|

فوت کوزه گری برای پسردار شدن برای خانم های دخترزا ؛ این دمنوش ها رو که میگم بخور!

با این راز های نهفته که میگم میتونی خوتو برای پسر دار شدن آماده کنی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خانواده‌های زیادی قبل از بچه‌دار شدن دوست دارند خودشان تعیین ‌کننده جنسیت فرزندشان باشند البته که بچه با هر جنسیتی برای پدر و مادرش عزیز است اما گاهی اوقات بنا به دلایلی خانواده ها جنسیت خاصی را ترجیح می دهند. روش‌های تجربی و علمی زیادی برای تعیین جنسیت جنین قبل از اقدام برای بارداری وجود دارد که هر کدام شانس موفقیت یا عدم‌ موفقیت متفاوتی دارند. در کنار روش های درمانی که پزشکان توصیه می کنند قدیمی تر ها هم روش های خانگی مثل دمنوش ها و گیاهان دارویی را برای تعیین جنسیت توصیه می کنند. ناگفته نماند که امروزه مشخص شده که بیشتر این دستورالعمل‌ها خیلی نتیجه بخش نیستند لذا اگر جنسیت فرزند برایتان مهم است بهتر است روی روش های علمی متمرکز شوید.

با این اوصاف ما هم به سیاق اجدادمان توی این مطلب سراغ روش های خانگی تعیین جنسیت رفته ایم و یک سری دمنوش ها و گیاهان دارویی را برای پسردار شدن بهتون معرفی می کنیم پس با ما همراه باشید.

1

غذای مخصوص آقایان برای پسردار شدن

آقایان تا حد امکان یک روز در میان خاگینه را در دستور غذایی خود قرار دهند.

صبح‌ها حتما عسل طبیعی با آویشن و شیر میل کنید.

آقایان باید مواد غذایی که سدیم، پتاسیم و فسفر دارند را حتما استفاده کنند.

غذای مخصوص خانم ها برای پسردار شدن

برنامه غذایی خانم‌ها باید به گونه‌ای باشد که مصرف گلوکز آن‌ها بالا برود.

خانم‌ها به صورت مرتب و هر روز یک انار ترش میل کنند.

خانم‌ها باید نمک دریا و یا پودر سنگ نمک را در اول و آخر غذاها مصرف کنند. البته باید توجه کنند که روزانه از 4 گرم بیشتر نمک مصرف نشود. باید از گوشت قرمز استفاده شود و گوشت سفید را حذف کنید. خانم‌ها باید برای پسردار شدن شیرینی‌جات را بیشتر استفاده کنند البته بدون کافئین باشد. 

میوه هایی که باعث پسر شدن 

میوه‌هایی حاوی پتاسیم و سدیم را به اندازه کافی مصرف کنید. مثل هلو، موز، گیلاس، توت فرنگی، خیار، آناناس، سیب و خربزه. همچنین میوه‌هایی که طبع گرم دارند مفید است. مثل انجیر، انبه، انگور و غیره برگه زرد آلو، انجیر خشک، خرما خشک، آلو بخارای خشک از جمله‎ میوه‌های خشک برای پسردار شدن هستند.

2

داروهای گیاهی برای پسر دار شدن

دمنوش قاصدک

دم نوش قاصدک این دمنوش باعث قلیایی شدن بدن خواهد شد و احتمال پسردار شدن را به میزان زیادی افزایش می‌دهد.

تهیه دمنوش قاصدک

رای تهیه چای یا دمنوش ریشه قاصدک، ۵۰ گرم از ریشه قاصدک را همراه دو لیوان آب بجوشانید سپس حرارت را کم کنید تا به مدت ۷ دقیقه به آرامی بجوشد. قبل از مصرف، چای قاصدک را از  صاف رد کنید بعد میل کنید.

دمنوش رزماری

خانم‌ها و آقایانی که تمایل دارند فرزندشان پسر شود بهتر است از دمنوش رزماری نیز استفاده کنند. زیرا این دم نوش خاصیت ضد التهابی دارد و سرشار ویتامین می‌باشد.

روش تهیه دمنوش رزماری

آب را ابتدا در کتری بجوشانید. رزماری را به اندازه یک قاشق غذاخوری در یک لیوان بریزید. بعد آب جوش را به مواد لیوان افزوده و ۱۵ دقیقه صبر کنید تا دم بکشد.

18

عرق کاسنی

عرق کاسنی از داروهای گیاهی است که  طب سنتی برای پسردار شدن توصیه میکنه. این عرق باعث گرم شدن مزاج خانم‌ها و آقایان است.

روش تهیه دمنوش کاسنی

حدود ۲ قاشق غذاخوری حدود ۱۱ گرم از ریشه پودر شده را در یک فنجان ۲۳۵ میلی لیتر آب ریخته و اجازه دهید به مدت ۲۰ دقیقه بجوشد و قبل از هر وعده غذایی یک فنجان از آن را میل نمایید.

اسطوخودوس

نوشیدن چای اسطوخودوس هم به پسردار شدن کمک می کند. ترکیب این چای با رزماری هم بسیار مفید است. قبل از خواب یک فنجان چای اسطوخودوس بنوشید یا پایین شکم خود را با روغن اسطوخودوس یا کرم حاوی اسطوخودوس ماساژ دهید که به قلیایی شدن بدن کمک می کند.

روش تهیه دمنوش اسطو خودوس

دمنوش اسطوخودوس آسان‌تر از چیزی است که تصور می‌کنید. برای تهیه این محصول، کافی است سه قاشق چایخوری جوانه اسطوخودوس تازه را در قوری ریخته و روی آن یک فنجان آب جوشیده بریزید. قوری را برای دم‌کشیدن، ده دقیقه روی کتری بزارید و شب‌ها میل کنید.

50

قرص های تقویت کننده برای پسردار شدن

قرص پتاسیم

 قرص پتاسیم را به عنوان بهترین دارو برای پسردار شدن میدانند مشخص شده که پر بودنِ منابع سدیم و پتاسیم و کم بودن منابع کلسیم و منیزیم، شانس بارداری پسر را افزایش می‌دهد.

قرص زینگ

قرص زینگ یکی از قرص‌های مفیدی است که برای تقویت اسپرم‌ها استفاده می‌شود و باعث بارداری 2 قلو میشود.

قرص اسیدفولیک

 اسید فولیک نوعی ویتامین B است. تحقیقات نشان داده که کمبود این ویتامین در مردها منجر به تضعیف اسپرم می‌شود و این به نفع پسردار شدن شما نیست. اگر فرزند پسر می‌خواهید، پدر باید قبل از اقدام برای بارداری مانند مادر، مصرف این قرص را در برنامه‌ی خود قرار دهد. می‌توانید آن را به عنوان یک قرص تقویت اسپرم برای پسردار شدن در نظر بگیرد.

قرص

برای زندگی ای بهتر، صفحه زندگی سالم ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی