|

معرفی خط چشم ترند ۱۴۰۲

خط چشم های مشکی و ساده دیگه مد نیستن، با خط چشم رنگی ترند و گرافیکی آرایش کن!

خط چشم فانتزی

خط چشم های گرافیکی یا مدل دار یکی از جدیدترین ترندهای آرایشی هستند که با استقبال زیادی در میان کسانی که به تنوع علاقه دارند، روبرو شده اند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- از جذابیت ترین بخش های میکاپ و آرایش در هر سبک و استایلی خط چشم می باشد که دارای انواع مختلفی است و بسته به مدل چشم ها شما می توانید خط چشم مناسبی را انتخاب کنید تا زیبایی چشم هایتان دو برابر شود. حال اگر در کشیدن خط چشم هایتان هم می خواهید مدرن عمل کنید و از ترندهای آرایشی استفاده کنید باید بگوییم که در سال جدید شما می توانید خط چشم رنگی و گرافیکی را امتحان کنید. خط چشم گرافیکی یا مدل دار یکی از جدیدترین ترندهای آرایشی هستند که با استقبال زیادی در میان کسانی که به تنوع علاقه دارند، روبرو شده اند. یکی دیگر از ترندهای آرایش چشم 2023 را می توان افزودن کمی درخشش به استخوان گونه، اطراف چشم‌ ها و در امتداد گونه‌ ها دانست. این ظاهر مسلما مناسب استایل خیابانی یا کژوال نیست و در مراسم‌ های خاص مورد استفاده قرار می‌ گیرد. شاید برایتان عجیب باشد ولی این مدل آرایش جسورانه معمولا به‌ وسیله نگین‌ های کوچک ایجاد می‌ شود. سایه زدم چشم ها و همرنگ با خط چشم رنگی شما هم می تواند چهره شما را جذاب و مدرن نشان دهد و برای سال جدید تحولی عظیم در زیبایی چشمان شما ایجاد کند.

در نتیجه انتخاب یک مدل خط چشم زیبا، چهره را جذاب تر نشان می دهد، ولی به دلیل تنوع بالا شاید برخی از خانم ها در انتخاب آن دچار سردرگمی شوند. در ادامه این مقاله همراه ا باشید تا با انواع خط چشم ترند برای عید 1402 آشنا شوید.

خط چشم 2023

خط چشم رنگی بکشید؛ چشم هایتان را مدرن آرایش کنید

از زمان شروع کرونا ماندن در خانه افزایش یافت و ما به چهره طبیعی خود عادت کردیم. این موضوع یک مزیت بزرگ داشت و آن این بود که چهره طبیعی بسیار زیبا است. حال به همین خاطر یکی از ترندهای آرایش چشم 2023 کشیدن خط چشم های لایت و رنگی است که بر خلاف خط چشم های مشکی و پهن به چشم های شما ظاهری زیبا و طبیعی می بخشد. شما می توانید رنگ خط چشم خود را با استایل و لباس های خود ست کنید.

خط چشم 2023

خط چشم 2023

گرافیکی و فانتزی خط چشم بکشید؛ عید را متفاوت آغاز کنید

خط چشم گرافیکی یکی از نوع های خط چشم است که در ابتدا به وسیله سلبریتی های معروف و جسور به دنیای مد معرفی شد و بعدها بصورت یکی از ترندهای محبوب در سال های اخیر توسط خانم های خوش سلیقه و زیبا پسند استفاده شد. در مواردی برای کشیدن خط چشم گرافیکی می توانید از سایه چشم هم استفاده کنید، البته گاها دیده شده است که افراد برای ترسیم خط چشم گرافیکی از خط چشم های رنگی هم کمک گرفته اند. در نتیجه شما برای یک آرایش مدرن و زیبا می توانید خط چشم رنگی و گرافیکی را همزمان با هم برای آرایش خود استفاده کنید.

خط چشم 2023

خط چشم 2023

دو لاین خط چشم بزنید؛ با رنگ ها بازی کنید

همانطور که در تصاویر پایین می بینید یکی از ترندهای جذاب آرایش چشن کشیدن خط چشم رنگی به همراه یک خط چشم براق و شاین دیگر است. برای مثال شما می توانید خط چشم سبز  رنگ بکشید و برای لاین دوم رنگ طلایی و یا نقره ای را انتخاب کنید و دقیقا نزدیک به لاین اول یک خط دیگر بکشید تا از ترکیب این رنگ ها در زیبایی چشم های خود معجزه کنید. اگر تمایلی به کشیدن خط دوم به صورت کامل ندارید می توانید فقط در انتها و قسمت دم خط چشم لاین دوم را بکشید تا ظاهری ساده تر داشته باشید.

خط چشم 2023

خط چشم 2023

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها