|

چطور تورتیلا درست کنم؟

طرز تهیه ساندویچ تورتیلا که عطر و طعمش حسااابی دلبری میکنه؛ لاتین و بی دردسر آشپزی کن

Mini tortilla triangles stuffed with chicken

اگه دنبال غذاهای ویژه میگردی که تو هر رستورانی پیدا نشه و طعم بی نظیرش حس سفر و ماجراجویی برات داشته باشه ساندویچ تورتیلا یه گزینه معرکه است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بسیاری از کشور ها هستند نظیر ترکیه و ایتالیا که از لحاظ ذائقه غذایی بسیار به ما شبیهند به همین خاطر هم غذاهای این قبیل کشور ها نه تنها مزاج ما خوش میاد بلکه خیلی هم دوستشون داریم و خوردنشون برامون لذت بخشه؛ از طرف دیگه برخی کشور ها هستند که ما خیلی با سبک غذایی اون ها آشنا نیستیم اما اگر امتحانشون کنیم احتمالش هست که از خوردنشون لذت ببریم مثل مکزیک. اگر دنبال امتحان کردن غذاهای جدید هستی پس باید یه سر به کتاب آشپزی مکزیکی بزنی که غذاهاش حرف نداره. تورتیلا یه غذای خیلی پر طرفدار و مهم برای مکزیکی ها به حساب میاد که طعم عالی ای هم داره در این مقاله ما قراره که طرز تهیه ساندویچ تورتیلا با مرغ رو به شما یاد بدیم که هم خیلی خوشمزه است هم درست کردنش سه سوته و هم این که خیلی همه جاییه یعنی تو مسافرت برای صرف غذا بین راه، برای شام وقتی که دنبال یه غذای فانتزی و خاص می گردی و یا حتا برای نهار.

در ادامه با ما همراه باشید تا دستور پخت این غذای همه فن حریف که عطر و طعمش حسابی دلبری میکنه رو با شما به اشتراک بگذاریم.

طرز تهیه ساندویچ تورتیلا

مواد اولیه لازم:

فیله مرغ: 2 عدد

نمک: 1/2 قاشق چایخوری

فلفل سیاه: 1/2 قاشق چایخوری

پود پاپریکا: 1 قاشق غذاخوری

پودر زنجبیل: 1 قاشق غذاخوری

زردچوبه: 1/2 قاشق چایخوری

پودر کاری: 1 قاشق چایخوری

نان تورتیلا: 1 بسته

جعفری ریز خرد شده: 1 قاشق غذاخوری (توجه داشته باشید که تازه یا خشک بودن جعفری به سلیقه خودتون بر میگرده)

سس مایونز: 1 قاشق غذاخوری بزرگ

آماده سازی:

به گزارش شایانیوز، در قدم اول بعد از شستن فیله ها و خرد کردنشون اون ها رو به همراه ادویه هایی که آماده کردیم داخل روغن سرخ می کنیم و بعد از این که کاملا سرخ شدند اون ها رو به یک کاسه بزرگ منتقل می کنیم و اجازه میدیم تا برای مدتی خنک بشند. در مرحله بعد سس مایونز رو به فیله مرغ های سرخ شده اضافه می کنیم و هم میزنیم تا جایی که تمامی تکه مرغ ها به سس آغشته بشند .

حالا تو این مرحله میریم سراغ نان های تورتیلا که هم میشه به صورت آماده خریداری کرد و هم میشه به صورت سنتی تو خونه درستشون کرد. نان تورتیلا رو از وسط نصف می کنیم سپس مقدار کمی از فیله ها رو وسط نان میریزیم و نهایتا نان رو به شکل مثلث م بپیچیم.

در مرحله آخر ساندویچ های تورتیلا رو داخل تابه گریل میگذاریم تا سرخ بشند اگر دوست دارید هم می تونید که ساندویچ هاتون رو داخل تابه معمولی و با روغن کمی بیشتر سرخ کنید.

طرز تهیه ساندویچ تورتیلا

ساندویچ های کوچولو و جذاب تورتیلا شما آماده اند امیدواریم که از طعم و مزه این خوشمزه های دوست داشتنی لذت ببرید و نظرات و پیشنهاداتتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

ویدئو: repto.kitchen

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی