|

کرم مرطوب کننده بزنیم یا آبرسان؟

تفاوت کرم آبرسان با کرم مرطوب کننده؛ به نظرت کدومش باید تو روتین پوستیت باشه؟

تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده

داشتن پوستی جوان و سالم تا حد زیادی به میزان آبرسانی بستگی دارد. در نتیجه وجود آنها در روتین پوستی به دلیل جذب بهتر آب در سلول ها ضروری است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فراموش نکنید که داشتن پوستی جوان و سالم تا حد زیادی به میزان آبرسانی آن بستگی دارد. از آنجایی که کرم های آبرسان باعث جذب بهتر آب به درون سلول های پوستی می شوند، وجود آنها در روتین پوستی ضروری است. حال یکی از اشباهات رایجی که در این زمینه وجود دارد این است که گاها در بین محصولات مراقبت از پوست، استفاده از کرم آبرسان بجای مرطوب کننده است. شاید در نگاه اول این دو کرم مشابه هم باشند اما در عملکرد کاملا متفاوت هستند. در نتیجه برای گرفتن نتیجه بهتر و داشتن پوستی شفاف و سالم بهتر است ابتدا با هرکدام از این محصولات پوستی و کارایی هایشان آشنا شوید. برای مثال خوب است که بدانید کرم مرطوب کننده نه پرایمر است نه کرم آبرسان، بلکه کرم مرطوب کننده پوست به حفظ رطوبت و جلوگیری از خشکی و دهیدراته شدن پوست شما کمک می کند و استفاده از این محصول نیز فارغ از تایپ پوستی افراد، برای همه در روتین پوستی لازم است. زیرا تمام رطوبت مورد نیاز پوست را نمی توان با خوردن آب یا تغذیه درست تامین کرد.

آبرسان پوست تفاوت بسیار عمده ای با مرطوب نگه داشتن پوست دارد، در نتیجه بهتر است قبل خرید با تفاوت های آن ها آشنا شوید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع محصولات پوستی مورد نیاز و تفاوت هایشان آشنا شوید.

تفاوت کرم مرطوب کننده با آبرسان

تفاوت کرم مرطوب کننده با آبرسان

کرم مرطوب کننده چیست؟ نگران خشکی پوست خود نباشید

کرم های مرطوب کننده محصولاتی با بافت کرمی و سفید رنگ، حاوی روغن، چربی، ترکیبات جاذب و نگهدارنده رطوبت بوده که با ایجاد یک لایه اضافی روی پوست قادر به حفظ رطوبت و جلوگیری از خروج آن هستند. بنابراین اگر با پوست خشک مبارزه می کنید، یک مرطوب کننده غلیظ با مواد مغذی عمیق بهترین راه حل است. فرقی نمی کند چه نوع پوستی دارید چه پوست خشک دارید چه پوست چرب، باید از مرطوب کننده استفاده کنید تا پوست شادابی داشته باشید. البته برای افرادی که پوست چرب دارند پیشنهاد می کنیم از مرطوب کننده های مخصوص پوست چرب استفاده کنند.

تفاوت کرم مرطوب کننده با آبرسان

تفاوت کرم مرطوب کننده با آبرسان

کرم آبرسان یا هیدراتور چیست؟ پوست خود را احیا کنید

کرم آبرسان بافتی تقریبا ژل مانند و بی رنگ دارد و به واسطه مواد تشکیل دهنده ای که دارد، به پوست آب اضافه می کند و باعث جریان بهتر آن در سلول ها می شود. این کرم با جبران و ترمیم سطوح از دست رفته هیدراتاسیون، به پوست خشک شده آبرسانی فوری و ماندگار داده و به درخشش دوباره آن کمک می کند. پس اگر پوستی خشک دارید و می خواهید آن را احیا کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از کرم آبرسان در روتین پوستی روزانه است. در نتیجه می توان گفت بر خلاف کرم مرطوب کننده که به حفظ آب پوست کمک می کند کرم آبرسان به بافت پوست آب اضافه می کند.

تفاوت کرم مرطوب کننده با آبرسان

تفاوت کرم مرطوب کننده با آبرسان

کرم آبرسان با مرطوب کننده چه تفاوتی دارد؟

کرم‌ های آبرسان معمولا با توجه به مواد تشکیل دهنده‌ ای که دارند مانند هیالورونیک اسید، به پوست آب اضافه می‌ کنند و همچنین کاری می‌ کنند که آب در پوست جریان پیدا کند و شاداب شود. اما محصولات مرطوب کننده در واقع به بهبود پوست با کاهش از دست رفتن آب کمک می‌ کنند. برای اینکه تفاوت میان این دو را بهتر متوجه شوید باید بگوییم که کرم های مرطوب کننده بر پایه روغن ساخته می شوند در حالی که کرم های آب رسان بر پایه آب ساخته می شوند و در نتیجه کرم های مرطوب کننده باعث ایجاد نرمی و جلوگیری از خشکی پوست می شوند و کرم های آبرسان هم روشن کننده هستند و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کنند.

تفاوت کرم مرطوب کننده با آبرسان

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی