|

استایل گلاره عباسی رو بشناسیم

گلاره عباسی فورمال پوشی که زده رو دست هرچه سانتی مانتال بازه؛ اینجوری باید شیک پوش بود

gelareh abbasi

گلاره عباسی از جمله سلبریتی هایی است که هم خیلی شیک میپوشه و هم خیلی رسمی اما در عین حال اصلا حس معذب بودن رو بهت القا نمیکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای سلبریتی ها و هنرمند ها فارغ از این که تا چه اندازه مشهور هستند داشتن یک استایل خوب و زیبا اهمیت بالایی داره و به طور معمول مخاطبین از اون ها انتظار دارند که همیشه با ظاهری حساب شده و شیک بر روی فرش قرمز ها و مراسم های مهم حضور پیدا کنند، اگرچه که بازیگر ها و سلبریتی ها هم درست مانند هر انسان دیگه ای در مهم ترین مراسم هم ممکنه دچار خطا بشند و با یک انتخاب نا به جا کل اوت فیت خودشون رو زیر سوال ببرند. یکی از سلبریتی هایی که غالب اوقات با استایل هایی بسیار زیبا و چشم نواز در مراسم حضور پیدا میکنه و کم پیش میاد که کسی ازش ایراد بگیره خانوم گلاره عباسی است که با سریال شیدایی و پس از اون هم شهرزاد حسابی به چشم اومد و بعد هم در سینمایی ابلق چنان هنر خودش رو به رخ کشید که جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل نقش زن رو اذعان خودش کرد. در ادامه نگاهی می اندازیم به اوت فیت های مختلف ایشون تا ببینیم گلاره عباسی نازنین چه نکاتی رو برای استایل کردن هاش رعایت میکنه.

استایل های گلاره عباسی

1.گلاره عباسی فورمال پسند و رسمی پوش

این روز ها کژوال پوشی بین خانوم ها و آقایون بازیگر خیلی محبوبیت پیدا کرده و میشه گفت که سبک غالبی که در پوشش سلبریتی ها دیده میشه کژوال یا اسمارت کژوال است اما گلاره عباسی از جمله معدود سلبریتی هایی است که به پوشش فورمال و رسمی علاقه نشون میده و بیشتر سعی میکنه که با چنینی ظاهری در مراسم حضور پیدا کنه. استفاده از پارچه های خامه دوزی و سوزن دوزی شده باعث میشه که در کنار رسمی بودن حسی از  سنت و فرهنگ نیز القا بشه که فوق العاده زیبا و دوست داشتنی است. البته که بانو گلاره عباسی هم به وقتش میزنه تو کار کژوال پوشی و بسته به مراسمی که در اون شرکت کرده از سنگینی لباسش کم میکنه.

گلاره عباسی فورمال پسند و رسمی پوش

2.گلاره عباسی جسور در طرح و رنگ

برخی از سلبریتی ها مانند نوید محمد زاده و فرشته حسینی به طور کل خاص پسند و دارای سبک پوششی منحصر به فرد خودشون هستند که صد البته داشتن چنین سبک هایی نشان دهنده جسارت و شهامت اون فرد در استایل کردن است اما این دسته از افراد گاها پوشش هایی رو انتخاب می کنند که خیلی مورد قبول جامعه واقع نمیشه بنابراین چطور میشه گفت که گلاره عباسی در استایل کردن جسور است؟!

نوید محمد زاده و فرشته حسینی

به گزارش شایانیوز، جسور بودن صرفا به معنی استفاده از آیتم های دور از انتظار یا ست کردن های نامتعارف نیست، استفاده از پترن های مختلف، پالت رنگی متنوع و صد البته طرح ها و برش های خاص هم مواردی هستند که نیاز به جسارت دارند اما همچنان در چارچوب و در راستای سلیقه و هنجار ها عمومی واقع میشند و خانوم گلاره عباسی هم جزو افراد جسور در استایل کردن به حساب میاد چون از همه این موارد استفاده میکنه و روز به روز هم به شهامتش افزوده میشه.

گلاره عباسی جسور در طرح و رنگ

گلاره عباسی

3.گلاره عباسی مشکی پسند و سنگین

همون طور که در بالا اشاره کردیم تا به حال بار ها دیده شده که گلاره عباسی از رنگ های مختلف مثل قرمز، آبی و نارنجی در استایل خودش استفاده کرده و این نشان دهنده ریسک پذیری ایشونه اما با این حال از اونجایی که خانوم بازیگر ترجیح میده که بیشتر با اوت فیت های فورمال و خیلی رسمی در مراسم حضور پیدا کنه مشکی ایده آل ترین گزینه ممکن برای او به حساب میاد و به همین دلیل هم هست که میبینیم تقریبا در تمامی استایل های ایشون رنگ مشکی، رنگ غالب است؛ بنابراین می تونیم بگیم که مورد پسند ترین رنگ ایشون برای استایل کردن مشکی است.

گلاره عباسی مشکی پسند و سنگین

4.گلاره عباسی اکسسوری دوست اما بسیار حواس جمع

علی رغم این که استفاده از اکسسوری میتونه ظاهر شما رو حسابی از این رو به اون رو کنه اگر به درستی انتخاب نشه یا در تناسب با استایل شما نباشه میتونه ظاهرتون رو آشفته و درهم برهم کنه به همین خاطر هنگام استفاده از اکسسوری باید خیلی حواس جمع باشید مخصوصا اگر از سبک هایی مثل فورمال، مینیمال و امثال این ها پیروی می کنید به همین ترتیب برای خانوم گلاره عباسی هم توجه به انتخاب اکسسوری خیلی اهمیت داره و خوشبختانه ایشون هم خیلی خوب به این موضوع واقفه و در عین حال که هرگز در استفاده از اکسسوری زیاده روی نمیکنه با یکی دو تا آیتم به جا جذابیت استایل خودش رو دو چندان میکند.

گلاره عباسی اکسسوری دوست اما بسیار حواس جمع

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل گلاره عباسی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها