایش از آن نیز یاد می شود، یک روش آرایشی است که امروزه برای زیبایی و رفع نقص های صورت بکار برده می شود. شما با این تکنیک دقیقا می توانید کاری را انجام دهید که در مدلینگ صورت با تزریق های گران قیمت و تحمل در زیاد انجام خواهد شد. اما انجام کانتورینگ به شیوه صحیح، مستلزم یادگیری اصول و قواعدی خاصی می‌ باشد زیرا در عین حال که کانتورینگ مناسب تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره دارد، کانتور کردن نقاط اشتباه صورت می‌تواند ظاهر بسیار نامطلوبی برای چهره فرد ایجاد کند.

البته فرموش نکنید که زاویه سازی فک برای تمام فرم ها و مدل های صورت یکسان نمی باشد. پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با کانتور چانه و فک آشنا شوید.

کانتور صورت

کانتور صورت

برای زاویه سازی فک ابتدا غبغب خود را محو کنید

غبغب یکی از قسمت هایی است که اکثر خانم ها از داشتن آن ناراضی هستند و همیشه برای رفع و یا پنهان کردن آن به دنبال راه حل هستند؛ حال شما با این ترفند آرایشی به راحتی می توانید از شر غبغب خود خلاص شوید. برای کانتور این قسمت بهتر است محصولات پودری را انتخاب کنید، زیرا ماندگاری آن‌ ها بیشتر است و به راحتی قابل استفاده هستند و به سختی بهم ریخته می‌ شوند. برای انجام این کار ابتدا یک کانتور 1 تا 1.5 درجه تیره تر از رنگ گردن خود را انتخاب نمایید و بوسیله یک براش آن را به صورت ملایم روی خط فک به صورت عقب و جلو حرکت دهید. همچنین، براش را از زیر گوش در دو طرف تا پایین گردن بکشید.

کانتور صورت

کانتور صورت

خط فک خود را مشخص کنید؛ چهره ای جذاب و گیرا داشته باشید

برای اینکه برای فک خود زاویه بسازید باید مستقیم به آینه نگاه کنید و با استفاده از یک براش مخروطی و کمی سایه کانتور، دقیقا اطراف خط فک را مشخص کنید. از زیر گوش شروع کنید و در اطراف قسمت مربعی فک حرکت کرده و تا چانه ادامه دهید. این کار را در سمت دیگر صورت خود تکرار کنید. اکنون باید در امتداد خط فک خود یک خط تقریبا تیز داشته باشید که باید آن را با صورت خود ترکیب کنید و زاویه آن را ملایم تر کنید. برای این کار هم بهتر است از یک پودر مات استفاده کنید تا صورتی و زاویه ای طبیعی تر در قسمت فک خود داشته باشید.

کانتور صورت

کانتور صورت

کانتور چانه را فراموش نکنید؛ صورتی شبیه به مدل های اروپایی داشته باشید

آخرین ترفند کانتورینگ خط فک، ایجاد چانه تیزتر است. در مقایسه با سایر تکنیک ها، این روش نسبتا ساده است، شما در این روش ابتدا یک نقطه کانسیلر را درست در مرکز چانه بگذارید و آن را با یک اسفنج پخش کنید. سپس، سایه کانتور را از دو خط گوشه دهان به سمت خط فک بکشید و ترکیب کنید. در این حالت شما چانه ای برجسته و زیبا خواهید داشت که به زیبایی و تکمیل کانتور فک شما کمک خواهد کرد.

کانتور صورت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها