|

تو سفر نوروزی چی باید بپوشیم

عید 1402 برای مسافرت چمدونتو اینجوری ببند؛ معرفی استایل کژوال و راحتی برای سفر نوروزی

استایل مسافرت عید

اگر می خواهید عید امسال و تعطیلات را در سفر بگذرانید باید بدانید که مهم ترین بخش سفر بستن چمدان و جمع کردن لباس مناسب مکانی است که می روید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با فرارسیدن نوروز و تعطیلات سال نو همه ما به فکر رفتن به مسافرت و گذراندن تعطیلات به دور از خانه می افتیم ولی اگر می خواهید عید امسال و تعطیلات را در سفر بگذرانید باید بدانید که مهم ترین بخش سفر بستن چمدان و جمع کردن لباس مناسب برای مکانی است که می روید. تا به اینجا هرچه درباره استایل عید گفتیم برای مهمانی و عید دیدنی های این ایام بوده است در حالی که در این مقاله می خواهیم چندتا از استایل های راحت و مسافرتی در فصل بهار را برای شما شرح دهیم تا در بستن چمدان سفر نوروزی خود سردرگم و گیج نشوید. طبیعتا یکی از دلایل مسافرت ای نوروزی این است که بعد از یک سال کار و خستگی حتما به چند روز استراحت و سفر نیاز دارید، در نتیجه در سفر عید 1402 یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد انتخاب لباس مناسب سفر است. بهتر است انتخاب و جمع آوری لباس را به لحظه آخر موکول نکنید و سعی کنید در فرصت مناسب و با حوصله به انتخاب و جمع آوری لباس مناسب برای مسافرت عید بپردازید. زیرا یکی از موارد تاثیرگذار بر روی کیفیت مسافرت شما قطعا استایل سفر عید شما خواهد بود.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های مسافرتی عید آشنا شوید و بهار را لذت بخش تجربه کنید.

استایل سفر عید

استایل سفر عید

دورس یا هودی فراموش نشود؛ چمدانتان را به دوقسمت تقسیم کنید

شاید به نظرتان عجیب بیاید ولی هوای بهار بسیار گول زننده است، گاهی سرد و گاهی بسیار گرم می باشد و یا نسبت به منطقه مسافرت شما ممکن است آب و هوا با محل زندگی شما متفاوت باشد. برای مثال اگر به شهرهای زیبای شمال کشور می روید ممکن است حتی در بعضی از نقاط در چند روز اول عید باران یا حتی برف ببارد، در نتیجه حتما چمدان خود را به دو قسمت تقسیم کنید و نیمی را بهاری و خنک و نیمی را گرم و ضخیم بچینید. حال بهترین گزینه برای هواهای خنک بهاری برای شما ست های دورس و یا هودی با جاگر می باشد که ما پیشنهاد می کنیم حتما در چمدان خود یک دست لباس اینچنینی داشته باشید.

استایل سفر عید

استایل سفر عید

برای روزهای گرم تر مانتو شومیزی و پیراهن بردارید

همانطور که گفتیم بعضی از روزهای مسافرت عید شما ممکن است بسیار بهاری یا حتی تابستانی باشد پس برای ان روزها هم آماده باشید. پیشنهاد ما برای شما در این روزها این است که برای مثال یک مانتو شومیزی، شلوار جین و یا یک پیراهن بلند و نخی بپوشید. حتما برای شما هم پیش آمده است که به سر بروید چمدانتان را باز کنید و ببینید که همه‌ آیتم‌ هایی که به همراه شما است را دوست دارید، اما هیچ‌کدام را نمی‌ شود با هم ست کرد، در نتیجه برای جلوگیری از چنین موضوعی بهتر است هنگام بستن چدان خود به فکر ست کردن لباس های خود هم باشید زیرا قرار است در مسافرت کلی عکس های زیبا بیندازید، پس می توان گفت استایل شما بخش مهمی از خاطرات سفر شما محسوب می شود.

استایل سفر عید

استایل سفر عید

برای هنگام استراحت هم لباس بردارید؛ استایل راحتی در مسافرت

همانطور که می دانید سفر نوروزی یکی از مسافرت هایی است که قرار است در آن نهایت لذت را از سفر ببرید، به همین دلیل راحتی و آرامش در لباسی که انتخاب می کنید بسیار مهم است. علاوه بر این موضوعات توجه داشته باشید که شما نصف تایم مسافرت خود را قرار است به استراحت بگذرانید، پس برداشتن یک یا چند دست لباس راحتی و خواب برای تایم استراحت و شب یکی از استایل های مهمی است که نباید فراموش کنید. پیشنهاد ما برای این استایل انتخاب لباس های راحتی ست و نخ پنبه است زیرا این لباس ها کاملا راحت و ضد حساسیت هستند و در طول استفاده شما را اذیت نخواهند کرد.

استایل سفر عید

استایل سفر عید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها