|

بررسی استایل پانته آ بهرام

استایل چریکی و عجیب پانته‌ آ بهرام در همرفیق؛ لیلا پوست شیر چه ماکسیمال و دامن پوشه!

استایل پانته آ بهرام

پانته آ بهرام جزو بازیگرانی است که به تازگی با استایل های مدلینگ و بسیار متفاوت خود در فضای مجازی و یا جشنواره ها بسیار سر و صدا کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پانته آ بهرام بازیگر سینما و تلویزیون سینمای ایران، متولد 13 اسفند 1348 در تهران می باشد و 48 سال سن دارد. این هنرمند با استعداد دانش آموخته مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما و فارغ‌التحصیل ادبیات نمایشی از دانشگاه است. او در سال 1367 وقتی 18 ساله بود دوره بازیگری را در مدرسه هنر و ادبیات زیر نظر گلاب آدینه گذراند و سپس در رشته ادبیات نمایشی وارد دانشگاه آزاد شد. پانته آ بهرام با نمایش آتقی و شهر خیال در سال 1369 حرفه ای روی صحنه تئاتر حضور داشت تا اینکه سال 1375 با فیلم زشت و زیبا وارد سینما شد و همه ما امروز او را با نقش آفرینی در سریال محبوب و زیبای پوست شیر در نقش لیلا به یاد می آوریم. شاید برایتان جالب باشد که بدانید پانته آ بهرام جزو بازیگرانی است که به تازگی با استایل های  مدلینگ و بسیار متفاوت خود در فضای مجازی و یا جشنواره ها بسیار سر و صدا کرده است. در واقع می توان گفت او طوری به سبک ماکسیمال و شلوغ لباس می پوشد که کمتر هنرمندی جسارت و شجاعت اینگونه لباس پوشیدن را دارد.

یکی از ویژگی های اصلی استایل این بازیگر خانم این است که او بدون هیچ ترسی لباس ها و رنگ ها را بایکدیگر ست می کند و هر چیزی که دوست داشته باشد را می پوشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جذاب و ماکسیمال پانته آ بهرام آشنا شوید.

استایل پانته آ بهرام

استایل پانته آ بهرام

استایل چریکی پانته‌ آ بهرام با دامن در برنامه همرفیق

اگر با هنر مینیمال آشنا هستید بهتر است بدانید در هنر مکتبی به نام ماکسیمالیسم هم وجود دارد که دقیقا نقطه‌ مقابل مینیمالیسم است. در سبک ماکسیمال افراد آیتم ها پترن دار و شلوغ می پوشند و لباس های نامتعارف را با هم ست می کنند. برای مثال پانته آ بهرام برای حضور در  برنامه همرفیق یک دامن پلیسه را با یک مانتو چریکی قهوه ای ست کرده بود و در نهایت استایل خود  را با بوت های قهوه ای و جوراب شلواری مشکی تکمیل کرده بود. این بازیگر خانم و با استعداد با سبک استایل شخصی خود ثابت کرده است که به اندازه ای که در بازی کردن نقش های خاص استعداد دارد در انتخاب استایل های خاص و زیبا هم با استعداد است.

استایل پانته آ بهرام

استایل پانته آ بهرام

پانته آ بهرام با دامن رنگی رنگی در جشنواره فیلم فجر

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این بازیگر خانم یکی از بازیگرانی است که به پوشیدن دامن های خاص و رنگی رنگی علاقه زیادی دارد. همانطور که در تصاویر پایین می بینید پانته آ بهرام برای حضور در جشنواره فیلم فجر یک دامن شلوغ و رنگی رنگی پوشیده بود که او را با آیتم های مکمل مشکی و کیف قرمز ست کرده بود. به یاد داشته باشید که این بازیگر خانم نه تنها در این مراسم بلکه همیشه به سبک شخصی خود لباس می پوشد که کاملا از سبک ماکسیمال الگوبرداری شده است و معمولا برای شرکت در مراسم ها استایل و لباس هایی را انتخاب می کند که باعث تعجب همگان می شود.

استایل پانته آ بهرام

استایل پانته آ بهرام

استایل رنگی پانته آ بهرام در مراسم افتتاحیه مجموعه سرای گوهر

فراط، ابداع، پیچیدگی، بی‌پروایی و فرم‌ های اغراق‌شده از جمله مهم‌ ترین ویژگی‌ های استایل ماکسیمال محسوب می‌ شوند، در نتیجه استفاده و ترکیب رنگ های مختلف در یک استایل یکی از ویژگی های این سبک زیبا و متفاوت است. همانطور که گفتیم پانته آ بهرام به پوشیدن لباس های رنگی و ست کردن لباس های عجیب و غریب با یکدیگر علاقه دارد و این کار را با اعتماد به نفس کامل انجام می دهد. او برای مراسم افتتاحیه مجموعه سرای گوهر یک مانتو سبز و طرح دار را با دامن و روسری قرمز و شلوغ ست کرده بود و مثل همیشه می درخشید.

استایل پانته آ بهرام

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل پانته آ بهرام قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها