|

سالاد ویژه چی درست کنم؟

طرز تهیه سالاد سیب و خیار با یه سس ویژه که خیییلی خوشمزه است؛ امتحان کنی شیفته اش شدی

Crisp Creamy Cucumber and Apple Salad recipe

با یه سالاد خاص و متفاوت مثل سالاد سیب و خیار هم میتونی به سفرت رنگ و بوی متفاوتی بدی هم از طعم بی نظیرش غرق در لذت بشی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها تو هر کافه رستورانی که برید انواع مختلف سالاد سزار فَت و فراوون وجود داره حتا خیلی از افراد هستند که خودشان درست به مهارت یک سرآشپز حرفه ای این پیش غذا محبوب و دوست داشتنی رو در خانه درست می کنند اما اگر از اون دست افرادی باشید که غذا خوردن براشون یه تفریحه لذت بخشه و همیشه دوست دارند که طعم ها، خوراک ها و غذاهای مختلف رو امتحان کنند به احتمال بسیار زیاد از خوردن سالاد سزار خسته شدید و دلتون می خواد که یه دستور تازه رو امتحان کنید که مزه اش کلی با سالاد های دیگه فرق داشته باشه. اگر همین طور که ما میگیم پس باید به دنبال یه دستور پخت نو باشید که ما یه خوب و خفنش رو براتون آماده کردیم.

سالاد سیب و خیار به خاطر سس جذاب و دوست داشتنی ای که داره مطمئنا میتونه شما رو هیجان زده کنه چون قراره با سالادی مواجه شید که خیلی زیاد با انواع سالاد هایی که تا به حال خوردید فرق میکنه چه از لحاظ سس و چه از لحاظ مواد اولیه اما در عین حال درست کردنش کاری نداره و تو سه سوت آماده میشه حتا شاید خیلی راحت تر از سالاد سزار. پس در ادامه با ما همراه باشید تا طرز تهیه این خوشمزه متفاوت رو با شما به اشتراک بگذاریم.

طرز تهیه سالاد سیب و خیار

مواد لازم برای سالاد سیب و خیار:

خیار بزرگ: 1 عدد

تربچه نازک: 1 دسته

سیب تازه: 2 عدد

شوید تازه: 2-3 قاشق غذاخوری

ماست یونانی: 1 فنجان

سرکه سفید: 2 قاشق چایخوری

عسل: 1 قاشق چایخوری

سس خردل دیوژن: 2 قاشق چایخوری

سیر تازه: 2 حبه خرد شده

نمک: 1/4 قاشق چایخوری

فلفل سیاه تازه: 1/4 قاشق چایخوری

طرز تهیه سالاد سیب و خیارطرز تهیه سالاد سیب و خیار

آماده سازی:

به گزارش شایانیوز، برای درست کردن این سالاد خوشمزه در قدم اول میریم سراغ سس و برای آماده کردنش تمام مواد سس رو به ترتیب داخل یک ظرف مناسب میریزیم و با هم مخلوط می کنیم و میگذاریم کنار تا کمی خودش رو بگیره و جا بیوفته سپس در همین هنگام میریم سراغ خیار و سیب و تربچه ها و اون ها رو برش میدیم، دقت داشته باشید که بهتره برش های نازک و هم اندازه داشته باشند. پیازچه ها رو هم ریز خرد می کنیم.

در یک کاسه بزرگ برش های سیب و خیار و تربچه رو میریزیم و شوید و پیازچه ها رو به اون ها اضافه می کنیم و هم میزنیم تا مواد با هم مخلوط بشند سپس سس رو به سالاد اضافه می کنیم و شروع می کنیم به همزدن تا تمام برش های سالاد به سس آغشته بشند. اگر دوست دارید می تونید بعد تست کردن کمی چاشنی بهش اضافه کنید مثل پاپریکا، کمی آب لیمو تازه یا مثلا چاشنی های مخصوص سالاد که عطر خوبی هم دارند.

طرز تهیه سالاد سیب و خیار

امیدواریم که شما کاربران شایانیوز از طعم و مزه این سالاد خوشمزه لذت ببرید و نظرات و پیشنهاداتتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: ashpazi_fatemebano

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها