|

شلوار مناسب برای استایل عید ۱۴۰۲

میدونی با مانتو عیدت چه شلواری باید بپوشی؟ معرفی سه مدل شلوار برای استایل عید 1402

شلوار عید 1402

برای انتخاب یک شلوار پارچه ای جذاب در استایل های رسمی، بانوان شیک باید یک سری نکات را رعایت کنند تا ظاهری زیبا و خوش پوش داشته باشند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فراموش نکنید که استایل عید نوروز یک خانم شیک پوش نه تنها به انتخاب یک مانتو مجلسی شیک و مد روز نیاز دارد بلکه به انتخاب یک شلوار مناسب هم نیازمند است. در نتیجه اگر می خواهید عید امسال ظاهری بی نقص و زیبا داشته باشید بهتر است که همانقدر که در انتخاب مانتو ظرافت به خرج می دهید، در انتخاب نوع شلوار و یا حتی اکسسوری های استایل خود ظرافت و دقت به خرج دهید. پیشنهاد ما برای شلوار در استایل عید 1402 این است که با شلوارهای پارچه ای خود آشتی کنید، شاید به نظرتان عجیب باشد ولی مهمانی های عید دیدنی زمان مناسبی برای پوشیدن شلوار جین پوشیدن نخواهند بود. برای انتخاب یک شلوار پارچه ای جذاب در استایل های رسمی، بانوان شیک باید یک سری نکات را رعایت کنند تا ظاهری زیبا و خوش پوش داشته باشند. حال که می خواهید استایل لوکس خود را با شلوار پارچه ای کامل کنید بهتر است در ابتدا با انواع آن آشنا شوید برای مثال شلوار پارچه ای دمپا و یا راسته دو تا از بهترین گزینه ها برای استایل های کلاسیک و استفاده همزمان با کفش پاشنه بلند هستند.

البته درست است که کفش پاشنه بلند می تواند گزینه مناسبی باشد ولی فراموش نکنید که کفش های کالج و کفش های تزئینی هم با شلوار پارچه ای استایل زیبایی را برای شما می سازند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع شلوار پارچه ای مناسب برای استایل عید 1402 آشنا شوید.

شلوار پارچه ای عید

شلوار پارچه ای عید

جسور باشید و شلوار ترند و محبوب عید 1402 را انتخاب کنید

یکی از انتخاب های سخت و جسورانه برای هر خانم شیک پوشی پیروی از مد و ترندهای روز دنیای مد می باشد. ولی جالب است که بدانید زیبایی استایل عید به این ریسک و انتخاب سخت خواهد ارزید؛ زیرا شما با انتخاب ترندهای سال جدید علاوه بر اینکه استایل خود را شیک و زیبا خواهید کرد مدرن و امروزی دیده می شود. حال اگی می خواهید در مهمانی های عید بدرخشید و ظاهری رویایی داشته باشید پیشنهاد ما به شما انتخاب یک شلوار دمپای ساده و یا چاک دار است که استایل شما را زیبا و لوکس کند. فراموش نکنید که شما علاوه بر ویژگی های ذکر شده با پوشیدن این مانتو قد بلندتر دید خواهید شد، پس اگر خودتان پاهایی کشیده دارید و نمی خواهید بیش از اندازه کشیده دیده شوید بهتر است که کفش خود را تخت انتخاب کنید.

شلوار پارچه ای عید

شلوار پارچه ای عید

شلوار پارچه ای راسته و دمپا پاکتی؛ آشتی با ترندهای قدیمی

یکی از ویژگی های دنیای مد این است که شما هر چند سال یکبار ترندهای تکراری را تجربه خواهید کرد، که البته می توان این را یک ویژگی مثبت دانست. حال اگر می خواهید بدانید که یکی از شلوارهای ترند سال 1402 چه نوع شلواری است باید بگوییم که شلوار راسته و دمپا پاکتی می باشد. این شلوار یکی از شلوارهای است که هر چند سال یک بار با حضوری پر شور در تمام کالکشن های دنیای مد می درخشد. پس اگر عید امسال یک مانتو کتی را برای خود انتخاب کرده اید بهتر است به جای هر مدل شلوار دیگری یک شلوار راسته و دمپا پاکتی را انتخاب کنید و به سلیقه و یا با توجه به قد خود آن را با کفش پاشنه بلند و یا کالج های رسمی تخت ست کنید.

شلوار پارچه ای عید

شلوار پارچه ای عید

شلوار بگ و کتونی بپوشید؛ چرا که نه کلاسیک و راحت عید دیدنی بروید

اولین تصویری که همه خانم ها از شنیدن کلمه شلوار بگ به همراه کتونی تصور می کنند، شلوارهای بگ جین و زاپ داری است که دختر های جوان می پوشند. شاید به نظرتان عجیب باشد ولی یکی از ترندهای دوست داشتنی عید 1402 پوشیدن شلوارهای بگ پارچه ای با کتونی و کت است. بله یعنی در استایلی کاملا کلاسیک شما می توانید از کتونی و یا ونس سفید استفاده کنید و کاملا هم مدرن و امروزی دیده شوید. شما حتی برای تکمیل این استایل خود می توانید از اکسسوری های پر زرق و برق و طلایی یا کیف های دستی و زنجیر دار استفاده کنید تا همچنان استایل خود را لوکس و شیک حفظ کرده باشید.

شلوار پارچه ای عید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها