|

استایل هانیه توسلی رو بشناسیم

هانیه توسلی با رُژ آتیشیش و موی راپونزلی شده گل سر سبد؛ اینجوری نقطه عطف استایلتُ دریاب

hanieh tavassoli

برای این که فهمید هانیه توسلی زیبا و دوست داشتنی چطور همیشه روی فرش قرمز میدرخشه باید دید خانوم بازیگر با چه اصولی استایل میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- داشتن یک استایل زیبا و فکر شده باعث میشه که افراد تاثیر گذاری بهتری بر روی اطرافیان خودشون داشته باشند، مهم نیست که چقدر میگیم هیچ چیز به اندازه سیرت انسان ها باعث زیبایی اون ها نمیشه واقعیت اینه که در وهله اول و طی اولین نگاه این پوشش شماست که معرفیتون میکنه و بعد با اولین کلامی که به زبان میاد روحیات، تفکر و شخصیت اون آدم هویدا میشه؛ همین مسئله تاثیر گذاری یکی از اصلی ترین عواملی است که به سبب اون سلبریتی ها و بازیگر ها در سر تا سر دنیا سعی می کنند تا با تیپ و استایل های درجه یک و منحصر به فرد در مجامع عمومی حضور پیدا کنند از طرف دیگه اگر اهل اصولی استایل کردن باشید می تونید به راحتی خودتون رو از طریق آیتم های پوششیتون معرفی کنید.

خانوم هانیه توسلی از جمله سلبریتی های خوش چهره و دوست داشتنی سینما و تلویزیون است که تا به حال هم کار های خوب و قابل توجهی در پرونده کاریش ثبت کرده مثل سینمایی جهان با من برقص. با توجه به محبوبیتی که خانوم توسلی دارند می خوایم نگاهی بیاندازیم به اوت فیت های مختلف ایشون تا ببینیم که هانیه توسلی به عنوان یک سلبریتی و آدم مشهور چه سبک پوششی رو غالبا برای خودش انتخاب می کنه.

استایل های هانیه توسلی

1.هانیه توسلی طرفدار رژ لب قرمز

مسلما برای خانوم ها آرایش یکی از اصلی ترین اصول استایلینگ به حساب میاد و کمتر بانویی پیش میاد که مثل هدیه تهرانی غالبا بدون آرایش و با چهره کاملا طبیعی خودش حضور پیدا کنه و خانوم توسلی هم از جمله اون سلبریتی هایی است که توجه به جایی به آرایش کردنش داره و با توجه به چهره زیبا و خدادادی ای هم که داره حسابی زمینه این کار براش فراهمه اما چیزی که در رابطه با آرایش های هانیه توسلی قابل تامله امضای شخصی ایشونه، در واقع باید بگیم که اگر در کل استایل هانیه توسلی به دنبال امضای شخصی هستید اون رو باید در صورتش جستجو کنید. فقط با نگاه کردن چند عکس خیلی سریع متوجه خواهید شد که رژ لب قرمز جزو جدایی ناپذیر استایل و میکاپ ایشون هستند که خیلی زیاد هم به چهره زیباشون میشینه.

هانیه توسلی طرفدار رژ لب قرمز

2.هانیه توسلی طرفدار متنوع پوشی اما در چارچوب

به گزارش شایانیوز، منظور از این که میگیم هانیه توسلی طرفدار متنوع پوشی اما در چارچوبه اینه که خانوم توسلی از یک سبک ویژه ای پیروی نمیکنه اما غالبا از سبک مینیمال، کژوال و بوهمین استفاده میکنه، که البته مشخصه و ویژگی ثابت در هر سه این استایل ها راحتی و آزادی عمل است که به وضوح در اوت فیت های مختلف ایشون دیده میشه.

هانیه توسلی طرفدار متنوع پوشی اما در چارچوبطرفدار متنوع پوشی

3.هانیه توسلی طرفدار پالت رنگی طبیعی

بسته به سبک پوششی ای که شما انتخاب می کنید پالت رنگی شما نیز مشخص خواهد شد و در رابطه با هانیه توسلی نیز همین موضوع صدق میکنه و خانوم بازیگر پالت رنگی خنثی و طبیعی رو اصل غالب اوت فیت های خودش قرار داده و اگرچه که گاها با استایل های رنگی مثل قرمز یا زرد هم دیده شده اما به طور معمول رنگ هایی نظیر طوسی، سبز زیتونی، قهوه ای و سفید پالت استایل ایشون رو تشکیل میدند.

هانیه توسلی طرفدار پالت رنگی طبیعی

4.هانیه توسلی طرفدار اکسسوری

اکسسوری ها معمولا بین خانوم ها خیلی پر طرفدار هستند اما گاها اشتباهی که بیشتر وقت ها در استفاده از اکسسوری ها صورت میگیره عدم حفظ تناسب در انتخاب اون ها با باقی استایل است. همون طور که اشاره کردیم هانیه توسلی از سبک های بوهمین، مینیمال، کژوال و حتا گاها وینتیج برای استایل کردن استفاده میکنه آیتمی که نکته قوت استایل کردن های ایشون به حساب میاد اینه که این تناسب و تعادل رو رعایت میکنه به عبارت دیگه زمانی که به سبک بوهمین میپوشه با توجه به ظرفیت این سبک از دستنبند، انگشتر یا هر نوع اکسسوری دیگه که دلش بخواد استفاده میکنه اما از طرفی وقتی که میره تو کار مینیمال پوشی حواسش هست که در این سبک جایی برای اکسسوری های متعدد نیست و به این ترتیب خیلی خوب مسئله رو مدیریت میکنه.

هانیه توسلی طرفدار اکسسوریطرفدار اکسسوری

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل هانیه توسلی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها