|

استایل بهاری با مانتو کتی ژاکارد

عید 1402 یک مانتو لوکس انتخاب کنید؛ عید امسال با مانتو کتی ژاکارد به استقبال بهار بروید

مانتو کتی ژاکارد

در چند سال اخیر مانتو کتی جای خود را در دل خانم های جوان و علاقه مند به مد باز کرده است، نوع ژاکارد این مانتو برای عید 1402 بهترین گزینه اس…

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مانتو کتی یکی از مانتوهای جذاب و خوش استایل می باشد که اخیرا خیلی در بین خانم ها ترند و محبوب شده است. این مانتو مدل های مختلفی دارد و به جرات می توان گفت از مدل های فیت و جذب گرفته تا مدل های آزاد و اور سایز طراحی و به بازار ارائه می شوند. حال اگر برای ایامی مانند عید 1402 این مانتو را انتخاب می کنید بهتر است که بدانید مانتو کتی نوع های مجلسی و بسیاری لوکسی را دارد که برای مهمانی های عید دیدندی شما بهترین گزینه محسوب می شوند. پس اگر می خواهید عید امسال را بدرخشید بهتر است به جای یک مانتو کتی ساده یک مانتو کتی ژاکارد انتخاب کنید و با رعایت اصول و قواعد سبک استایل خود آن را ست نمایید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید پارچه های ژاکارد معمولا کمی خشک و آهاردار می باشند و از دیگر ویژگی های این پارچه لوکس می توان به طرح های مختلفی در بافت آن اشاره کرد. پارچه های ژاکارد در مقایسه با انواع پارچه های دیگر، مقاومت بیشتری دارند. دقت کنید که هیچ طرحی بر روی این پارچه ها حک نمی شود و دارای تزئینات و گلدوزی نیستند، بلکه هنگام بافت پارچه، طرح ها ایجاد می شوند.

در نتیجه این نوع پارچه با پارچه سوزن دوزی شده تفاوت دارد؛ پس فراموش نکنید که مانتو کتی ژاکارد با مانتو سوزن دوزی یعنی ترند دوست داشتنی و زیبای سال جدید کمی متفاوت است.

مانتو کتی ژاکارد

مانتو رنگی رنگی عید خود را با کرم ست کنید

یکی از دغدغه های همه خانم ها ست کردن مانتوهای ژاکارد است، زیرا این مانتوها به دلیل اینکه دارای بافت طرح دار و معمولا رنگی رنگی هستند ست کردن آن ها کار دشواری است و انتخاب یک آیتم مکمل اشتباه ممکن است به کل استایل شما را از بین ببرد و از شما فردی با ظاهر نامرتب و شلوغ بسازد. اگر یک مانتو ژاکارد با پس زمینه قرمز، سرخابی، گلبهی و یا حتی بنفش انتخاب کرده اید، بهترین گزینه و پیشنهاد ما برای شما این است که آن را با یک شلوار، شال و یا شومیز کرم رنگ ست کنید. رنگ کرم یکی از رنگ های خنثی و زیبا در چرخه رنگ است که به راحتی با رنگ های ذکر شده ست می شوند و علاوه بر ست شدن برای شما یک استایل شیک و گرم را به ارمغان می آورد.

مانتو کتی ژاکارد

مانتو کتی ژاکارد

مانتو کتی ژاکارد و رنگ سفید؛ به زیبایی شکوفه های بهاری

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم پارچه ژاکارد دارای طرح در بافت خود است و این طرح ها هم غالبا رنگی می باشند. یکی از نکاتی که باید در ست کردن این مانتوها به یاد داشته باشید این است که باید از رنگ پس زمینه کمک بگیرید. برای مثال اگر مانتو شما آبی و سفید یا صورتی و سفید است بهتر است که برای شلوار، شومیز و یا اکسسوری رنگ سفید را انتخاب نمایید. فراموش نکنید که انتخاب کیف و کفش سفید برای شما گزینه مناسبی نخواهد بود زیرا شما را شبیه به عروس ها خواهد کرد، در نتیجه برای کیف و کفش بهتر است از رنگ غالب استایل خود استفاده کنید برای مثال اگر مانتو شما آبی آسمانی است بهتر است که کفش و کیف خود را آبی آسمانی انتخاب کنید.

مانتو کتی ژاکارد

مانتو کتی ژاکارد

پادشاه رنگ ها را با ترند جذاب عید 1402 ترکیب کنید

رنگ طوسی نمادی از عقل، سازش، بلوغ و مسئولیت است. در نتیجه اگر قصد دارید از رنگ طوسی در لباس‌ های خود استفاده کنید جالب است بدانید که به‌ طور کلی لباس‌ های رنگ طوسی آرامش و خونسردی به همراه می‌ آورند، اما گاهی می‌ توانند دلگیرکننده نیز باشد، البته نه در کنار مانتو رنگی و گل گلی ژاکارد شما. پس اگر می خواهید عید امسال از رنگ طوسی در استایل خود استفاده کنید بهتر است که یک مانتو ژاکارد طوسی، نقره ای یا طوسی بنفش را انتخاب کنید تا علاوه بر اینکه شیک به نظر می آیید، از دلگیری استایل خود کاسته باشید.

مانتو کتی ژاکارد

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها