|

در سال جدید چه جوری چشم هایمان را آرایش کنیم؟

خط چشم ساده دیگه مد نیست عید امسال چشماتو اینجوری آرایش کن؛ ترندهای آرایش چشم عید 1402

آرایش چشم عید

همیشه لازم نیست آرایش‌ های غلیظ را انتخاب کنید تا جذاب و زیبا به نظر برسید. بلکه آرایش جذاب برای عید امسال یک آرایش سبک با ترفندهای خاص است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از سوال های رایج خانم های زیبا پسند در این روزها این است که آرایش مناسب عید نوروز چگونه است و چه ویژگی‌ هایی دارد؟ شاید تصور کنید آرایش چشم عید 1402 یک آرایش غلیظ و کاملا مجلسی است در حالی که این تصور کاملا اشتباه می باشد در سال جدید چند ترند آرایش برای آرایش چشم وجود دارد که در ادامه این مقاله با آن ها آشنا خواهید شد. در ابتدا به یاد داشته باشید که مد روز و مدرن بودن همیشه دوست داشتنی خواهد بود ولی در زمینه میکاپ به این نکته هم باید توجه کنید که ترند انتخابی شما به سبک چهره و یا رنگ پوست شما می آید یا خیر. در نتیجه سعی کنید در بین ترندهای معرفی شده مناسب ترین را برای چهره خود انتخاب کنید نه زیباترین را، زیرا زیباترین ممکن است به شما نیاید. شما گاهی در عین سادگی می‌ توانید زیبا و جذاب‌ تر از همیشه شوید، پس به دنبال آرایش غلیظ و مجلسی نباشید فقط به دنبال این باشید که زیبا به نظر برسید. یکی از نکته هایی که به داشتن آرایش چشم حرفه ای شما می کند این است که حتما قبل از شروع میکاپ چشم برای آن زیرسازی انجام دهید.

پس فرقی نمی کند سایه چشم می زنید یا خط چشم در هر حال باید پرایمر دور چشم و کانسیلر بزنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از ترندهای آرایشی سال جدید آشنا شوید.

سایه عید

سایه های ترکیبی بزنید؛ چشم های خود را رنگ کنید

یکی از ترندهای دوست داشتنی و فانتزی در میکاپ سال جدید استفاده از سایه های رنگی و پاستلی است. اگی می خواهید استایلی کاملا مدرن داشته باشید بهتر است به جای استفاده از خط چشم و یا سایه های دیگر یک سایه پاستلی و ست با رنگ استایل خود انتخاب کنید و برای تکمیل آرایش خود هم از یک مژه مصنوعی استفاده کنید، البته اگر تمایلی به گذاشتن مژه ندارید می توانید فقط مژه هایتان را ریمل بزنید. همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم زیرسازی را فراموش نکنید زیرا زیرسازی روی نتیجه نهایی سایه شما و یا دوام و ماندگاری آن تاثیر زیادی دارد.

سایه عید

سایه عید

خط چشم رنگی بزنید؛ پر طرفدارترین ترند آرایشی در چند سال اخیر

خط چشم یکی از ترفندهای آرایشی برای آرایش چشم ها به حالت کشیده است که از قدیم تا امروز جزوترندهای آرایش وجود داشته است. خط چشم ترند 2023 هم مانند خط چشم های قدیمی کشیده می شود فقط با ابزار مختلفی کشیده می شود. شما برای کشیدن خط چشم رنگی می توانید نوع های جدید، ماژیکی و رنگی آن را انتخاب کنید و یا می توانید از خط چشم ها پالتی و براش استفاده کنید. پس هر مدلی را که انتخاب می کنید، حتما قبل انتخاب از هارمونی رنگ خط چشم و سایه خود اطمینان حاصل کنید. پیشنهاد ما برای افراد مبتدی تر خط چشم ماژیکی و برای افراد حرفه ای تر براش و نوع پالتی است، در نتیجه برای انتخاب ابزار کشیدن خط چشم به توانایی خود هم توجه داشته باشید.

سایه عید

سایه عید

چشم های خود را به روش اسموکی آرایش کنید

همانطور که می‌ دانید کلمه انگلیسی اسموک (smoke) به‌معنای دود است و آرایش اسموکی هم دقیقا به معنای زدن سایه دودی بر روی پلک ها است. در آرایش اسموکی چشم‌ ها معمولا با رنگ‌ های تیره مانند مشکی و خاکستری سایه زده می شوند، اما در روش‌ ها و ترندهای جدید پای رنگ‌ های دیگر هم به این سبک از آرایش چشم‌ ها باز شده است و شما می‌ توانید شاهد حضور رنگ‌ های دیگر هم در آن باشید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید آرایش چشم اسموکی از آن آرایش‌ هایی است که در دسته کلاسیک‌ ها قرار می‌ گیرد، پس اگر دارای استایل لاسیک و رسمی هستید این نوع سایه می تواند استایل عید شما را تکمیل کند.

سایه عید

سایه عید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها