|

استایل با مانتو رنگ سال

برای شیک پوشی ترندهای سال را بشناسید؛ عید 1402 را با مانتو رنگ سال آغاز کنید

مانتو قرمز پرشین

جالب است بدانید عوامل گوناگونی بر روی انتخاب رنگ مانتو تاثیر می گذارند که یکی از مهم ترین آنها رنگ سال 1402 یعنی همان رنگ قرمز پرشین است.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- وقتی پای انتخاب مانتو عید در میان باشد همیشه انتخاب رنگ و مدل کار دشواری است زیرا این مانتو مجلسی باید ظاهری شیک، مدرن و بسیار لوکس داشته باشد تا برای رفتن به مهمانی و مجالس شما را آماده نمایید. خب از آنجایی که می خواهید مانتو شما حالتی مدرن داشته باشد بهتر است قبل از انتخاب مانتو به ترندهای سال در پیش دقت نمایید تا انتخاب های بهتری انجام دهید. جالب است بدانید عوامل گوناگونی بر روی انتخاب رنگ مانتو تاثیر می گذارند که یکی از مهم ترین آنها رنگ سال 1402 یعنی همان رنگ قرمز پرشین است. شما برای داشتن استایلی زیبا و مد روز می توانید یک مانتو رنگ سال انتخاب کنید و با ست کردن درست و اصولی آن با معجزه این رنگ زیبا آشنا شوید. قرمز پرشین رنگ اعلام شده سال 2023 از طرف شرکت پنتون است. این رنگ جذاب که به تازگی اعلام شده به ویوا مگنتا هم نیز شناخته می شود که می توان گفت نماد شجاعت است و نترس بودن را به افراد القا می‌ کند. پس اگر می خواهید امسال عید متفاوت و منحصربفرد باشید بهتر است از کلیشه ها و پوشیدن مانتو مشکی دوری کنید و با شجاعت مانتو خود را انتخاب کنید.

شاید به نظرتان کمی عجیب باشد ولی شما هیچ محدودیتی در استفاده و ست کردن رنگ سال نخواهید داشت. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل بهاری با مانتو رنگ سال آشنا شوید.

مانتو رنگ سال

مانتو رنگ سال

مانتو رنگ سال و پادشاه رنگ ها؛ شیک و امروزی لباس بپوشید

فراموش نکنید که تناسب رنگ در پوشش افراد تاثیر گذار است و مهم ترین اصل برای داشتن استایلی زیبا و شیک می باشد. ست کردن شلوار و شال با مانتو کار سختی نیست، در صورتی که به نکات ریز و اصول استفاده از رنگ ها در کنار هم توجه کرده باشید دارای ظاهر شیک و زیبا خواهید بود. یکی از رنگ هایی که در استایل های رسمی زنانه غوغا می کند رنگ طوسی است و از آنجایی که برای ست کردن مانتو قرمز پرشین به یک رنگ خنثی نیاز دارید بهتر است که رنگ طوسی را انتخاب کنید. البته شما می توانید از طبیعت بهار الهام بگیرید و برای مثال سبز را انتخاب کنید ولی اگر رنگ مکمل شما یک رنگ خنثی نباشد باید حتما از اکسسوری های هم رنگ آن هم در استایل استفاده کنید.

مانتو رنگ سال

مانتو رنگ سال

مانتو قرمز پرشین و معجزه رنگ مشکی؛ رسمی و لوکس عید دیدنی بروید

رنگ مشکی یکی از رنگ هایی است که از قدیم تا به امروز انتخاب خانم ها بوده است و در تمام سبک ها و نوع های استایل مورد استفاده قرار می گیرد. در نتیجه فرقی نمی کند کلاسیک می پوشید یا ماکسیمال شما در هر حالتی می توانید از این رنگ به عنوان رنگ مکمل یا حتی اصلی استفاده کنید. البته دقت کنید که برای مثال اگر مانتو رنگ سال شما طرح دار و شلوغ است از شال و شلوار ساده مشکی استفاده کنید، ولی اگر مانتو شما ساده و تک رنگ است شما مجاز هستید که شال مشکی خود را طرح دار انتخاب نمایید زیرا در این حالت ظاهر شما شلوغ و بهم ریخته نمی شود.

مانتو رنگ سال

مانتو رنگ سال

عید 1402 را با پیراهن ویوا مگنتا زیبا کنید

اگر از دسته بانوان هستید که پیراهن تک رنگ انتخاب می کنید. بهتر است اصول ست کردن آن را بدانید و به دنبال رنگی باشید که در دسته طیف رنگی پیراهن شما باشد. برای مثال اگر امسال یک پیراهن ویوا مگنتا و مدرن را برای عید خود انتخاب کرده اید می توانید آن را با جوراب شلواری مشکی و یا کرم ست کنید و استایلی رسمی و شیک داشته باشید. اگر هم ظاهر دخترانه و رنگی را ترجیح می دهید می توانید از رنگ های سبز یا آبی برای تکمیل استایل خود کمک بگیرید. البته برای ست کردن رنگ سال از پادشاه رنگ ها یعنی رنگ طوسی غافل نشوید زیرا همانطور که گفتیم این رنگ بسیار ترکیب زیبایی را در کنار قرمز پرشین خواهد داشت.

مانتو رنگ سال

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها