|

معرفی اکسسوری های ترند ۱۴۰۲

برای استایل عید فقط فکر مانتو نباش؛ گوشواره های ترند 1402 تو استایلت معجزه می کنه

گوشواره 1402

اگر همیشه یک گوشواره ساده و دائمی در گوش خود دارید می‌توانید امسال این عادت را کنار بگذارید و گوشواره های ترندهای جذاب 2023 را امتحان کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از اشتباهات رایج همه خانم های ایرانی در استایل این است که فقط به آیتم های اصلی ای مانند مانتو و شلوار توجه می کنند در حالی که این اکسسوری ها هستند که در استایل شما معجزه می کنند. مد و فشن فقط شامل لباس نیست بارها شنیده‌ایم که استفاده نادرست از اکسسوری‌ ها می‌ تواند تمام آنچه با لباس‌ هایتان ساخته‌ اید را نابود کند. در نتیجه اگر می خواهید استایل عید را بی نقص و لوکس تجربه کنید بهتر است به همان اندازه که برای انتخاب آیتم های اصلی وقت و هزینه صرف می کنید برای انتخاب اکسسوری های استایل خود هم وقت و هزینه صرف کنید. در این مقاله ما به معرفی ترندهای یکی از این اکسسوری ها جذاب می پردازیم تا شما بهار را متفاوت تجربه کنید. در سال جدید برای همه سلیقه‌ ها، طرح‌ های جذابی از گوشواره ترند شده است؛ از طلای سفید و نقره گرفته تا رنگ‌ های زنده امسال به میدان آمده‌ اند. در این ترندها حتی می‌ توانید طرح‌ هایی از گوشواره را پیدا کنید که با هر استایلی بشود آن‌ ها را ست کرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا گوشواره ترند 2023 برای استایل عید خود آشنا شوید.

شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی یکی از اکسسوری های محبوب در بین خانم ها در همه فصل ها و سبک های استایل گوشواره و نیم ست فانتزی است. پس برای داشتن استایلی مدرن و لوکس ابتدا باید با انواع ترندهای جذاب فصل مورد نظر آشنا شوید.

گوشواره ترند 2023

گوشواره ترند 2023

گوشواره های آویزی و لوستری؛ این شما و این لوکس ترین ترند 2023

گوشواره ها همانطور که می دانید نوع های مختلفی دارند ولی یکی از ترندهای دوست داشتنی و لوکس سال 2023 متعلق به گوشواره های بلند و لوستری است. این گوشواره‌ها خصوصا برای مراسم و جشن‌ ها کاربرد دارند و جالب است که بدانیدجلوه خاصی به لباس شما می‌ دهند. گوشواره های لوستری معمولا دارای جواهرات و نگین های براق و لوکس و یاد آور جواهرات سلطنتی ملکه انگستان هستند و گوشواره آویز تک هم معمولا از یک زنجیر نازک و یک آویز ساده ساخته می‌ شود که نسبت به مدل قبلی ساده‌تر است.

گوشواره ترند 2023

گواشواره های مینیمال با اشکال هندسی؛ بهار را خاص تجربه کنید

مژده به افرادی که مینیمال می پوشند، امسال یکی از ترندهای جذاب اکسسوری های آویزی را مدل مینیمال آن تشکیل می دهد. گوشواره‌ های مارپیچ، شکل‌ های خاص و ساده و گوشواره‌ های مستطیلی امسال ترند هستند. این مدل گوشواره‌ ها خصوصا با استایل‌ های مینیمال یا اسپرت، ظاهر جذاب و در عین حال ساده‌ ای به شما می‌ دهند. در نتیجه اگر جزو افرادی هستید که سبک مینیمال را برای استایل و لباس های خود انتخاب کرده اید پیشنهاد می کنیم برای اکسسوری هم از این نوع استفاده کنید تا با سبک کلی استایلتان همخوانی داشته باشد.

گوشواره ترند 2023

گوشواره های گل گلی؛ شکوفه های بهاری را گوش کنید

فصل بهار یکی از فصل های زیبا است که به خاطر طبیعت و شکوفه های زیبایی که دارد همیشه زبانزد بوده است. یکی از ترندهای دوست داشتنی و جذاب 2023 استفاده از طرح‌ های گل و طبیعت در زیورآلات است. شما می‌ توانید از طرح‌ های اورسایز و رنگ‌ های شاد برای استایل‌ های اسپرت و جسورانه استفاده کنید  و یا یک جفت گوشواره میخی کوچک با طرح گل و رنگ نقره‌ای، برنز یا رزگلد بخرید و با هر لباسی آن را بپوشید. پس فرقی نمی کند که به چه سبکی لباس می پوشید در هر حال شما می توانید از این گوشواره ها برای جذابیت استایل خود کمک بگیرید. یکی از نکاتی که در انتخاب این نوع گوشواره باید دقت کنید ترکیب رنگ بندی و کنتراست بین رنگ های گوشواره است زیرا در این حالت ظاهری جذاب خواهید داشت.

گوشواره ترند 2023

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی